FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Alley Mills Pamela Douglas
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Eric Scott Cooper Gustav
Renee Brna organizatorka przyjęć

Streszczenie Edytuj

6602.2

Katie podkreśla Donnie, że chce uczcić siostrzaną więź

W rezydencji Spencerów, Katie pyta Donnę i Brooke o czym miałaby się nie dowiedzieć. Kiedy zakłada, że chodzi o przyjęcie, siostry potwierdzają. Katie jest nieustępliwa i namawia Brooke, by wróciła do pracy, podczas gdy ona i Donna zajmą się planowaniem. Po wyjściu Brooke, Donna sugeruje, że ich siostra nie jest w nastroju do przyjęć. Katie żałuje, że nie uprzedziła jej, iż zaprosiła także Erica i Taylor. Donna opowiada siostrze o swojej ostatniej nieudanej randce i radzi jej cieszyć się, że nie musi już tego robić. Katie cieszy się, że posiada stabilną rodzinę, choć zarówno ona jak i Bill popełniali wiele błędów. Siostry wracają do tematu Taylor. Donna nie sądzi, aby Brooke była zła, gdyż rozumie, ze Hayes jest partnerką Erica. Podczas przyjęcia, Katie chciałaby również uczcić ich siostrzaną więź, gdyż mają tylko siebie po stracie Beth i Storma oraz wyjeździe Stephena. Donna zastanawia się, czy Stephanie akceptowałaby związek Taylor i Erica. Katie jest pewna, że zmarła seniorka na pewno nie akceptowałaby Erica z Brooke. Po wyjściu Donny, Katie spotyka się z organizatorką przyjęć, aby przedyskutować szczegóły. Kobiety przeglądają wspólne zdjęcia sióstr Logan. Katie przyznaje, że Brooke jest wyjątkowo, dlatego wyprawia jej przyjęcie urodzinowe. W ręce Katie wpada również zdjęcie Brooke i Billa podczas ich pobytu w Aspen.

6602.1

Taylor przeprasza Brooke za "niesłuszne" oskarżenia

W gabinecie CEO, Taylor wita Erica pocałunkiem, aby pokazać mu jak bardzo jest szczęśliwa. Wyznaje, że wyjazd Steffy był dla niej ciężki, ale wspiera jej decyzję, skoro córka chciała pobyć z Ridge'em. Taylor zaskakuje Eric, informując, że planuje urządzić przyjęcie i pomyślała nawet o zaproszeniu Brooke. Kiedy Eric zostaje wezwany przez Thorne'a, Taylor obiecuje zaczekać. Pojawia się Brooke, zaskoczona widokiem Taylor i sugeruje, że może coś przekazać Ericowi. Taylor wyjaśnia, że sama ma za chwilę umówione spotkanie. Pyta Brooke o samopoczucie Katie, powtarzając, że zawsze się o nią martwiła. Brooke stwierdza, że jest zbyt zmęczona, aby się kłócić. Taylor zmienia temat i wypytuje Brooke o nowego mężczyznę w jej życiu. Loganówna nie chce jednak o tym rozmawiać i wspomina jedynie o zakończeniu związku. Taylor przeprasza Brooke za dopytywanie ją o to, jak również o to, że oskarżała ją o romans z Billem i cieszy się, że myliła się w tym przypadku.

Przed gabinetem CEO, Eric spostrzega okładkę Eye on Fashion z nagłówkiem dotyczącym Palm Springs, co przypomina mu o odtworzonym przez Brooke namiocie, gdzie spędzili noc poślubną. Jego wspomnienia przerywa Pamela, która oferuje mu kawałki z krawędzi swojego ciasta cytrynowego, jego ulubione części wypieku. Wspomina, że Maya również je lubi. Pamela jest ciekawa, czy Eric jest już znudzony Taylor, ale on zaprzecza i oznajmia, że wszystko między nimi jest w jak najlepszym porządku.

W biurze FC, Donna informuje Brooke, że Katie zaprosiła na jej przyjęcie Erica, który na pewno zabierze ze sobą Taylor. Brooke jest zdenerwowana na początku, ale przyznaje, że niedawno odbyła z Hayes rozmowę na poziomie i zakłada, że odwieczna rywalka da jej wreszcie spokój. Brooke nie jest pewna, czy zasłużyła na przyjęcie Katie, która chce uczcić ich siostrzaną więź. Siostry ustalają, że nie będą już wracać do tematu romansu Brooke z mężem swojej siostry i jej ciąży.

6602.3

Taylor konfrontuje się z Erikiem

Po wyjściu Brooke, Taylor spotyka się z Gustavem, z którym dyskutuje na temat urządzenia przyjęci. W czasie wymiany pomysłów, Gustav wspomina, że urządzał ostatnio namiot dla Brooke i jej mężczyzny. Taylor zastanawia się, czy chodzi o Billa, ale Gustav zaprzecza i wyjawia, że chodziło o odtworzenie namiotu z czasu nocy poślubnej Brooke w Palm Springs. Taylor przypomina sobie, że Brooke spędziła tam miesiąc miodowy z Erikiem. Gustav uświadamia sobie, że powiedział za dużo i pośpiesznie wychodzi z gabinetu. Kiedy wraca Eric, Taylor pyta go, czy to on jest nowym mężczyzną w życiu Brooke. Forrester nie rozumie skąd ten pomysł, więc lekarka informuje o czym powiedział jej Gustav. Eric wyznaje, że do niczego nie doszło między nim a Brooke, choć przyznaje, że był w odtworzonym namiocie. Taylor ma mu za złe, że nic jej nie powiedział i nie może uwierzyć, że Brooke chciała uwieść Erica i zadała sobie tyle trudu. On zapewnia, że to nie tak, ale Taylor wysuwa kolejne przypuszczenia i zastanawia się, czy Eric kryje Brooke. "Czy Brooke coś ukrywa?", pyta Taylor, kiedy Eric milczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki