FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Fuller
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Heather Tom Katie Logan Spencer (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jacqueline Hahn Dr Caspary
Joanna Johnson Karen Spencer

Streszczenie Edytuj

6612.1

Brooke pociesza Billa

W Spencer Publications, Brooke przekonuje załamanego Billa, by nie rezygnował z walki o Katie i dał jej więcej czasu. Bill uważa, że jego żona powinna zdać sobie sprawę z tego, że również ponosi odpowiedzialność za rozpad ich małżeństwa. Brooke wierzy, że dotrze to w końcu do Katie. Bill uważa za śmieszny fakt, że żona nie przyjmuje do wiadomości, że sama namawiała jego i Brooke do związku. Bill sięga po dokumenty rozwodowe i jest wściekły. Brooke postanawia rozmówić się z siostrą i nakłonić ją do zmiany zdania. Bill przekonuje ją, by nie obwiniała się za to co się wydarzyło.

6612.3

Karen oferuje Katie wsparcie

W rezydencji Spencerów, Katie informuje Karen, że wystąpiła o rozwód. Dziękuje szwagierce za przylot z Nowego Jorku. Karen oferuje swoje wsparcie Katie, która wciąż nie może uwierzyć w zdradę najbliższych. Karen uważa, że kobieta powinna odpłacić Billowi i zażądać połowy jego majątku. Katie oznajmia, że poprosiła o 1% udziałów męża w SP, gdyż nie chce utrudniać rozwodu. Karen przekonuje Katie, by nie wracała do Billa, który na nią nie zasługuje. Obiecuje na razie zostać w mieście, aby okazać jej wsparcie. Katie jest oburzona, kiedy w jej domu pojawia się Brooke, która chce porozmawiać z siostrą. "Nie rób tego. Nie bierz rozwodu z Billem, gdyż będziesz tego żałować do końca życia", oznajmia Brooke.

W firmie Quinn Artisan Jewelry, Wyatt rozmyśla nad spotkaniem Hope w barze Bikini. Sięga również pamięcią do dnia, w którym poznał ją w lesie.

6612.2

Hope martwi się o swój związek z Liamem

W rezydencji Brooke, Hope zgaduje, że Liam wciąż myśli o Steffy, choć ta odeszła. Liam zaznacza, że musi poznać powód odejścia żony zanim zacznie układać sobie życie na nowo i prosi Hope o cierpliwość. Ona przyznaje, że również była zaskoczona decyzją Steffy o wyjeździe. Uważa jednak, że nie powinni rozgrzebywać tematu i związać się ze sobą, tak jak chciała Steffy. Liam sądzi jednak, że depresja nie jest powodem odejścia kobiety i coś musiało się wydarzyć. Hope uważa, że Steffy dostrzegła wreszcie z kim naprawdę powinien być Liam. Czuje jednak, że oboje oddalają się od siebie, gdyż Liam wciąż myśli o Steffy, mimo jej odejścia. Liam ponownie zapewnia, że wszystko się skończy, kiedy pozna prawdę. Jeśli nie znajdzie szybko odpowiedzi, zostawi ten temat. Hope oznajmia, że chciałaby w to wierzyć i całuje Liama. Kiedy on wychodzi, Hope wspomina ich wspólne chwile, a potem także chwile spędzone z Wyattem.

W swoim gabinecie, dr Caspary sięga po dokumentację medyczną Steffy i wspomina poinformowanie jej o jej niemożności zajścia w ciążę. Niebawem, zjawia się Liam i wyjaśnia, że Steffy wyjechała z miasta. Dr Caspary zaznacza jednak, że obowiązuje ją tajemnica lekarska i nie może ujawnić Spencerowi żadnych informacji na temat stanu zdrowia Steffy. Namawia go jednak, by porozmawiał z żoną.

Liam zjawia się na pokładzie prywatnego samolotu Spencerów. Dzwoni do Hope i zawiadamia, że coś dzieje się ze Steffy. Hope nie jest zachwycona, kiedy Spencer dodaje, że zamierza polecieć do Paryża i rozmówić się z żoną. Prosi Hope, by na niego zaczekała, gdyż po powrocie rozpoczną wspólne życie. Hope rozłącza się bez słowa i zalewa się łzami, wspominając więcej wspólnych chwil z Liamem. W rezydencji zjawia się Wyatt, a Hope wyjawia, że Liam jest w drodze do Paryża, aby spotkać się ze Steffy. Wyatt przytula dziewczyna, która kolejny raz spogląda na jego wisiorek z mieczem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki