FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kim Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zack Conroy Oliver Jones
Aaron D. Spears Justin Barber
Sandra Vergara Teresa Corazon

Streszczenie Edytuj

6592.1

Hope nie rozumie Steffy

W gabinecie CEO, Steffy prosi Hope, by zaopiekowała się Liamem i nie zadawała żadnych pytań. Hope jednak chce wiedzieć, dlaczego przyrodnia siostra podjęła decyzję o wyjeździe i zakończeniu małżeństwa, choć Liam o niczym jeszcze nie wie. Steffy powtarza jednak, że Hope jest mu w stanie dać więcej niż ona. "Po prostu to zrób! Zaopiekuj się nim", Steffy unosi głos, by po chwili przytulić Hope. Życzy im wspaniałego życia i dużo dzieci. Zapłakana, opuszcza gabinet. Hope przegląda zdjęcia swoje i Liama i uśmiecha się.

6592.3

Rick obserwuje niezręczną sesję Mai

W studiu fotograficznym FC, Maya przygląda się dekoracji celi więziennej i wspomina groźby Billa oraz zerwanie z Rickiem. Kiedy ten pojawia się w studio, przypomina sobie wspólne chwile z Mayą. Mężczyzna chce wiedzieć, dlaczego Avant z nim zerwała, lecz pojawiają się Thomas, Oliver i Teresa. Kiedy Thomas informuje, że pomysł dekoracji więzienia był pomysłem Caroline, Maya burczy pod nosem "Oczywiście". Oliver wyjaśnia, że obecnie popularny jest w modzie motyw pasków, a te kojarzą się z przestępcami. Rickowi nie podoba się, że Thomas nie uzgodnił z nim wcześniej szczegółów, lecz on przypomina, że dostał od niego zielone światło w kwestii promocji. Maya przebiera się w sukienkę w paski, choć Rick zapewnia, że kobieta nie musi pozować. Maya nie zamierza jednak dać Caroline satysfakcji. Rozpoczyna się sesja, do której Avant pozuje wraz z Teresą, a którą nadzoruje Oliver. Podczas gdy Teresie podoba się pozowanie, Maya nie czuje się komfortowo, podobnie jak obserwujący Rick. Niedługo potem, Oliver zarządza przerwę i zwraca uwagę Rickowi, że Maya nie skupia się i nie współpracuje. Forrester postanawia opuścić studio.

6592.4

Caroline dyskutuje z Billem o Ricku

W Spencer Publications, Bill dyskutuje z Justinem o swoim planie pozbycia się Mai z życia Ricka. Spencer przyznaje również, że cieszy go, iż Karen nie jest zbytnio zainteresowana rodzinną firmą. Po wyjściu Justina zjawia się Caroline, która informuje wuja o rozstaniu Mai i Ricka. Bill zastanawia się, co siostrzenica widzi w Forresterze, ale ona uważa, że oboje pasują do siebie. Po wyjściu Caroline zjawia się Maya i chce wiedzieć, dlaczego Bill ją szantażuje. Spencer wyjaśnia jej, że zagraża ona szczęściu jego siostrzenicy, a rodzina jest dla niego najważniejsza. Maya oświadcza, że nie pozwoli się na szantażować.

Rick wraca do domku dla gości Forresterów, gdzie zastaje obierającą banana Caroline. Kobieta wyznaje, że tęskniła za Rickiem, lecz on próbuje tłumaczyć, że jest zmęczony. Caroline nie daje za wygraną i uwodzi go.

6592.2

Steffy oświadcza Liamowi, że wyjeżdża

W domu na klifie, Liam wyznaje Katie, że nie rozumie co dzieje się ze Steffy. Katie namawia go do rozmowy z żoną. Spencer życzyłby sobie, żeby Steffy nie obwiniała się już o śmierć dziecka. Jest zdziwiony, gdyż zauważa, że Katie martwi się o jego żonę. Po wyjściu Katie zjawia się Steffy. Liam oddycha z ulgą i przytula żonę, wyznając jak bardzo się martwił. Steffy wyznaje, że chciała być sama zeszłej nocy, aby przemyśleć kilka spraw. Liam prosi ją, by nie znikała w ten sposób, gdyż bardzo się o nią martwi. Steffy wyznaje, że zaplanowała dla nich wiele rzeczy i kilkoro dzieci. Liam zapewnia, że mają na to dużo czasu, lecz ona obwinia się o wypadek i uważa, że okradła męża z możliwości zostania ojcem. Oznajmia, że zdecydowała się na pewne zmiany i oświadcza, że ma zamiar zamieszkać w Paryżu. Dodaje, że Hope wie o wszystkim i da mu to, czego ona nie może.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki