FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kim Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Streszczenie Edytuj

6593.2

Hope opowiada Katie o rozmowie ze Steffy

W gabinecie CEO, Katie zastaje Hope, która wciąż jest zaskoczona po rozmowie ze Steffy. Opowiada ciotce o szczegółach i oznajmia, że córka Taylor rozstaje się z Liamem i wyjeżdża. Katie ma mieszane uczucia, ale zapewnia siostrzenicę, że cieszy się jej szczęściem. Hope jest uradowana, że ona i Liam wreszcie dostaną szansę na bycie razem i nie interesuje jej, dlaczego Steffy wyjeżdża. Po wyjściu Katie, Hope spogląda na zdjęcie Liama w swoim telefonie i uśmiecha się do siebie.

6593.3

Maya nie daje się zastraszyć

W Spencer Publications, Bill śmieje się z Mai, która próbuje mu się sprzeciwić, oznajmiając, że nie musi go słuchać. Bill uważa, że byłoby wielką szkodą, gdyby taka atrakcyjna kobieta jak Maya znów trafiła za kratki za złamanie zakazu zbliżania się do byłego partnera. Ponownie oznajmia, że szczęście jego siostrzenicy jest dla niego ważne. Maya uważa, że także zasługuje na szczęście, a to oznacza związek z Rickiem. Bill przypomina, że grozi jej więzienie, lecz ona upiera się, że Rick kocha ją, a nie Caroline. Odważnie deklaruje, że jeśli ktoś będzie chciał ją aresztować, będzie ona u Ricka. Po jej wyjściu, Bill pyta siebie "Dlaczego tacy jak ona muszą dostać nauczkę, żeby się nauczyć?".

6593.4

Caroline uwodzi Ricka

W domku dla gości Forresterów, Caroline przypomina Rickowi, że jest jego dziewczyną i jest nim zainteresowana, w przeciwieństwie do Mai. Rick wciąż się zastanawia nad powodem, dla którego Maya z nim zerwała, lecz Caroline nie chce o tym rozmawiać i ściąga ze siebie sukienkę. Kiedy Rick się jej opiera, Caroline przypomina mu ich pierwsze spotkanie, kiedy przyjechała do L.A. Prosi, by przypomniał sobie ile ich łączyło. Uświadamia mu, że Maya spotykała się z nim dopóki nie zdobyła pracy w FC. On wciąż jej nie ulega nie chce udawać, że między nim a Caroline nic się nie zmieniło. Zamierza walczyć o Mayę, gdyż ją kocha. Niebawem, Bill dzwoni do siostrzenicy i ostrzega, że Maya jest w drodze do Ricka. Kiedy zjawia się Maya, Caroline otwiera jej drzwi w bieliźnie i informuje, że Rick bierze prysznic. Dodaje, że świętują jego rozstanie z Mayą i właśnie wyszli z łóżka. Maya nie wierzy jej i wchodzi do środka. Caroline prosi ją, by wyszła i nie kompromitowała się, ale odmawia. Kiedy Rick wychodzi z łazienki, jest ucieszony na widok Mai. Ona oznajmia, że musi wyznać mu prawdę. Wyjawia, że dała się zastraszyć Billowi, ale nie zamierza dłużej kłamać, gdyż nikt nie zmieni jej uczuć do niego.

6593.1

Liam nie rozumie zachowania Steffy

W domu na klifie, Liam oznajmia Steffy, że nie może ona jechać do Paryża, gdyż są małżeństwem. Steffy chce zakończyć ich związek, gdyż uważa, że Liam stworzy silniejszą rodzinę z Hope. Spencer nie rozumie żony i zaczyna zapewniać, że nie poślubił jej tylko ze względu na ciążę. Uważa, że Steffy nie myśli racjonalnie z powodu wypadku. Ona jednak oznajmia, że wyjeżdża do swojego ojca, a Liam zasługuje na stworzenie szczęśliwej rodziny. Kobieta cieszy się, że choć przez krótki okres mogli być razem, ale wie, że tak naprawdę chce on być z Hope. Liam wciąż nie rozumie zachowania żony, która jeszcze niedawno chciała starać się o kolejne dziecko. On oznajmia, że nie może mu dać tego, czego on pragnie. "Pozwól mi odejść", Steffy szepcze mu do ucha, lecz Liam odmawia. Zdaję sobie jednak sprawę, że jego żona jest wolnym duchem i zrobi to co będzie chciała, ale nie wierzy, że Steffy szczerze chce jego szczęścia z Hope i podejrzewa, że żona coś ukrywa. Steffy stwierdza, że Hope jest odpowiednią kobietą dla Liama, któremu będzie lepiej, kiedy nie będzie mu szeptać do ucha "cha-cha-cha". Steffy ściąga z palca pierścionek i oddaje go mężowi. Całuje go, a następnie wychodzi. Stojąc w drzwiach, wyznaje mu miłość i zamyka za sobą drzwi. Liam nie może powstrzymać łez, podobnie jak Steffy, wspominająca ich wspólne chwile.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki