FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Fuller
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kim Matula Hope Logan (#2)
Alley Mills Pamela Douglas
Karla Mosley Maya Avant

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

6599.2

Caroline opowiada Rafaelowi o Ricku

W wytwórni, Caroline przekonuje Rafaela, że ma idealną kandydatkę do roli w jego produkcji, Mayę Avant, która i tak bardzo podoba się Carterowi. Niebawem, Caroline myśli o wspólnych chwilach z Rickiem. Jest zachwycona, kiedy Rafael zgadza się zadzwonić do Mai. On nie rozumie jednak, dlaczego kobieta stara się o rolę dla kogoś, kogo nie lubi. Caroline wyjaśnia mu sytuację i chce, aby Maya spędzała dużo czasu z Carterem na planie. Ma również nadzieję, że scenariusz będzie obfitował w dużo scen łóżkowych. Wyznaje, że bardzo kocha Ricka i uważa się za idealną partnerkę dla niego. Rafael ostrzega, że udział Mai w serialu nie zagwarantuje jej powrotu do Ricka, ale Caroline chce zaryzykować.

6599.1

Maya cieszy się akceptacją Forresterów

W biurze FC, Maya zwraca Rickowi uwagę, że Pamela widziała ich razem. On jednak nie przejmuje się tym, gdyż chce, aby wszyscy dowiedzieli się o ich związku. Niebawem, do biura wchodzi Pam, zakrywając oczy dłońmi i pyta, czy wszyscy w środku mają na sobie ubranie. Kobieta prosi Ricka, by nie mieszał jej w swoje sprawy i prosił, by kryła go przed Caroline. Forrester wyjawia, że nie będzie już takiej potrzeby, gdyż zerwał z nią. Podekscytowana Pam wychodzi powiedzieć Donnie, że w firmie zacznie być wesoło. Pam chce poznać szczegóły rozstania Ricka i Caroline. Zgadza się z Mayą, że plotkowanie jest okropne, dlatego chce poznać szczegóły, aby dementować plotki. Rick nie widzi takiej potrzeby, a Pamela zastanawia się, czy Caroline naprawdę pogodziła się z rozstaniem. Kiedy Rick oznajmia, że on i Maya są zajęci pracą, Pamela bierze to za aluzję i wychodzi. Rick zapewnia Mayę, że przyzwyczai się ona do wszystkich członków jego rodziny. Ona wyznaje, że choć nie może liczyć na własną rodzinę, czuje się akceptowana przez Forresterów. Rickowi jest przykro, że bliscy Mai odwrócili się od niej, kiedy wyjechała ona do L.A., aby zrobić karierę. Niebawem, do Mai dzwoni Rafael i proponuje jej spotkanie w sprawie castingu do serialu. Zachwycona Maya zgadza się i cieszy się razem z Rickiem.

6599.3

Hope robi zdjęcie nagiemu mężczyźnie

W domku w Big Bear, Liam i Hope całują się. Spencer nadal nie rozumie decyzji Steffy. Wyznaje miłość Hope. Oboje siedzą przytuleni na sofie i cieszą się ze wspólnego wyjazdu. Hope zapewnia Liama, że poczeka, aż będzie on gotowy na nowy związek. Liam wciąż zastanawia się nad powodem wyjazdu Steffy. Hope odsuwa się od niego i dociera do niej, że Liam potrzebuje czasu. Rozumie, że Spencer wciąż myśli o żonie, lecz ona potrzebuje mężczyzny, który będzie oddany wyłącznie jej. Jest pewna, że będzie to Liam, ale jeszcze nie teraz. Uważa, że nie powinni spotykać się w ten sposób, dopóki nie będzie on gotowy na związek. Liam sugeruje, że wróci do domu, a Hope zapewnia, że to rozumie. Kiedy Liam wyjeżdża, Hope udaje się na spacer po lesie. Niespodziewanie, spostrzega biwakującego, młodego nagiego mężczyznę, który bierze prysznic przed swoim namiotem. Zaskoczona jego widokiem, postanawia zrobić mu zdjęcie telefonem. Mężczyzna spostrzega ją, słysząc kliknięcie aparatu. Spanikowana, ale też rozbawiona Hope ucieka, a nieznajomy biegnie za nią. Dziewczyna potyka się jednak, upada i traci przytomność. Mężczyzna dobiega do niej i sprawdza, czy nic jej nie jest.

Fakty Edytuj

  • W napisach końcowych pojawia się nazwisko Darina Brooksa, wcielającego się w postać Wyatta Fullera, choć w tym odcinku widzowie nie poznali jego tożsamości.