FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan (#1)
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Monica Horan Kieran Cannistra
Jim O'Heir Matt Cannistra
Abbie Mitchell stewardessa

Streszczenie Edytuj

Przed budynkiem Sydney Opera House, Katie ostrzega Brooke, że coś jest między Quinn a Ridge'em. Brooke obiecuje dokończyć rozmowę z siostrą później, gdyż Ivy chce zabrać wszystkich do hotelu.

7546.4

Quinn i Eric spacerują po Sydney

W hotelu, Eric pomaga Quinn znaleźć jej przybory do makijażu. Małżonkowie piją wino, a Eric przypomina, iż ostatni raz byli w pokoju hotelowym w Monte Carlo, kiedy jeszcze ukrywali swój romans. Quinn wspomina, że wszyscy obawiali się, że zniszczy ona Forresterów. "Ridge najbardziej", dodaje Eric. Mężczyzna cieszy się, że syn zmienił do niej nastawienie, a w raz z nim reszta rodziny. Quinn zabiera Erica na przechadzkę po Sydney. Pyta męża, czy jej oczy są tego samego koloru co woda w zatoce, nawiązując tym samym to słów mężczyzny w Monte Carlo. Forrester przyznaje, że zaparło mu dech w piersiach, kiedy ją wówczas zobaczył. Quinn wciąż nie wierzy, że jej marzenia się spełniają i uzyskała akceptację Forresterów. Przypomina mężowi, że wciąż nie odpowiedział na jej pytanie. Eric oznajmia, że kolory wody mórz i oceanów nie mogą równać się z barwą jej oczu. "Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie", dodaje Forrester. Małżonkowie całują się.

7546.3

Ridge zauważa roztargnienie Brooke

Brooke rozmyśla nad słowami Katie. Ridge zauważa roztargnienie narzeczonej i pyta ją co się dzieje, ale Brooke proponuje, by w ogóle nie rozmawiali. Zapewnia go, że wszystko jest w porządku, gdyż już wkrótce poślubi mężczyznę, którego kochała przez całe swoje życie. Niebawem, Ridge informuje Brooke, że jej suknia ślubna została dostarczona do pokoju Katie. Brooke ponownie zapewnia narzeczonego, by nie martwił się o jej relację z siostrą. Ridge prosi Brooke, by wróciła szybko z pokoju Katie, by mogli wcześniej rozpocząć swój miesiąc miodowy.

7546.2

Steffy cieszy się z obecności Thomasa w Sydney

Steffy i Thomas podziwiają widoki z okna pokoju w hotelu. Steffy cieszy się, że jej brat przyjechał wraz z nią. Thomas zaznacza, że nie przegapiłby tak ważnego momentu w życiu siostry, mimo ich konfliktu. Rodzeństwo wyznaje sobie miłość. Steffy jest zadowolona, że Ivy podsunęła jej pomysł z Australią. Sugeruje bratu, że on również może kiedyś weźmie tutaj ślub. Thomas uważa za żałosne, że nie udało mu się zabrać nikogo w podróż. Niebawem, Steffy omawia z Ivy szczegóły ślubu. Liamowi nie udaje się wyciągnąć z kobiet jaką niespodziankę zaplanowały. Wspomina swoje poprzednie śluby ze Steffy i uważa, że nic ich nie będzie w stanie przebić. Kiedy Ivy wychodzi, Steffy wciąż nie zamierza zdradzać narzeczonemu szczegółów, które zaplanowała. Liam zaczyna łaskotać Steffy. Dziewczyna zapowiada, iż dołoży starań, aby nikt nie zapomniał dnia ich ślubu.

7546.1

Sally kontynuuje swoją podróż z Kieran i Mattem

Na pokładzie samolotu tanich linii lotniczych, Matt i Kieran dowcipkują, lecz Sally nie rozumie ich żartów. Matt ponownie pyta Sally o jej pracę projektantki, a dziewczyna wyjaśnia, że dopiero zaczyna projektować. Zapytana przez Kieran, Spectra wyjawia, że ona i jej mężczyzna nie mieli jeszcze pierwszej randki. Dziewczyna uważa, że historie z jej życia nadawałyby się na scenariusz filmowy. Matt wyciąga popcorn i namawia Sally do zwierzeń. Dziewczyna wspomina o swoich rodzicach cyrkowcach, swojej ciotce i babce. Wyjawia także, że siostra jej mężczyzny jej nienawidzi, ale ma do tego powód. Tymczasem stewardessa informuje pasażerów, że wkrótce będą lądować. Kiedy Sally oznajmia Cannistrom, że siostra jej mężczyzny nie przepada za rudowłosymi, Kieran proponuje założenie grupy wsparcia i wspomina o znęcającymi się dziećmi w szkole ich syna, Rusty'ego. Sally oznajmia, że jeśli pojawi się na ślubie Steffy, nie chce wywołać żadnego skandalu przez wzgląd na Thomasa. Po wylądowaniu, Matt i Kieran proszą Sally, aby zrobiła im zdjęcie, które prześlą synowi. Przy pożegnaniu, małżonkowie zapewniają Sally, że trzymają kciuki za nią i Thomasa.

7546.5

Sally sprawia Thomasowi niespodziankę

Thomas wysyła Sally swoje zdjęcie sprzed budynku opery. "Widzisz, co straciłaś?", dopisuje w wiadomości. Dociera ona do Sally, która uśmiecha się do siebie. Dziewczyna dzwoni do Thomasa i pyta, czy mówił poważnie, kiedy zapraszał ją do Sydney. Kiedy mężczyzna potwierdza, ktoś puka do jego drzwi. Thomas nie wierzy własnym oczom, kiedy za drzwiami jego pokoju hotelowego stoi Sally. Forrester wciąga dziewczynę do środka i całuje ją.

7546.6

Brooke nie chce słuchać ostrzeżeń siostry

Katie wciąż rozmyśla o podejrzanych sytuacjach, w jakich przyłapywała Quinn i Ridge'a. Niebawem, Brooke zjawia się w pokoju siostry i żąda, by przestała ona rzucać oskarżenia pod adresem Ridge'a i jego macochy. Katie rozumie, że siostra jest na nią zła, ale chce wiedzieć, czy rozmawiała ona z narzeczonym. Brooke oznajmia, że nie musiała tego robić, gdyż zna Ridge'a od wielu lat i wie jakim jest mężczyzną. Tłumaczy siostrze, że źle zinterpretowała to co widziała między Quinn i Ridge'em, kiedy ich szpiegowała. Katie próbuje bronić swojego zdania, ale Brooke przypomina jej, że przed miesiącem Quinn i Ridge nie mogli nawet przebywać w jednym pokoju. Katie zapewnia siostrę o swoim wsparciu, ale Brooke chce, aby Katie przyznała, że myli się co do Ridge'a i Quinn, inaczej powinna wrócić do Los Angeles. "Nic nie ma pomiędzy Ridge'em a Quinn", oświadcza Brooke.

Przypisy Edytuj

  1. sceny w Sydney

Więcej z Fandomu

Losowa wiki