FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zane Alexander Achor Will Logan Spencer

Streszczenie Edytuj

6589.1

Brooke ciągle wierzy, że Eric jej pomoże

W namiocie, Brooke błaga Erica, by dał jej szansę. On jednak odmawia, uważając, że udawanie ojca dla dziecka innego mężczyzny jest nieuczciwe wobec niego, Taylor i wszystkich innych. Jego zdaniem, Bill powinien poznać prawdę. Brooke prosi Erica, by się z nią kochał, lecz on przewiduje, że kobiecie chodzi o zatuszowanie prawdy i nadziei, że dzieci nie zmienią o niej zdania. On sam nie zamierza wychowywać cudzego dziecka. Brooke kładzie rękę Erica na swoim brzuchu i wierzy, że mężczyzna zmieni zdanie, gdy przytuli dziecko. On jednak stanowczo odmawia i nakłania Brooke do wyznania Billowi prawdy. Brooke uważa, że prawda zniszczy Katie, lecz Eric oznajmia, że nie jest w stanie tego naprawić. Obiecuje ją wspierać, ale nie wychowa dziecka Billa. Nakłania Brooke, by stawiła czoło problemowi zamiast dalej brnąć w kłamstwa. Ona jednak uważa, że Katie będzie cierpieć i nie weźmie pod uwagę okoliczności łagodzących sytuację. Przyznaje jednak, że Bill zasługuje, by poznać prawdę. Eric oznajmia, że w innej sytuacji mógłby rozważyć jej prośbę. Brooke przeprasza, że wciągnęła go w swój misterny plan i lamentuje nad tym, że skrzywdzi siostrę. Postanawia jednak wyznać Billowi prawdę jeszcze tego samego wieczoru.

6589.3

Taylor i Thomas dyskutują z Rickiem o Brooke

W gabinecie CEO, Taylor oznajmia Thomasowi, że niczego nie zmieniłaby w swoim związku z Erikiem, który jest cudownym człowiekiem. Thomas zaznacza, że dla odmiany matka nie musi rywalizować o niego z Brooke. Krytykuje występ kobiety podczas pokazu i przewiduje, że będzie ich to kosztować mnóstwo pieniędzy. Zjawia się Rick, który uważa, że Thomas wciąż ma żal, że Eric nie wybrał jego pomysłu. "Mój ojciec zawsze stanie po stronie mojej matki", oświadcza Rick. Thomas przypomina, że Brooke wznowiła swoją kolekcję, ale zawiodła publiczność i jej pokaz skończył się fiaskiem. Taylor jest ciekawa, czy Rick zna powody dziwnego zachowania matki, która zwykle nie ma problemów z występowaniem w bieliźnie. Rick uważa, że jego Brooke postawiła na skromność, ale Hayes uważa, że chodzi o coś więcej. Thomas przypomina o ciężkiej pracy zespołu, w przeciwieństwie do Brooke, która nawet nie rozmawia z dziennikarzami. Taylor przyznaje, że nie była zadowolona, gdy Eric poparł pomysł Brooke, ale sądzi, że mężczyzna nie pozwoli jej na więcej, skoro Loganówna wyraźnie porzuciła swoją kolekcję. Rick uważa, że Eric jest lojalny wobec Brooke i zawsze ją wspiera, a jej pomysł ze wznowieniem Sypialni Brooke poparł ze względów biznesowych. Thomas wciąż zaznacza, że Rick nie wyjaśnił, dlaczego Brooke wycofała się ze swojego projektu, ale Forrester milczy. Po wyjściu Thomasa i Ricka, do biura wraca Eric. Mężczyzna wita Taylor pocałunkiem i prosi, by została z nim na zawsze, dziękując jej za wszystko, co mu daje. Oboje wyznają sobie miłość.

6589.2

Bill ma dla Katie niespodziankę

W rezydencji Spencerów, Katie i Bill bawią się z Willem. Billowi podoba się perspektywa zmienienia syna w mniejszą wersję samego siebie, kiedy mały bierze do rąk plik pieniędzy. Katie stwierdza, że ich synek nigdy nie dowie się o kłopotach w ich małżeństwie. Oboje cieszą się, że maja Willa i są zgodni, ze muszą wspierać Steffy i Liama. Bill ofiaruje żonie w prezencie bilety na naukę tańca, choć uważa, że to zniszczy jego reputację, lecz Katie wielokrotnie go o to prosiła. Katie nie może zdecydować, którego tańca nauczą się jako pierwszego. Bill odmawia nauki swingu i proponuje tango, uważając je za męski taniec. Kiedy zjawia się Brooke, kładzie Willa spać. Podekscytowana Katie wyznaje siostrze, że Bill zabiera ją na naukę tańca. Zauważa, że siostra nie wygląda najlepiej i prosi męża, by podał jej wodę. Brooke ciężko wydusić z siebie słowa, ale ze łzami w oczach oznajmia, że musi coś im powiedzieć. Następnie wymienia spojrzenia z Billem.