FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Alley Mills Pamela Douglas
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Adrian Gonzalez Marco
Jacqueline Hahn Dr Caspary
Danielle Mathers Danica
Caitlin Leahy reporterka
Celesta Hodge modelka
Tylyn Nguyen
Bianca Palmerin
Kelli Reichel

Streszczenie Edytuj

6586.4

Maya informuje Dayzee o rozstaniu z Rickiem

W sali pokazowej FC trwają przygotowania do pokazu Sypialni Brooke. Rick pyta zamyśloną Donnę o catering. W sali zjawiają się Dayzee i Marcus oraz Maya i Carter. Kiedy Maya zauważa, że Rick na nią patrzy, obdarza Cartera szerokim uśmiechem. Tymczasem Bill rozmawia o kolekcji z Jarrettem i Danicą. Pamela podchodzi do Donny i oznajmia, że zna jej tajemnicę. Loganówna oddycha z ulgą, gdy odkrywa, że Douglas ma na myśli fakt, że wciąż kocha Erica. Pamela powtarza, że akceptuje jego związek z Taylor, gdyż cieszy się, iż nie wybrał on Donny. Marcus dopytuje Cartera, czy postanowił on przeprowadzić się do Los Angeles. On i Dayzee żartują, że Maya mogłaby stanowić dobry do tego powód. Na osobności, Marcus uważa, że skoro Maya rozstała się z Rickiem, Carter ma u niej szanse. Walton wyjaśnia bratu, że Maya obawia się swojej przeszłości. Tymczasem Maya wyjaśnia Dayzee, że Rick zasługuje na kogoś lepszego. Żona Marcusa korzysta z okazji i przeprasza za swoje zachowanie, stwierdzając, że Rickowi nie przeszkadza przeszłość Avant. Danica oznajmia Jarrettowi, że nikt nie prezentuje bielizny tak jak Brooke.

6586.3

Eric pomaga Brooke

Za kulisami, Brooke oznajmia Ericowi, że nie może zaprezentować bielizny na wybiegu, dopóki jej dziecko nie będzie miało ojca. Zirytowany Eric ponownie powtarza, że nie będzie udawał jego ojca. Pojawiają się Bill oraz Thomas i Rick, którzy są zaskoczeni, że Brooke nie wystąpi w bieliźnie, choć pokaz dotyczy jej kolekcji. Thomas upiera się, że ludzie tego oczekują, ale Brooke oznajmia, że paradowanie w bieliźnie podczas oficjalnej konferencji jest nieprofesjonalne. Rick jest zły, że matka nie uzgodniła z nim tego wcześniej, a Bill także utrzymuje, że Brooke powinna wystąpić w bieliźnie. Eric przerywa im i prosi, by dali jej spokój. Kiedy mężczyźni odchodzą, Brooke dziękuje Ericowi za ratunek.

6586.2

Brooke panikuje na wybiegu

Rick i Maya natykają się na siebie w wejściu do sali pokazowej. Forrester prosi o chwilę rozmowy po konferencji. Maya jednak odmawia, zauważając patrzącego na nią Billa. Kobieta odchodzi, a Thomas oznajmia Rickowi, że pora zaczynać. Bill podchodzi do Mai i przypomina jej, że ma się trzymać z dala od Ricka. Tymczasem Rick prosi publiczność o uwagę i rozpoczyna się pokaz bielizny. Po zaprezentowaniu się modelek, na wybiegu pojawia się Brooke. Wszyscy są wyraźnie zaskoczeni tym, że kobieta ma na sobie sukienkę. Jarret dopytuje się o łóżko, a Brooke oznajmia jedynie, że nie będzie zawsze występować w negliżu. Marco zastanawia się, czy ta zmiana ma związek z jakimś mężczyzną w jej życiu. Danica dopytuje o jego nazwisko, a pozostali reporterzy chcą wiedzieć, co Brooke ukrywa. Kobieta panikuje i w milczeniu wspomina słowa dr Caspary, oznajmiającej jej ciążę. Eric oświadcza, że Brooke nie może dalej prowadzić spotkania i zabiera ją za kulisy. Rick oznajmia reporterom, że będzie odpowiadał na ich pytania. Za kulisami, Brooke nazywa siebie zdesperowaną i raz jeszcze prosi Erica o pomoc.

6586.1

Steffy traci przytomność

W domu na klifie, Katie próbuje obudzić nieprzytomną Steffy. Niebawem, dziewczyna dochodzi do siebie, ale nie chce jechać do lekarza. Katie jednak dzwoni do dr Caspary i wkrótce zjawiają się w szpitalu. Steffy przyznaje lekarce, że ostatnio czuła się słabo, więc dr Caspary postanawia zlecić badania. Katie chce zawiadomić Liama, lecz Steffy się nie zgadza. Kobieta obawia się, że coś może być nie w porządku, lecz Katie jest pewna, że Steffy sobie poradzi. Kiedy pojawia się dr Caspary, Steffy dziękuje Katie i sugeruje, że powinna ona wrócić do swoich obowiązków, lecz Loganówna oznajmia, że obie są rodziną i muszą się wspierać, dlatego zaczeka na nią. Kiedy Steffy wraca, jest zaskoczona, że Katie naprawdę na nią zaczekała. Kobieta oznajmia, że zna uczucie, kiedy ciało odmawia posłuszeństwa i człowiek boi się o wyniki badań. Niebawem, dr Caspary pojawia się z wynikami. Katie chce zaczekać na zewnątrz, ale Steffy prosi ją, by została. Dr Caspary wyjaśnia, że Steffy doświadcza wewnętrznego krwawienia, co wiąże się z osłabieniem organizmu. Steffy chce wiedzieć, czy po krótkim czasie kuracji, znów będzie mogła starać się o dziecko. Dr Caspary oznajmia zdruzgotanej Steffy, że nie będzie ona już w stanie począć dziecka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki