FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kim Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Streszczenie Edytuj

6597.1

Hope informuje Brooke o wyjeździe Steffy

W biurze FC, Hope informuje Brooke o wyjeździe Steffy, która namawiała ją do zajęcia się Liamem i stworzenia z nim rodziny. Brooke podejrzewa kolejną intrygę, ale Hope zapewnia, że Liam potwierdził jej słowa. Jest pewna, że Steffy zrozumiała wreszcie, że tylko dziecko łączyło ją ze Spencerem. Niebawem, Brooke zamawia samochód dla córki i wyjawia jej, że zaplanowała niespodziankę dla niej i Liama. Zapewnia, że nie zadzwoniła po ojca Fontanę - jeszcze. Ma nadzieję, że w czasie wspólnej podróży, Liam zapomni o żonie i wróci do Hope. Podekscytowana dziewczyna dziękuje matce. Po wyjściu Hope zjawia się Katie i cieszy się, że z Brooke wszystko w porządku. Siostry dyskutują o wyjeździe Steffy. Brooke odkrywa, że Katie zna powód nagłej decyzji kobiety. Katie zdradza, że Steffy nigdy nie będzie już mogła zajść w ciążę. Brooke współczuje jej, ale chwali ją za zrozumienie, że Hope i Liam są sobie przeznaczeni. Brooke nakłania również siostrę, by nic nie mówiła Liamowi, gdyż Steffy poprosiła ją o dyskrecję. Katie uważa, że Hope nie powinna się spieszyć i dać mężczyźnie czas na oswojenie się z nową sytuacją. Katie nie dowierza, gdy dowiaduje się, że siostra wysłała oboje do Big Bear. Brooke zapewnia, że nikt nie naciska na Liama, a Big Bear jest dobrym miejscem na nowy początek.

6597.2

Thomas przekonuje Liama, że Steffy wróci

W gabinecie CEO, Liam informuje Thomasa o wyjeździe Steffy. Thomas nie wierzy, że siostra mogłaby wyjechać bez pożegnania, gdyby nie miała dobrego powodu. Liam zapewnia, że nie pokłócił się z żoną i był równie zaskoczony jej decyzją. Thomas nie może uwierzyć, że siostra namawiała męża do związku z Hope. Nakłania Liama, by walczył o żonę. On uważa jednak, że nie można postępować tak jak zrobiła to Steffy. Thomas jest przekonany, że jego siostra wróci, ale Liam nie ma takiej pewności. Uważa, że Steffy coś ukrywa. Kiedy zjawia się Hope, Thomas wychodzi. Hope mówi Liamowi o niespodziance Brooke i informuje, że wyjeżdżają.

6597.3

Maya i Rick spędzają wspólnie poranek

W domku dla gości Forresterów, Maya i Rick budzą się po wspólnie spędzonej nocy. Forrester zamierza wziąć sobie dzień wolny, aby spędzić go z ukochaną. Kochankowie jedzą śniadanie w łóżku. Rick chwali się, że doskonale radzi sobie w kuchni. Maya stwierdza, że Rick podoba jej się tak samo jak "Rick - kelner". Oboje cieszą się, że udało im się pokonać Billa. Rick ofiaruje Mai diamentowy naszyjnik, który należał do matki Erica. Kobieta ma wątpliwości, ale Rick prosi, by go założyła. Zapewnia, że Maya zasługuje na wiele więcej.

Hope i Liam przyjeżdżają do domku w Big Bear. Hope wyjaśnia, że Brooke chciała, aby spędzili oni trochę czasu razem i odpoczęli. Niebawem, Liam spaceruje po lesie i wspomina rozpacz Steffy po stracie ich dziecka i jej wyjazd oraz rozmowę z Hope. Ona podąża za nim i oboje wymieniają uśmiechy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki