FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Fuller
Kimberly Matula Hope Logan (#2)
Rena Sofer Quinn Fuller

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Michelle C. Bonilla Eila Chisholm
Joanna Johnson Karen Spencer
Aaron D. Spears Justin Barber
Anthony Nacarato ochroniarz

Streszczenie Edytuj

6614.1

Liam domaga się od Steffy wyjaśnień

W swoim paryskim pokoju hotelowym, roztrzęsiona Steffy czeka na przybycie Liama. Kiedy ten zjawia się w mieszkaniu, żąda wyjaśnień na temat jej wyjazdu i wyjawia, że widział się z dr Caspary. Liam prosi żonę, by powiedziała mu co się naprawdę z nią dzieje. Zrozpaczona kobieta wyznaje mu wreszcie, że z powodu komplikacji po zabiegu, nie będzie w stanie już zajść w ciążę. Liam jest w szoku, że Steffy sama musiała przez wszystko przechodzić. Ona jednak uważa, że to kara za jej lekkomyślność. Liam zapewnia, że są inne sposoby na założenie rodziny i więzy biologiczne nie są tak ważne jak stworzenie dziecku ciepłego domu. Uważa, że Steffy powinna była mu o tym powiedzieć, aby mogli przejść przez wszystko razem. Nie może również uwierzyć, że to jedyny powód, dla którego żona namawia go do związania się z Hope. Zapewnia, że nie przestanie jej kochać tylko dlatego, że nie może zajść w ciążę. Steffy oznajmia jednak, że podjęła decyzję i zostaje w Paryżu. Wzburzony Liam oświadcza, że również ma coś do powiedzenia w sprawie ich małżeństwa, ale Steffy prosi go, by zaakceptował jej decyzję i ułożył sobie życie na nowo. Liam prosi żonę, by wróciła z nim do domu, ale ona żąda, by mąż związał się z Hope, która da mu wszystko, na co zasługuje. Liam oznajmia, że nie żałuje żadnej z ich wspólnych chwil i namiętnie ją całuje. "Chcę żebyś był szczęśliwy, zawsze tego pragnęłam", oznajmia Steffy Liamowi, który opuszcza mieszkanie. Chwilę później Steffy wybiega z mieszkania, ale Liama już nie ma. Steffy wraca do pokoju i płacze.

6614.2

Quinn wyjaśnia historię wisiorka Wyatta

Wyatt zabiera Hope do firmy swojej matki, Quinn Artisan Jewelry, w której również mieszka. Hope chce porozmawiać z matką Wyatta na temat historii jego wisiorka. Mężczyzna pokazuje Hope miejsce, w którym pracuje. Opowiada również, że nigdy nie poznał swojego ojca, który zmarł, kiedy Wyatt był mały. Hope wspomina, że jej ojciec jest byłym więźniem, a od swojej matki bardzo się różni. Wyatt wyjawia, że jest jedynakiem i na wszystko musiał ciężko zapracować. Kiedy Hope wspomina ich spotkanie w lesie, Wyatt żartobliwie stwierdza, że oboje muszą wyrównać rachunki. Kiedy mężczyzna prosi ją, by przymierzyła naszyjnik z perłami, zjawia się matka Wyatta, Quinn. Obie kobiety poznają się, a Wyatt wyjawia, że stara się, aby Hope zapomniała o Liamie Spencerze. Quinn wydaje się być zaniepokojona na wzmiance o Billu Spencerze. Tymczasem Hope dopytuje o wisiorek Wyatta, a Quinn wyjaśnia, że wykonała tylko jeden taki egzemplarz. Dodaje, że inny projektant musiał mieć podobny pomysł, wykonując wisiorek Billa. Quinn wychodzi, ale spogląda na Wyatta i Hope.

6614.3

Karen i Katie zarządzają zmiany w firmie

W Spencer Publications, Justin informuje Billa, że muszą przejrzeć ugodę rozwodową, lecz Spencer powtarza, że nie zgadza się na rozwód. Jako adwokat, Justin przekonuje przyjaciela, by podpisał dokumenty. Kiedy zjawiają się Katie i Eila, Bill oświadcza żonie, że nie czytał ugody, gdyż nie chce rozwodu. Prosi o chwilę rozmowy z Katie, a po wyjściu prawników oznajmia, że powinni zażegnać konflikt, dla dobra syna. Ona jednak stanowczo stwierdza, że nie mogą wrócić do tego co było. Chce, by Bill był częścią życia Willa, ale nie częścią jej życia. Bill spogląda na żonę, a następnie prosi prawników, by weszli do biura. Następnie podpisuje dokumenty rozwodowe. Kiedy Eila i Justin wychodzą, Katie oznajmia, że jest jej przykro. Zjawia się Karen, a Katie wyjaśnia, że zaprzyjaźniła się ze swoją szwagierką w czasie kiedy Bill zajmował się Brooke. Karen uważa, że jej brat stracił wyjątkową kobietę, która ma głowę do interesów. Wyjaśnia również, że jest obecnie największym udziałowcem firmy, gdyż Bill oddał żonie 1%. Katie oznajmia, że chce być kimś więcej niż tylko żoną i ofiarą Billa. Chce być dawną sobą - energetyczną, pewną siebie bizneswoman, lecz to się nie uda, kiedy Bill będzie w pobliżu. "Karen mianowała mnie nowym CEO Spencer Publications. Jesteś zwolniony ze skutkiem natychmiastowym", oświadcza Katie byłemu mężowi.

Fakty Edytuj

  • Jacqueline MacInnes Wood (Steffy) odchodzi z głównej obsady serialu.

Przypisy Edytuj

  1. Sceny poza studiem