FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Texas Battle Marcus Forrester
Darin Brooks Wyatt Fuller
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zack Conroy Oliver Jones
Joseph Francis Donovan
Rachel Reilly Rachel
Sandra Vergara Teresa Corazon
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

6608.2

Bill namawia Liama do kontaktu z żoną

W domu na klifie, Bill informuje Liama, że zatrzymał się w hotelu. Zapewnia syna, że nie miał regularnego romansu z Brooke, a była to jedynie jednorazowa sytuacja, która zakończyła się wraz z ponownym założeniem przez Katie obrączki. Bill zmienia temat i chce pyta syna o Steffy. Kiedy Liam wyjaśnia, że żona nie odbiera od niego telefonu, dzwoni Hope i przypomina o imprezie w barze Bikini, a Liam obiecuje, że wkrótce się pojawi. Spencer domyśla się, że Bill zakochał się w Brooke, a on nie zaprzecza. Tłumaczy się jednak ze swoich problemów małżeńskich po powrocie Katie i swoim zbliżeniu się do Brooke. Liam uważa za ironiczny fakt, że sytuacje jego i Billa są do siebie podobne. Bill zauważa jednak, że syn nie ocali małżeństwa, jeśli będzie przebywał w domu. Namawia go, by skonfrontował się ze Steffy w Paryżu. Liam przyznaje ojcu rację i uważa, że zasługuje na wyjaśnienie ze strony żony. Zapewnia również Billa, że zawsze może zostać w jego domu. On tymczasem przekonuje syna, że oboje poradzą sobie ze swoimi małżeństwami.

6608.3

Steffy nie chce rozmawiać z mężem

W swoim paryskim pokoju hotelowym, Steffy wciąż rozpamiętuje diagnozę dr Caspary. Niebawem, Steffy odbiera telefon od Liama, który domaga się wyjaśnień w sprawie jej wyjazdu, gdyż nie wie, na czym stoi ich małżeństwo. Steffy daje mu jasno do zrozumienia, że chce rozwodu. Liam nie może zrozumieć jak Steffy tak po prostu może zerwać z nim kontakt. Steffy prosi, by nie dzwonił do niej więcej i ułożył sobie życie z Hope.

Na planie Room 8, Caroline i Rafael przeglądają zmontowane materiały. Caroline wciąż uważa, że wspólnym scenom Mai i Cartera brakuje namiętności. Rafael postanawia dopracować montaż. Niebawem, Caroline oznajmia, że muszą się spieszyć, gdyż Rafael zabiera ją jako swoją randkę do baru Bikini. Rafael ma wątpliwości, ale daje jej się przekonać.

6608.1

Hope cieszy się, kiedy Wyatt zjawia się w barze

W barze Bikini, Hope przyznaje Rickowi, że nie rozmawiała z ich matką i dodaje, że jest rozczarowana jej zachowaniem i czasem jej nie rozumie. Rick sugeruje, by skupili się na świętowaniu Dnia Niepodległości i pyta siostrę, gdzie jest Liam. Hope wyjawia, że mężczyzna potrzebuje więcej czasu na pogodzenie się z odejściem Steffy. Niebawem zjawia się Maya, którą Rick wita pocałunkiem. Pojawiają się również Carter oraz Dayzze i Marcus, którzy zauważają niewesołą minę Cartera, obserwującego Mayę i Ricka. Następnie wchodzi Teresa, a z nią Oliver, który zachęca ją do przełamania swojej nieśmiałości. W międzyczasie, Hope wyjaśnia Dayzee na czym stoją sprawy z Liamem. Po zakończonej telefonicznej rozmowie z Liamem, Hope zauważa pojawienie się w barze Wyatta. Niebawem, Hope pyta Thomasa, czy Steffy na pewno zostaje w Paryżu, choć zapewnia, że nie zamierza spieszyć się w sprawie z Liamem. Hope podchodzi do Mai i pyta o jej nową pracę przy serialu. Teresa podchodzi do Wyatta, zakładając, że on również nie zna za wiele osób na imprezie. On wyjaśnia, że został zaproszony przez Hope i jest jej nowym znajomym. Wyatt i Hope wymieniają spojrzenia i uśmiechają się do siebie. Maya informuje Ricka, że zaprosiła na imprezę Rafaela. Teresa zauważa, że Wyatt spogląda na Hope. Kobieta pyta córkę Brooke jak go poznała, więc Hope opowiada o spotkaniu Wyatta w lesie. Tymczasem w barze zjawiają się Caroline i Rafael. Dziewczyna nie może się doczekać reakcji Ricka na erotyczne sceny Mai i Cartera. Wyatt podchodzi do Hope, która cieszy się, że mężczyzna pojawił się na imprezie - w dodatku ubrany. Wyatt pyta, gdzie jest jej chłopak, ale rozmowę przerywa Carter, który wnosi toast za USA. Maya podchodzi do niego i komplementuje jego przemówienie. Walton zauważa jej niepokój, więc ona wyjaśnia, że martwi się reakcją Ricka na ich wspólne sceny. Z przerażeniem spogląda na Rafaela i Caroline, którzy podchodzą porozmawiać z Rickiem. Forrester zgadza się zobaczyć sceny Mai, ale spanikowana kobieta proponuje, by obejrzeli pokaz fajerwerków. Caroline oznajmia Rafaelowi, że warto jest poczekać na reakcję Ricka. Kiedy rozpoczyna się pokaz sztucznych ogni, Hope odbiera telefon od Liama w jednej z kabin plażowych. Mężczyzna zapewnia, że wszystko jej wytłumaczy, ale Hope zakłada, że zanim Liam dotrze do baru, impreza się skończy. Zdenerwowana Hope rozłącza się i rzuca telefonem o fotel. Zjawia się Wyatt, który nazywa Liama idiotą za wystawienie dziewczyny. Całuje ją w policzek i przekonuje "Ja tu jestem. Zostań".

Fakty Edytuj

  • Hope stoi z Mayą, kiedy wymienia spojrzenia z Wyattem. Jednak już w kolejnym ujęciu, Maya rozmawia z Rickiem, a Hope znika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki