FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Michelle C. Bonilla Eila Chisholm

Streszczenie Edytuj

6611.1

Bill chce walczyć o Katie

W rezydencji Spencerów, Bill prosi Katie o wybaczenie, lecz ona oznajmia, że nie zmuszała go do przespania się z Brooke. Nie wie, ile czasu jej jeszcze zostało, ale nie spędzi go jako popychadło Billa. Katie zapewnia męża, że nie ograniczy mu kontaktu z ich synem, który pewnego dnia dowie się jak jego ojciec znieważył ją i ich małżeństwo. Bill nie zamierza godzić się na rozwód i przypomina żonie, że sama stworzyła okoliczności, w których dopuścił się zdrady. Gdyby Katie ponownie go nie zostawiła, nie zrobiłby tego. Katie kpi z czasu, jak Brooke i Bill odczekali po zdjęciu przez nią obrączki zanim skończyli w łóżku. Przypomina mężowi, że wielokrotnie wybaczała mu rzeczy, których się dopuścił, ale nie będzie tak w przypadku zdrady z Brooke. Bill jest przekonany, że Katie tak naprawdę nie chce rozwodu. Po wyjściu Billa, Katie spotyka się ze swoją adwokatką, Eilą. Kobieta przedstawia Katie szczegóły rozwodu - zatrzyma ona posiadłość a Bill będzie mógł odwiedzać syna co drugi weekend. Katie trzyma dokumenty i wspomina ślub z Billem oraz ich ostatnią rozmowę. Po wyjściu Eili, Katie wspomina szczęśliwe chwile z Billem.

W Spencer Publications, Carter spotyka się z Liamem i jest mu przykro z powodu zakończonego małżeństwa Spencera. Liam opowiada mu o ostatnich wydarzeniach i jest przekonany, że Steffy coś przed nim zataiła i przyznaje Carterowi, że poznanie prawdy powstrzymuje go przed związaniem się z Hope.

6611.2

Liam wyjawia Hope, że musi poznać prawdę na temat Steffy

W swojej rezydencji, Brooke dziękuje dzieciom za wybaczenie jej kolejnego skandalu. Rick zmienia temat i wypytuje siostrę o mężczyznę, z którym spędziła ona wieczór w Bikini. Hope opowiada więc bratu historię spotkania Wyatta w lesie i zaproszenie go na imprezę w barze. Dodaje również, że pragnie życia z Liamem, ale on nie jest jeszcze na to gotowy. Hope dodaje również, że zaintrygował ją fakt noszenia przez Wyatta wisiorka z mieczem Spencerów. Rick wychodzi do pracy, a Brooke dostaje telefon od Billa z prośbą o spotkanie. Brooke oznajmia córce, że wychodzi i choć chciałaby, aby była ona z Liamem, nie będzie się wtrącać. W drzwiach mija się z Liamem. Spencer wyznaje Hope, że chce być dla niej mężczyzną, na jakiego ona zasługuje. Zaznacza jednak, że najpierw musi poznać prawdę na temat wyjazdu Steffy. Hope zauważa, że mężczyzna wciąż nosi obrączkę, lecz on wyznaje córce Brooke miłość. Hope oznajmia, że jest gotowa się z nim związać - w przeciwieństwie do niego.

Bill wraca do swojego gabinetu, gdzie wkrótce zjawia się Brooke. Mężczyzna informuje, że Katie żąda rozwodu, ale on nie zamierza stracić swojej rodziny. Niebawem, w biurze zjawia się Eila z podpisanymi przez Katie dokumentami rozwodowymi. Bill spogląda na dokumenty i nie może uwierzyć, że żona wystąpiła o rozwód.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki