FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan (#1)
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Monica Horan Kieran Cannistra
Jim O'Heir Matt Cannistra
Abbie Mitchell stewardessa
Joey Russo steward

Streszczenie Edytuj

7545.5

Bill zwierza się Katie

Na pokładzie samolotu linii Qantas, Forresterowie jedzą śniadanie. Katie zwraca uwagę Billowi, że nie jest mu łatwo obserwować Brooke i Ridge'a. Kobieta zastanawia się, co powinni przywieźć Willowi z Australii. Bill proponuje kupno maskotki, a Katie żartuje, że ktoś tak wpływowy jak Bill mógłby kupić synowi prawdziwego misia koalę. Byli małżonkowie są zgodni, że małżeństwo jest przereklamowane, gdyż nie jest potrzebne, aby się porozumieć. Bill sugeruje, by Katie powiedziała to Brooke.

7545.4

Brooke i Eric są zachwyceni podróżą do Australii

Quinn wyznaje Ericowi, że nigdy nie marzyła o byciu częścią rodziny Forresterów. Kobieta wreszcie czuje się zaakceptowana. Brooke informuje Ridge'a, że RJ przesłał jej wiadomość, w której życzy im szczęśliwej podróży. Ridge zwraca Brooke uwagę, że już niedługo zostanie ona jego żoną. Eric podchodzi do ich stolika i prosi syna, by zamienił się z nim miejscami. Zarówno Eric jaki i Brooke są zachwyceni perspektywą podwójnego ślubu w Australii. Forrester cieszy się, że syn wreszcie dostrzegł, iż to Brooke jest dla niego odpowiednią kobietą. Brooke zaznacza Ericowi, że ceni sobie ich długotrwałą przyjaźń. Eric wyznaje jej jak bardzo jest dumny z Ridge'a i jego przemiany. Brooke zapewnia Erica o miłości i lojalności Ridge'a wobec niego.

7545.2

Quinn dziękuje Ridge'owi za zaakceptowanie jej w rodzinie

Katie zauważa rozmawiających ze sobą Quinn i Ridge'a. Quinn zwraca Ridge'owi uwagę, że jego życie się zmieni, gdyż zamierza poślubić Brooke. Forrester zaznacza, że ich ceremonia będzie miała charakter prywatny. Quinn zapewnia Ridge'a, że nie wprosi się na jego ślub. Forrester ma nadzieję, że Bill również tego nie zrobi. Quinn dziękuje Ridge'owi, że zaakceptował ją w rodzinie. Bycie członkiem klanu Forresterów jest dla niej zaszczytem, za który może być wdzięczna w większej mierze właśnie jemu. Tymczasem Bill czuje się bezradny, oznajmiając Katie, że Brooke mimo wszystko poślubi Ridge'a i nic nie można na to poradzić. Quinn oznajmia Ridge'owi, że nie chce stracić Erica. Forrester zapewnia, że oboje go nie stracą i chwyta ją za rękę. Świadkiem tego jest Katie.

7545.3

Steffy i Liam nie mogą się doczekać lądowania w Sydney

Steffy i Liam nie mogą doczekać się już swojego ślubu. Oboje są zgodni, że ich trzecia ceremonia będzie ich ostatnią. Cieszą się również z obecności bliskich, choć Steffy chciałaby zaprosić więcej osób. Kobieta jest również zadowolona z faktu, że nie ma z nimi Sally Spectry. Liam zwraca uwagę, że Sally nie ma powodu, by pojawić się w Australii. Steffy jest poirytowana, że Thomas polubił Spectrę. W międzyczasie, Steffy nie zamierza zdradzać Thomasowi co przygotowała w związku ze swoim ślubem. Thomas robi sobie selfie i jest zaskoczony, kiedy nie może go wysłać. Liam informuje Steffy, że wziął ze sobą kostium kąpielowy i zastanawia się, czy jest to wskazówka odnośnie do jej niespodzianki ślubnej. Steffy nie chce jednak zdradzać szczegółów. Wkrótce, pasażerowie zostają poinformowani, że niebawem wylądują w Sydney.

7545.1

Sally jest zmuszona zająć miejsce między uciążliwymi małżonkami

Na pokładzie samolotu tanich linii lotniczych, Sally wspomina ostatnie pożegnanie z Thomasem. Dziewczyna dostaje miejsce pomiędzy małżonkami - Kieran i Mattem Cannistrami z Kansas. Matt jest zaintrygowany, kiedy spostrzega, że Sally interesuje się modą. Spectra przyznaje, że jest projektantką. Matt sugeruje dziewczynie, że Kieran byłaby idealną modelką. Tymczasem stewardessa informuje Sally, że na pokładzie samolotu nie ma dostępu do Internetu. Kiedy dziewczyna zamawia drinka, Kieran zaznacza, że ona i jej mąż nie spożywają alkoholu. Matt wspomina czasy, kiedy uczestniczył w wielu imprezach. "Zanim wzięliśmy ślub", uzupełnia Kieran. Sally prosi stewardessę o poduszkę, ale wszystkie zostały już wyprzedane. Matt oferuje Spectrze swój podróżny, nieco wilgotny, zagłówek. Kieran przykrywa się kocem i oferuje go również Sally. Matt proponuje dziewczynie kawałek burgera. Sally odmawia, lecz Kieran bierze kęs. Następnie, małżonkowie ćwiczą swój australijski akcent. Matt nie może powstrzymać kichania i ma nadzieję, że nie zaraził Sally, tak jak kiedyś Kieran. Małżonkowie wypytują Sally o powody jej lotu do Australii i są ciekawi, czy podobnie jak oni wygrała radiowy konkurs. Matt zgaduje jednak, że chodzi o mężczyznę. Sally przyznaje, że chce zrobić komuś niespodziankę.

7545.6

Katie ponownie ostrzega Brooke

Forresterowie i bliscy docierają do Sydney. Ivy zabiera wszystkich pod słynny Sydney Opera House. Bill jest ciekawy, ile jest wart ten budynek. Thomas nadal nie może wysłać żadnego zdjęcia. Katie zabiera Brooke na stronę, aby poinformować ją o tym co widziała w samolocie. Brooke żąda od siostry, by przestała bezpodstawnie oskarżać jej narzeczonego, z którym od ponad 30 lat próbuje ułożyć sobie życie. Uważa za śmieszny fakt, iż Ridge miałby porzucić ją dla Quinn. Katie nakazuje siostrze porozmawiać z narzeczonym zanim za niego wyjdzie.

Fakty Edytuj

  • Odcinek w części sponsorowany przez narodowe linie lotnicze Australii Qantas.
  • Sceny, w których Forresterowie lecą samolotem, były kręcone na pokładzie prawdziwego samolotu, a nie jak dotychczas w studiu (jak w przypadku scen z Sally).

Przypisy Edytuj

  1. sceny w Sydney

Więcej z Fandomu

Losowa wiki