FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Streszczenie Edytuj

W biurze FC, Hope i Rick ofiarują Brooke prezent urodzinowy - płytę z jej ulubionymi piosenkami. Oboje uważają, że matka w pełni zasłużyła na wyprawiane na jej cześć przyjęcie.

6604.1

Katie wyznaje ile zawdzięcza Brooke

W rezydencji Spencerów trwają ostatnie przygotowania do przyjęcia. Bill wspomina przyznanie się Brooke do poronienia ich dziecka. Tymczasem Katie wyznaje mężowi ile zawdzięcza Brooke. Zjawiają się Donna wraz z Marcusem i Dayzee. Katie wspomina, że ona była nieśmiałym dzieckiem, Donna bardzo popularna, a Brooke była wręcz ideałem. Katie uważa, że dzięki Brooke pokonała nieśmiałość i zawsze mogła liczyć na jej wsparcie. Niebawem, pojawia się Eric, który nie jest pewny czy Taylor do niego dołączy.

6604.2

Taylor informuje Thomasa o swoim odkryciu

W gabinecie CEO, Taylor informuje Thomasa, że Brooke chciała uwieść Erica. Zaskoczony mężczyzna cieszy się, że dziadek odrzucił Loganównę, ale zastanawia się co chciała tym osiągnąć. "Szukała ojca dla swojego nienarodzonego dziecka", oświadcza Taylor. Thomas nie dowierza i pyta kim był ojciec dziecka. "Któż by inny? Bill Spencer", odpowiada Taylor i wspomina, że od początku podejrzewała ich o romans. Teraz, Katie będzie musiała poznać prawdę, gdyż ślepo ufa siostrze. Thomas zakłada, że matka nie zamierza iść na przyjęcie. Taylor nie może uwierzyć, że Brooke potrafiła skrzywdzić w ten sposób swoją siostrę. Dzwoni Eric, który nalega, aby ukochana pojawiła się na przyjęciu, mimo jej obiekcji. Taylor nie ma pojęcia jak ma udawać zadowolenie na imprezie. Wciąż nie może uwierzyć, że Brooke chciała odbić jej mężczyznę, aby udawał ojca jej dziecka, a wszystko po to, by zachować twarz. Taylor chciałaby jakoś pomóc Katie i ją wesprzeć, gdyż nie chce, aby Brooke zniszczyła szczęście siostry tak jak to zrobiła z jej rodziną i małżeństwem z Ridge'em. Thomas ostrzega matkę, że ludzie nie zapomną jej, jeśli publicznie wyzna prawdę o Brooke. Taylor uważa jednak, że Katie nie powinna żyć w kłamstwie

6604.3

Taylor zabiera głos podczas przyjęcia

Maya i Rick dołączają do gości Spencerów. Maya i Bill wymieniają uszczypliwe komentarze. Zjawiają się wreszcie Hope i Brooke, ciepło witana przez Katie. Maya i Rick rozmawiają z Dayzee i Marcusem o nowej pracy Avant. Pojawia się Liam, który natyka się na Hope i pyta ją, co robiła po jego wyjeździe z Big Bear. Ona wyjaśnia, że spacerowała po okolicy. Zapytany o Steffy, Liam wyjawia, że nie miał od niej żadnych wiadomości i zakłada, że żona rozpoczęła nowe życie w Paryżu. Donna podchodzi do Erica, który wspomina kilka przyjęć urządzonych przez nią. Donna sugeruje, że Taylor nie powinna przychodzić na imprezę ze względu na jej przeszłość z Brooke. Eric ma jednak nadzieję, że kobiety dojdą wreszcie do porozumienia. Donna oferuje byłemu mężowi towarzystwo, gdyby jej potrzebował. Bill pyta Brooke, czy jest ona zadowolona z przyjęcia. Ona przypomina, że muszą chronić Katie. Kiedy pojawia się Taylor, Brooke oferuje jej jedzenie i drinki. Taylor oznajmia, że nie jest głodna i jak Brooke wie, nie spożywa alkoholu. Dodaje, że chciałaby jej coś powiedzieć. Brooke zakłada, że chodzi o życzenia urodzinowe, ale Hayes zaprzecza. Rozmowę przerywa Donna, która wznosi toast za kobiety z rodziny Loganów. Hope w ciepłych słowach wyraża się o swojej matce, która rodzinę i dzieci stawia na pierwszym miejscu. Tymczasem Eric zauważa niezadowoloną minę Taylor i zabiera ją na taras, gdzie kobieta przyznaje, że zna prawdę o ciąży Brooke. Eric stara się ją uspokoić i proponuje, by porozmawiali o tym w domu. Taylor uważa, że Brooke kłamie i nie zasłużyła na ciepłe słowa ze strony dzieci, a całe przyjęcie na jej cześć jest farsą, podczas której Katie wychodzi na głupią. Eric prosi ją, by się uspokoiła. Tymczasem Katie wygłasza kolejną ciepłą mowę na temat swojej siostry. Taylor wspomina kilka kłótni z Brooke, która odgrażała się rywalce, że skończy jako samotna i zgorzkniała kobieta, jej argumenty, że seksapil nie jest zbrodnią oraz konfrontacje dotyczącą Brooke i Thomasa. Katie pyta, czy ktoś jeszcze chce przemówić. Taylor oświadcza, że wszystkie komplementy na temat Brooke są kłamstwem. Eric próbuje ją powstrzymać, ale Hayes chce powiedzieć dla odmiany coś prawdziwego na temat Brooke. Katie sądziła, że ona i Brooke mogą zakopać topór wojenny, ale teraz prosi Taylor, by wyszła. Ona jednak oświadcza, że chodzi tutaj o prawdę, gdyż Brooke jest oszustką. "Powiesz im o swoim obrzydliwym sekrecie czy ja mam to zrobić?", Taylor pyta Brooke.