FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

6607.4

Maya i Carter grają namiętne sceny

Na planie Room 8, Maya i Carter mają kolejne zastrzeżenia do dialogów i scen erotycznych. Widząc niezadowolenie Mai, zirytowany Carter sugeruje jej, by zrezygnowała z roli. Maya przyznaje, że zbytnio przejmuje się scenariuszem i tym, co powie Rick. Przeprasza i postanawia dostosować się do poleceń reżysera. Za kulisami, Caroline upiera się, by Rafael postarał się uczynić te sceny jeszcze bardziej namiętne i dodaje kolejne poprawi. Ciekawi ją również, czy według Rafaela "Myrna" ma talent i szansę na międzynarodową karierę. Producent oznajmia, że inaczej by jej nie zatrudnił i zastanawia się, co takiego ma w sobie Rick. Caroline jest przekonana, że Maya będzie podążała za karierą i w efekcie Rick nie będzie dla niej najważniejszy. Rafael wzywa aktorów na plan i sugeruje Caroline, by wyszła. Ona jednak chce zobaczyć nagrywane sceny i przypomina, że jej matka pracuje w Spencer Publications, które może nadać serialowi rozgłos. Niebawem, Maya i Carter kręcą jedną ze scen fantazji, w której Scarlett zlizuje z twarzy Lance'a sos. Para całuje się, a Rafael zachęca ich do dodania od siebie więcej namiętności, zgodnie ze wskazówkami Caroline zza kulis.

6607.1

Taylor tłumaczy się Erikowi

W rezydencji Forresterów, Eric dołącza do czekającej na niego Taylor w sypialni. Kobieta wyjaśnia, że chciała dać mu trochę czasu dla siebie po tym co się wydarzyło. Eric tłumaczy zachowanie Taylor wieloletnim cierpieniem i ma nadzieję, że nie będzie ona próbowała się usprawiedliwiać. Taylor upiera się, że nie zrobiła nic złego, w przeciwieństwie do Brooke. Trafnie zgaduje, że Loganówna namawiała Erica do uznania jej dziecka za swoje. Forrester zapewnia, że odrzucił Brooke, która nie myślała trzeźwo. Chce wiedzieć również, jak Taylor poznała prawdę. Kiedy domyśla się, że Hayes włamała się do gabinetu dr Caspary, ona nie zaprzecza. Eric krytykuje Taylor, za ujawnienie szczegółów romansu, który mógł doprowadzić do śmierci Katie, a który mógł pozostać tajemnicą. Taylor zaznacza, że chodziło o prawdę i nie zamierza ronić krokodylich łez za swój czyn, tak jak Brooke ma w zwyczaju.

Brooke obmywa twarz w łazience w rezydencji Spencerów. Dzwoni Rick i pyta matkę, czy wszystko z nią w porządku. Ona prosi syna, by modlił się za Katie i Billa, aby wszystko się między nimi ułożyło.

6607.2

Bill prosi o wybaczenie

W salonie, Bill przypomina Katie, że przysięgali sobie na dobre i złe. Kiedy Katie pyta co z Brooke, Bill przypomina żonie, że to ona próbowała ich zeswatać. Żąda od Katie wybaczenia. Kiedy dołącza do nich Brooke, Katie postanawia zastanowić się nad sobą, gdyż nie chce już być naiwną kobietą, wykorzystywaną i poniżaną przez innych, zwłaszcza kłamców i oszustów. Katie bierze do ręki zdjęcie Brooke i Billa i roztrzaskuje je o kominek, podobnie jak kolejne zdjęcia, przedstawiające m.in. siostry Logan. Wściekła Katie wykrzykuje, że całe jej życie to kłamstwo, a zdrada Brooke i Billa jest niewytłumaczalna i niewybaczalna. Nie uważa, że jej czyny podczas depresji poporodowej w jakikolwiek tłumaczą ich czyny i wybory. Katie ściąga z palca obrączkę i kpi pytając Billa i Brooke, czy za chwilę wylądują w łóżku, tak szybko jak zrobili to poprzednim razem. Sarkastycznie prosi Billa, aby raz jeszcze opowiedział jej o tym jak to ona popchnęła ich ku sobie, przez co złamali jej serce i zniszczyli życie, choć oboje zawsze zapewniali, że tego nie chcą. "Opowiedz mi tę historię jeszcze raz, jeśli masz odwagę", oświadcza Katie i każe mężowi się spakować. Bill oznajmia, że to jego dom, ale Katie przypomina, że to był prezent dla niej i Willa. Bill zarzuca żonie, że stawiała mu wiele granic i było kwestią czasu, kiedy jedną z nich przekroczy. "Szkoda, że to musiała być ta o sypianiu z członkami rodziny", odpowiada Katie. Bill oznajmia, że przyśle kogoś po swoje rzeczy i zapowiada, że nie zgodzi się na ograniczenie kontaktu z synem. Po wyjściu Billa, Katie zauważa, że po raz pierwszy miała to, czego Brooke brakowało - męża, rodzinę, udane małżeństwo. Domyśla się, że musiało to przeszkadzać siostrze, która pewnie wyobrażała sobie wychowywanie z Billem ich nienarodzonego dziecka. Brooke zaczyna oskarżać Katie o przyczynienie się do całej sytuacji i przypomina, że kazała jej sobie zabrać Billa. Katie wyznaje, że słyszy w swojej głowie głos, który mówi jej, że Brooke, jej starsza siostra, zawsze ma rację. "Wynoś się z mojego domu i z mojego życia", żąda Katie. Brooke spogląda na siostrę, a następnie opuszcza rezydencję.

Fakty Edytuj

  • Hunter Tylo (Taylor) odchodzi z głównej obsady serialu.