FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Streszczenie Edytuj

6596.1

Maya i Rick konfrontują się z Billem

W studiu fotograficznym FC, Rick krytykuje działania Billa, zamkniętego w atrapie celi. Spencer oznajmia, że on nigdy niczego nie żałuje, w przeciwieństwie do Ricka, który pożałuje porzucenia Caroline - odpowiedniej dla niego kobiety. Forrester oznajmia, że w życiu liczy się coś więcej niż tylko pieniądze. Żąda, by Spencer zostawił Mayę w spokoju i otwiera celę. Bill wychodzi ze studia, dając Rickowi punkt za kreatywność. Maya i Rick całują się.

6596.3

Donna i Eric dowiadują się o poronieniu Brooke

W gabinecie CEO, Brooke opowiada Donnie i Ericowi o swoim ataku paniki. Informuje także, że nie jest już w ciąży. Przyznaje, że choć uważała dziecko za duży problem, była podekscytowana perspektywą macierzyństwa. Donna współczuje siostrze, ale nie ukrywa, że dobrze się stało. Gdyby Katie poznała prawdę, wszystko uległoby zmianie. Brooke uważa, że to już bez znaczenia, gdyż nie ma czego ukrywać. Prosi Donnę i Erica, by pomogli jej dochować tej tajemnicy. gdyż Katie nie może dowiedzieć się co było między nią a Billem.

6596.4

Caroline zapewnia Cartera, że się nie podda

W biurze FC, wściekła Caroline nie może skupić się na pracy. Zjawia się Carter, a Caroline ostrzega go, by nie próbował wymienić imienia Ricka lub Mai. Carter sugeruje Caroline, by nie myliła dumy z arogancją i spróbowała być milsza. Caroline wspomina jacy byli szczęśliwi z Rickiem na początku znajomości. Tymczasem Carter jest zaskoczony, gdy dowiaduje się o powrocie Mai do Ricka. Krytykuje Caroline za to, że nie pozwala Mai zapomnieć o pobycie w więzieniu, nawiązując do sesji zdjęciowej. Caroline uważa to tylko za biznes, a jeśli Maya wstydzi się swojej przeszłości, nie ma dla niej miejsca w firmie. Carter pyta czy Caroline niczego się nie wstydzi, a ona potwierdza. Wspomina, że przyjazd do L.A. był dla niej wielką szansą i po raz pierwszy również się zakochała, dlatego nie może zgodzić się na związek Ricka i Mai. Jej zdaniem, Carter również powinien walczyć, gdyż to jeszcze nie koniec.

6596.5

Katie i Bill dyskutują o ostatnich wydarzeniach

W rezydencji Spencerów, Katie leży w łóżku i zostawia wiadomość Brooke z prośbą o oddzwonienie. Wkrótce, Bill dołącza do żony. Dyskutują o rozstaniu Caroline i Ricka. Bill tłumaczy żonie, że jeśli Caroline jest szczęśliwa, Karen jest spokojna i nie ingeruje w sprawy firmy, a on podejmuje decyzje w jej imieniu. Tymczasem Katie nadal zastanawia się, dlaczego Brooke była taka zdenerwowana. Bill zastanawia się, czy atak paniki mógł wywołać widok jego tańca i rozważa zrezygnowanie z lekcji.

6596.2

Maya dziękuje Rickowi

Maya i Rick wracają do domku dla gości Forresterów. Maya zastanawia się, czy naprawdę przekonali Billa do zmiany zdania. Rick oznajmia ukochanej, że zrobiłby dla niej wszystko, poza poddaniem się w walce o nią. Ona dziękuje mu, że nie odrzucił jej, lecz pomógł. Rick uważa za niesamowite, że Maya nie zmieniła się pod wpływem życiowych doświadczeń. Oboje wyznają sobie miłość i całują się. Przechodzą do sypialni, gdzie kochają się ze sobą po raz pierwszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki