FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Fuller
Texas Battle Marcus Forrester
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Adam Gregory Thomas Forrester (#3)
Kristolyn Lloyd Dayzee Leigh Forrester
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Karla Mosley Maya Avant
Lawrence Saint-Victor Carter Walton

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Zack Conroy Oliver Jones
Joseph Francis Donovan
Rachel Reilly Rachel
Sandra Vergara Teresa Corazon
Andy Zuno Rafael

Streszczenie Edytuj

W domu na klifie, Liam wysyła Hope wiadomość z informacją, że niebawem zjawi się w barze.

6609.3

Caroline obserwuje Mayę i Ricka

W barze Bikini, uczestnicy zabawy obserwują pokaz fajerwerków. Thomas uświadamia Oliverowi, że Teresa mu się przypatruje. Oliver postanawia podejść do dziewczyny, która opiera swoją głowę na jej ramieniu. Caroline z zazdrością spogląda na Mayę i Ricka i przyrzeka sobie, że go odzyska. Marcus, Dayzee, Thomas, Rick, Maya, Carter i Oliver wracają do środka, gdzie kontynuują zabawę. Carter nie jest zachwycony widząc pocałunek Mai i Ricka. Marcus porusza temat serialu Mai i Carter, a wszyscy dopytują o jego premierę. Tymczasem Caroline i Rafael piją przy barze. Kiedy Caroline odkrywa, ze znajomi rozmawiają o serialu, namawia przyjaciela, by pokazał wszystkim fragmenty z Mayą i Carterem. Rafael podchodzi do grupy i pokazuje im sceny z fantazjami bohaterów. Rickowi wyraźnie nie podoba się to co widzi. Carter zwraca uwagę, że podczas filmowania sceny nie wydawały się aż tak intensywne.

6609.2

Rickowi nie podobają się sceny Mai i Cartera

Rick prosi Mayę o chwilę rozmowy na osobności. Maya wyczuwa jego złość, ale przekonuje, że jest aktorką i na tym polega jej praca. Rick oznajmia, że nie łatwo mu było oglądać te sceny. Tymczasem Caroline z satysfakcją obserwuje ich sprzeczkę. Rick zapewnia Mayę, że ją wspiera, ale nie może patrzyć na jej pocałunki z Carterem. Maya tłumaczy, że serial nie tak miał wyglądać i przyznaje, że mogła go uprzedzić o scenach fantazji. Rickowi nie podoba się fakt, że Maya gra akurat z Carterem, z którym on pracuje w FC. Maya raz jeszcze tłumaczy, że w serialu całowali się bohaterowie, a nie ona i Carter. Zaznacza, że chodzi o jej karierę i miała nadzieję, że Rick to zrozumie. On jednak postanawia napić się przy barze. Tymczasem Rafael podchodzi do Caroline i przyznaje, że miała ona rację i Rick jest zazdrosny o sceny Mai z Carterem. Caroline jest pewna, że jeśli Maya stanie przed dokonaniem wyboru, wybierze karierę, nie Forrestera.

6609.1

Liam jest zaskoczony widokiem Hope i Wyatta

W kabinie plażowej, Wyatt przekonuje Hope, by nie wychodziła z imprezy i została razem z nim. Obejmuje ją i wspólnie oglądają fajerwerki. Zjawia się Liam, wyraźnie zaskoczony widokiem Hope i nieznajomego sobie mężczyzny. Wyatt przedstawia się i zakłada, że Liam to "facet, który wystawił Hope". Liam przeprasza dziewczynę za stracenie poczucia czasu, ale ona wyjaśnia, że impreza praktycznie dobiega końca. Na prośbę Hope, Wyatt odchodzi na bok, a Liam raz jeszcze przeprasza, że nie przyjechał wcześniej. Hope rozumie, że Spencer wciąż jest zagubiony po rozstaniu z żoną i potrzebuje od niej wyjaśnień, ale ten wieczór mieli spędzić razem. "Steffy odeszła. Kiedy to wreszcie zaakceptujesz?", pyta Hope i dodaje, że nie może już tego znieść. Sądziła, że ich relacja była głębsza niż związek Liama ze Steffy, ale jej już nie ma, a oni wciąż nie potrafią ze sobą być. Liam zapewnia, że wciąż mają szansę i chce o tym porozmawiać gdzie indziej, ale Hope oświadcza, że zostaje w barze. "Z nim?", pyta Liam, wskazując na Wyatta. Nie dowierzając, Liam spogląda na Wyatta, a następnie wychodzi. Hope przeprasza Wyatta, że musiał on być świadkiem całej sceny. Wyjaśnia chłopakowi, że ona i Liam mają za sobą długą historię, w którą wmieszana jest również inna kobieta, Steffy. Wyatt uważa, że Liam jest idiotą, skoro nie może zdecydować się na związek z Hope, w której on znajduje coś wyjątkowego. Wyatt pozwala sobie pocałować Hope, która jest wyraźnie zaintrygowana, kiedy spostrzega na szyi mężczyzny wisiorek w kształcie miecza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki