FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

6606.3

Hope nie zgadza się z Rickiem na temat Brooke

W biurze FC, Rick stwierdza, że Taylor jest chora z zazdrości o Brooke. Hope jednak uważa, że to Brooke jest chora. Rick nie odpowiada i żegna się z Mayą, która wybiera się na plan zdjęciowy. Po wyjściu Mai, Hope sarkastycznie pyta, czy ich matka miała amnezję i zapomniała, że Bill to mąż jej siostry, której życie było zagrożone. Rick przekonuje, że Katie sama próbowała zeswatać Brooke i Billa, ale Hope przypomina, że ich ciotka nie myślała trzeźwo podczas depresji poporodowej. Rick nie chce, aby cała odpowiedzialność za niestosowne zachowanie spadła na ich matkę. Hope wstydzi się tego, co zrobiła Brooke i boi się tego, co ludzie znów będą o niej mówić. Wspomina, że to ona musiała pocieszać ich matkę po kolejnych jej skandalach i rozpadających się związkach, gdyż Bridget i Ricka nie było na miejscu. Hope oznajmia, że nie zamierza usprawiedliwiać Brooke. Zjawiają się Dayzee i Marcus, który oznajmia, że to co stało się na przyjęciu było tragiczne. Rick przyznaje mu rację, a Marcus zastanawia się, czy Brooke spakowała już swoje rzeczy z biura. Zaskoczony Rick wyjaśnia, że tragicznym nazywa zachowanie Taylor, która upokorzyła publicznie Brooke. "Można spojrzeć na to też z tej perspektywy", przyznaje Marcus bez przekonania, ale Rick oświadcza, że to jedyny sposób, w który można na to spojrzeć, gdyż Brooke to rodzina, a rodzina troszczy się o siebie. "Mam nadzieję, że to jasne", dodaje, lecz miny Marcusa i Hope sugerują, że nie zgadzają się oni z Rickiem.

6606.1

Maya jest zaskoczona nowym scenariuszem

Na planie Room 8, Caroline prosi Rafaela, by nie pobłażał spóźniającej się Mai, a następnie udaje się wprowadzić kolejne poprawki do scenariusza serialu. Niebawem, na planie zjawia się Maya i jest zaskoczona poprawionym scenariuszem. Rafael wyjaśnia, że muszą zwiększyć oglądalność, gdyż dystrybutor narzeka na nudę. Caroline cieszy się, obserwując wszystko na monitorze zza kulis. Maya sądziła, że flirt bohaterów wystarczy, by przyciągnąć publiczność. Rafael zastanawia się, czy dziewczyna będzie zgłaszać swoje zastrzeżenia przed każdą sceną zamiast mu zaufać. Maya przeprasza i stwierdza, że jak profesjonaliści, powinni zabrać się do pracy. Niebawem, para wciela się w swoich bohaterów - Scarlett i Lance'a. Maya i Carter wyrażają swoje uwagi dotyczące dialogów jednej z namiętnych scen. Kiedy oboje całują się, Rafael, zgodnie ze wskazówkami Caroline zza kulis, prosi ich, by dali się ponieść.

6606.2

Brooke i Bill tłumaczą się Katie

W rezydencji Spencerów, Brooke i Bill przekonują Katie, że kiedy włożyła z powrotem obrączkę na palec, zakończyli swój romans. Katie wciąż nie dowierza w to, czego się dowiedziała. "Jesteś za stara na ciążę", zwraca się do Brooke i uważa, że nienarodzone dziecko miało szczęście, że nie musiało kochać takich rodziców jak Bill i Brooke. Katie przewiduje, że stanie się pośmiewiskiem dla innych osób, a Bill zapewne będzie sławny, gdyż sypiał z dwoma siostrami w tym samym czasie. Spencer zapewnia, że był jej wierny, dopóki nosiła obrączkę ślubną. "Poślubiłeś mnie, nie obrączkę", odpowiada Katie, lecz Bill uważa, że wszyscy troje są winni zaistniałej sytuacji. Katie domyśla się, że mąż wini jej depresję poporodową, lecz on zapewnia, że chodzi mu o branie odpowiedzialności za swoje czyny. Brooke próbuje wyjaśnić, że przespali się ze sobą zaraz po tym, kiedy Katie oznajmiła koniec swojego małżeństwa, zwróciła obrączkę i zażądała rozwodu. Bill przyznaje, że żywi uczucia do Brooke, ale kocha swoją żonę. Katie zastanawia się, czy siostrze jest wstyd za to co zrobiła. "Zawsze się wstydzisz, ale nie aż tak, by uniknąć popełniania tych samych błędów", kwituje. Katie pyta siostrę, czy pragnie ona Billa, gdyż od ponad roku jest sama, a obie dobrze wiedzą, że to zbyt długo jak na Brooke. Brooke jednak pragnie odzyskać siostrę, a Bill zaznacza, że nie będzie ponownie wysłuchiwał gróźb Katie o jej odejściu. Ona krytykuje męża za ukrywanie swoich uczuć do Brooke i przespanie się z nią przy pierwszej nadarzającej się okazji. Bill zaznacza, że nie będzie o nic błagał i przewiduje, że żona każe mu się wynieść - po raz kolejny. Katie każe zapłakanej siostrze iść poprawić wygląd, a następnie krytykuje Billa, który chce ją pouczać i uważa się za osobę, która nigdy nie błaga, lecz żąda. Spencer przypomina, że żona zniknęła i wysłała go do Aspen z Brooke. Katie nie może uwierzyć, że Bill wypomina jej czas, kiedy była chora i nie przypomina sobie, by zmuszała go do pójścia z Brooke do łóżka. Bill oznajmia Katie, że ją kocha i nie mogą skupiać się na błędach przeszłości. Chce usłyszeć, że żona mu wybacza. Zapłakana Katie spogląda na ich zdjęcie ślubne, a potem na Billa.