FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zane Alexander Achor Will Logan Spencer
Jacqueline Hahn Dr Caspary
Nick Jaine Dr Gable

Streszczenie Edytuj

6587.1

Steffy i Katie żądają wyjaśnień

W szpitalu, Steffy z trudem przyjmuje do wiadomości słowa dr Caspary, że już nigdy nie pocznie dziecka. Na prośbę Katie, lekarka dokładniej wyjaśnia stan pacjentki, lecz Steffy powtarza jedynie, że obiecała mężowi dziecko i nie przyjmuje do wiadomości diagnozy. Katie podejrzewa, że lekarze źle wykonali zabieg łyżeczkowania i żąda rozmowy z dr Gable'em. Steffy domaga się, by wszystko wróciło do normy. Kiedy zjawia się dr Gable, Steffy żąda wyjaśnień. Lekarz tłumaczy, dlaczego musiał podjąć decyzję o zabiegu łyżeczkowania. Na prośbę Steffy, obiecuje sprawdzić, czy kwalifikuje się ona do eksperymentalnych zabiegów, mających ją wyleczyć. Po wyjściu lekarzy, zrozpaczona Steffy oznajmia, że nie wie co ma zrobić ze swoim życiem. Katie próbuje ją pocieszyć i przypomina, że lekarze nie używają słowa "nigdy". "Bo musieliby znieść widok rozczarowanego pacjenta", uważa Steffy.

6587.3

Liam zwierza się Billowi

W Spencer Publications, Liam bawi się z Willem w gabinecie ojca. Kiedy zjawia się Bill, Liam pyta o pokaz i dowiaduje się, że Brooke nie zaprezentowała bielizny na wybiegu. Bill chwali syna za opiekę nad młodszym bratem i uważa, że próbuje nauczyć się w ten sposób bycia rodzicem. Bill uważa, że każdy chłopiec potrzebuje ojca, którego z czasem wyzywa na pojedynek. Liam nie do końca rozumie słowa ojca, który przytacza również przykład ze świata zwierząt, gdzie ojcowie walczą ze swoimi młodymi. Przypomina synowi, że nie przepadali za sobą, kiedy się odnaleźli. Zmieniając temat, Bill sądzi, że Liam wciąż obwinia Steffy o śmierć ich dziecka. Liam oznajmia, że jego żona pragnie ponownie zajść w ciążę, lecz on nie wie, czy ponownie zniesie rozczarowanie.

6587.2

Taylor pyta Erica o dziwne zachowanie Brooke

W gabinecie CEO, Erica daje Brooke wody i namawia, by odpoczęła. Ona jednak wylicza rzeczy, które się wydarzą po tym, jak wszyscy odkryją, że zaszła w ciążę z własnym szwagrem. Wiedząc, że Eric nie zmienia zdania względem jej prośby, Brooke sugeruje, by jedynie potwierdził, że jest ojcem jej dziecka, bez brania za nie odpowiedzialności. Forrester wciąż nie zgadza się na okłamywanie Taylor i przypomina Brooke, że mieli już szansę na bycie razem. Eric zapewnia, że zawsze będzie ją wspierał, lecz nie w taki sposób. Brooke prosi go, by spotkał się z nią wieczorem i pomógł jej znaleźć inne rozwiązanie. Kiedy zjawia się Taylor, Brooke wychodzi. Hayes przynosi ukochanemu posiłek, gdyż umówiła się wieczorem z Thomasem. Taylor pyta o dziwne zachowanie Brooke, lecz Eric nie chce o niej rozmawiać. Taylor dziękuje mu, że czyni ją szczęśliwą, a następnie wychodzi. Eric zaczyna jeść posiłek, kiedy dostaje wiadomość.

6587.4

Brooke ponownie zaskakuje Erica

W namiocie w swoim ogrodzie, Brooke przynosi szampana i wspomina noc poślubną z Erikiem, która miała miejsce w podobnym namiocie. Kiedy wszystko jest przygotowane, Brooke prosi pracownika, by pojawił się w celu złożenia namiotu dopiero nazajutrz. Kiedy zjawia się Eric, jest rozbawiony odtworzony namiotem z ich nocy poślubnej. Brooke wspomina, że był to początek ich wspólnego życia. Przekonuje, że mogą do tego wrócić i całuje Erica.