FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kim Matula Hope Logan (#2)
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zane Alexander Achor Will Logan Spencer

Streszczenie Edytuj

6591.1

Taylor pociesza Steffy

W swoim lofcie, Steffy budzi się i rozmyśla nad diagnozą lekarzy. Dzwoni zmartwiony Liam, ale kobieta zapewnia męża, że wszystko jest w porządku i niebawem wróci. Kiedy zjawia się Taylor, Steffy zasłania się pracą, lecz Hayes nie zauważa żadnych dokumentów. Taylor przekonuje córkę, by przestała się obwiniać o wypadek i skupiła na przyszłości, gdyż wkrótce może mieć kolejne dziecko z Liamem. Steffy oznajmia, że wszystko się zmieniło i z niektórymi stratami nie da się pogodzić. Taylor prosi córkę o szczerość i zapewnia ją, że Liam o nic jej nie obwinia i nie może doczekać się kolejnego dziecka. Hayes nakłania Steffy do rozmowy z mężem. Ona dziękuje matce za wsparcie i nazywa ją najlepszą matką na świecie. "Chciałabym być taka jak ty", wyznaje Steffy i opuszcza mieszkanie.

6591.2

Hope zwierza się Katie

W rezydencji Forresterów, Katie i Hope bawią się z Willem. Hope opowiada ciotce, że Brooke wróciła wieczorem ze szpitala do domu, lecz nie chciała z nią rozmawiać. Wspomina również o spotkaniu Liama i o Steffy, która jak najszybciej chce zajść w ciążę. Hope uważa jednak, że nie powinni oni się z niczym spieszyć. Katie sądzi, że to sprawa między Steffy i Liamem, lecz Hope uważa, że zna powód, dla którego córka Taylor chce ponownie zajść w ciążę. Ku jej zaskoczeniu, Katie zgadza się z nią, że Steffy i Liam raczej nie będą mieli więcej dzieci. Hope uważa także, że Steffy wykorzystała swoją ciążę do zdobycia Liama. Szanowała ich związek, gdyż nie mogłaby rozbić rodziny, ale sytuacja się zmieniła, choć nie chce wykorzystywać czyjegoś nieszczęścia. Katie ponownie sądzi, że Steffy i Liam sami muszą uporać się z problemami, a Hope powinna być gotowa na okazanie wsparcia. Hope stwierdza, że ciąża służyła Steffy i przewiduje, że za drugim razem będzie podobnie, lecz ojcem dziecka nie będzie Liam. Katie czuje się niezręcznie, ale Hope zapewnia, że Steffy sobie poradzi i znajdzie innego mężczyznę, gdyż to ona będzie z Liamem, tym razem na zawsze. Wspomina swój ostatni pocałunek ze Spencerem, a Katie zgadza się, że siostrzenica zasługuje na to, by wreszcie związać się z Liamem.

6591.3

Liam jest zdenerwowany pytaniami Thomasa

Thomas zjawia się w domu na klifie i jest zaskoczony, że Steffy nocowała w swoim lofcie. "Co się dzieje?", pyta Thomas, lecz Liam oznajmia, że sam zadaje sobie to pytanie. Thomas pyta, dlaczego Liam nie pojechał do żony, ale on uważa, że Steffy potrzebowała być sama. Forrester ma nadzieję, że Liam, podobnie jak Steffy, również chce jak najszybciej doczekać się dziecka. Spencer uważa jednak, że to prywatna sprawa i prosi Thomasa, by się nie wtrącał. Jest zdenerwowany, gdy Thomas porusza temat Hope i żąda, by wyszedł. Forrester przypomina mu, że Steffy posiada wiele zalet i ma nadzieję, że Liam go nie rozczaruje. Po wyjściu Thomasa zjawia się Katie i wypytuje Liama o Steffy. Spencer zastanawia się, co kryje się za dziwnym zachowaniem jego żony. Katie zastanawia się, czy Liam pragnie kolejnego dziecka, lecz on uważa, że najważniejsza w tej chwili dla niego jest Steffy, do której musi dotrzeć i jej pomóc.

6591.4

Steffy informuje Hope o swojej decyzji

W gabinecie CEO, Hope przegląda listy i natrafia na zdjęcia swoje i Liama. Zjawia się Steffy i prosi o rozmowę. Oznajmia, że nastąpiła zmiana planów i wyjeżdża na dłużej z miasta. Hope zakłada, że ma się trzymać z dala od Liama, kiedy Steffy wyjedzie w celach służbowych. Córka Taylor wyjawia jednak, że nie zamierza wracać do Stanów, o czym Hope dowiaduje się jako pierwsza. Prosi, by zaopiekowała się Liamem podczas jej nieobecności. "Dasz mu to, czego ja nie mogę. Jest twój. Bądź dla niego dobra".