FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Fuller
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kim Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andy Zuno Rafael
Malcolm Freberg Malcolm
Sal Neslusan aktorka

Streszczenie Edytuj

W wytwórni, Rafael informuje Cartera, że wkrótce rozpoczną casting na rolę jego serialowej partnerki. Caroline upewnia się, że Maya jest w drodze. Rafael uważa, że przyjaciółka go wykorzystuje, ale ona sądzi, że wszyscy na tym skorzystają. Uważa również, że przesłuchiwanie innych kandydatek jest zbędne, ale Rafael prosi ją, by pozwoliła mu pracować.

W biurze FC, Rick życzy Mai powodzenia na przesłuchaniu i jest pewien jej sukcesu. Maya prosi go o pocałunek na szczęście. Przy wyjściu oznajmia, że chciałaby dostać tę pracę, ale jej nie potrzebuje, gdyż jest szczęśliwa. Po jej wyjściu zjawia się Caroline, która zauważa swoje projekty w rękach Ricka. Kobieta jest ciekawa, gdzie się podziewa "Martha", więc Rick wyjaśnia, że Maya poszła na przesłuchanie do roli w serialu. Caroline ma zamiar trzymać kciuki. Zjawia się pracownik, Malcolm, z którym Rick rozmawia na osobności. W tym samym czasie, Caroline dostaje telefon od Rafaela.

6600.5

Rafael przesłuchuje Mayę i Cartera

Rafaelowi i Carterowi nie podoba się żadna z przesłuchanych pięciu kandydatek do roli. Zjawia się Maya i jest rozbawiona, gdy dowiaduje się, że Carter ukrywał, iż również jest aktorem i dostał główną rolę męską w serialu. Carter nazywa ich przypadkowe spotkanie przeznaczeniem. Niedługo potem, Rafael tłumaczy Mai zarys fabuły serialu, w którym dwóch nieznajomych sobie osób wynajmuje przez przypadek to samo mieszkanie. Decydują się zamieszkać razem, a wkrótce zakochują się w sobie. Maya i Carter zajmują pozycje i ćwiczą jedną ze scen z pierwszego odcinka. Zachwycony Rafael zatrudnia szczęśliwą Mayę. Odchodzi na bok, aby zadzwonić do Caroline i poinformować ją o wszystkim. Rafael ma dobre przeczucie, gdyż uważa, że Maya jest świetną aktorką. Caroline powtarza, że wszyscy na tym skorzystają.

6600.2

Brooke przekonuje Liama, że jego przyszłość jest z Hope

W swoim biurze w SP, Liam przegląda zdjęcia Hope w swoim telefonie. Zjawia się Brooke i chce wiedzieć, dlaczego Spencer nie jest z jej córką w Big Bear. Liam wyjaśnia, że oboje tak zdecydowali, ze względu na ostatnie wydarzenia w jego życiu. Brooke przypomina mu, że ma Hope, ale Spencer nadal nie może zrozumieć decyzji Steffy o wyjeździe i jej namowom, aby związał się z Hope. Brooke sądzi, że strata dziecka zmusiła Steffy do refleksji nad swoim życiem i uznała, że jej małżeństwo było błędem. Liam nie wierzy jej jednak i zaznacza, że byli ze Steffy szczęśliwi. Zamierza dowiedzieć się, co ukryła jego żona. Brooke stanowczo namawia Liama, aby skupił się wyłącznie na przyszłości - z Hope. Liam ponownie oznajmia, że nie może przestać myśleć o Steffy. Brooke ostrzega Spencera, by nie popełniał już błędów i skupił się na odbudowaniu relacji z Hope. "Steffy należy do przeszłości", dodaje. Liam musi jednak uporządkować swoje myśli i potrzebuje czasu. Brooke pragnie przypomnieć mężczyźnie jak wspaniałą kobietą jest Hope i ostrzega, że dziewczynie nie będzie czekać na niego bez końca. Przypomina także o życzeniu Steffy, która namawiała męża do związku z Hope. Po wyjściu Brooke, Liam wysyła do Hope wiadomość z prośbą o kontakt.

6600.1

Nieznajomy mężczyzna zajmuje się Hope

W lesie w Big Bear, nieznajomy mężczyzna całuje leżącą na ziemi Hope, która po chwili odzyskuje przytomność. Mężczyzna bierze ją na ręce i zanosi do domku Forresterów. Kiedy Hope dochodzi do siebie, nieznajomy tłumaczy jej co się wydarzyło. Hope przypomina sobie, że mężczyzna ją pocałował. On wyjaśnia, że miał nadzieję, że wtedy Hope się ocknie i tak też się stało. Pyta również, czy kobieta zawsze podgląda nagich nieznajomych. Zażenowana Hope próbuje tłumaczyć, że rzadko widuje mężczyzn biorących prysznic w lesie. Nieznajomy prosi, by zdjęcie, które odruchowo zrobiła, nie trafiło do Internetu. Hope spostrzega jednak, że zgubiła swój telefon i jest wielce rozbawiona całą sytuacją. Dziękuje chłopakowi za pomoc i przeprasza za zrobienie zdjęcia, choć on oznajmia, że dziewczyna mu tym schlebiła. Hope dodaje także, że domek jest dobrze wyposażony, gdyby mężczyzna czegoś potrzebował. Hope stwierdza, że miło było go poznać, a on się z tym zgadza. Następnie całuje Hope i odchodzi. Dziewczyna zamyka drzwi domku i uśmiecha się.

Fakty Edytuj

  • Malcolm występuje bez linii dialogowych.

Przypisy Edytuj

  1. Sceny poza studiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki