FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

6605.2

Caroline wstawia poprawki do scenariusza

Caroline i Carter pokazują Rafaelowi słynny gabinet Erica w FC. Producent pokazuje im czołówkę Room 8, ale Caroline uważa, że powinno znaleźć się w niej więcej seksu. Carter i Rafael bronią scenariusza i przypominają, że główni bohaterowie dopiero się poznają. Carter rozmawia przez telefon z Thorne'em, a Caroline sugeruje przyjacielowi, że zwiększy oglądalność, jeśli Maya i Carter dostaną więcej scen, w których się całują. Kobiecie nie podoba się, że nie została zaproszona na przyjęcie Brooke, w przeciwieństwie do Mai, która jest tam jako randka Ricka. Carter wychodzi na spotkanie, a Rafael przedstawia Caroline zarys drugiego odcinka serialu, w którym postacie Mai i Cartera sprzeczają się o miejsce w lodówce. Caroline uważa to za nudne i dopytuje, kiedy bohaterowie będą się całować. Prosi go o scenariusz aby mogła "uratować serial". Caroline czyta scenariusz i nie podoba jej się, że bohaterowie uśmiechają się do siebie, gdyż według niej potrzeba między nimi więcej chemii i napięcia seksualnego. Rafael uważa, że kobieta nie dba o serial, a jedynie chce, aby Rick był zazdrosny. Uważa, że bohaterowie potrzebują czasu na rozwinięcie. Caroline wprowadza do scenariusza swoje poprawki, załączając sceny, w których postacie Mai i Cartera fantazjują o sobie w erotyczny sposób. Kobieta jest zachwycona swoimi umiejętnościami jako scenarzystka. Sugeruje również wprowadzenie chłopaka bohaterki Mai, Rocka. Ona i Rafael są zadowoleni z poprawek. Wraca Carter, któremu również podobają się kolejne sceny. Rafael radzi mu, by nie jadł czosnku, gdyż odcinek zakończy się gorącym pocałunkiem.

6605.1

Wyznanie Taylor wywołuje burzę

W rezydencji Spencerów, Brooke oznajmia Taylor, że nie ma pojęcia o czym ona mówi. Katie żąda, by Taylor wyszła. "Przespała się z nim. Twój mąż i twoja siostra, której tak bardzo ufasz, mieli romans", oświadcza Taylor. Katie nie wierzy jej i oskarża ją o obsesję na punkcie Brooke, która nigdy by jej w ten sposób nie skrzywdziła. Oświadcza, że to przyjęcie na cześć jej siostry i nie pozwoli jej obrażać, a następnie prosi Erica, by zabrał Taylor. "Nie! Brooke i Bill mieli romans. Jak inaczej Brooke zaszłaby w ciążę?", wykrzykuje Taylor, szokując wszystkich. Hope i Rick pytają o to Brooke, która oświadcza, że nie jest w ciąży. Taylor żąda, by rywalka przyznała się do wszystkiego. Przekonuje Katie, że musi ona powstrzymać siostrę zanim ta zniszczy jej małżeństwo, tak jak zrobiła to z małżeństwem Taylor. Katie uważa, że lekarka kieruje się nienawiścią. Taylor uważa, że dobrze się stało, że Katie pozna prawdę w obecności przyjaciół, gdyż nie chce sobie wyobrażać jej reakcji, gdyby zastała pewnego dnia swojego męża i siostrę w łóżku. Bill żąda, by kobieta przestała, ale Taylor chce, by Katie zapytała Brooke, czy straciła ona dziecko Billa. Donna próbuje jej przeszkodzić, ale Hayes nie ustępuje. Katie nie zamierza słuchać jej oskarżeń, które nazywa obrzydliwymi i nie chce więcej korzystać z jej pomocy jako terapeutki. Następnie żąda, by Taylor wyniosła się z jej domu. Eric chce zabrać ukochaną, ale ona powtarza, że musi uświadomić Katie prawdę. Katie uważa, że Hayes upadła bardzo nisko. Taylor zastanawia się jak nazwać zdradzenie siostry, która walczy o życie w szpitalu. Katie powtarza, że Brooke by jej tego nie zrobiła. Taylor upiera się przy swoim i sądzi, że gdyby Brooke zależało na siostrze, wyznałaby prawdę. "Powiedz, że ona kłamie, a ja ci uwierzę", Katie prosi Brooke, by powiedziała, że Taylor się myli. Kiedy Brooke milczy i zalewa się łzami, do Katie dociera szokująca prawda. Bill podchodzi do Katie, ale ona wymierza mu siarczysty policzek. "Nie zrobiłaś tego, prawda?", pyta Hope z rozczarowaniem w oczach. Rozwścieczona Katie wyrzuca wszystkich gości i ma nadzieję, że Brooke i Bill nie zaczną zrzucać winy na nią. Wspomina słowa siostry, która ostrzegała ją przed stratą męża. "Jesteś chora. Oboje jesteście chorzy. Przez całe życie nie wiedziałam kim jesteś naprawdę. Jak mogłaś mi to zrobić?", Katie pyta Brooke, która odwraca wzrok.

Fakty Edytuj

  • Marcus, Liam, Dayzee oraz Maya występują bez linii dialogowych.