FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan (#1)
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#2)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Danube Hermosillo Darlita
Matt Preston Noah
David Robinson wielebny Harris
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Ita Buttrose reporterka
Brendan Jones reporter
Amanda Keller reporterka

Streszczenie Edytuj

Eric śmieje się z Quinn, która nie może znaleźć biżuterii, specjalnie wykonanej przez siebie. Kobieta jest podekscytowana kolejnym ślubem w rodzinie Forresterów. Eric zapewnia żonę, że przyzwyczai się ona do tego. Quinn prosi Erica, by nigdy nie wątpił w jej miłość.

7547.2.jpg

Steffy i Ivy uczestniczą w sesji zdjęciowej

Steffy i Ivy uczestniczą w sesji zdjęciowej przed Sydney Opera House. Następnie, kobiety odpowiadają na pytania dziennikarzy. Dołącza również do nich Thomas, a Steffy potwierdza, że nie będzie prasy podczas jej ślubu z Liamem. Niedługo potem, Steffy i Ivy przygotowują się do ceremonii. Steffy dziękuje kuzynce za pomoc. Ivy wykorzystuje również okazję, aby zapewnić Steffy, że nie ma nic przeciwko jej związkowi z Liamem, mimo ich wspólnej historii. "Jestem jego przeszłością, a ty jego przyszłością", kwituje Ivy.

7547.1.jpg

Bill pomaga Liamowi w przygotowaniach do ślubu

Bill pomaga Liamowi w przygotowaniach do ślubu. Liam dziękuje ojcu za przybycie do Sydney. Wypytuje go o Brooke, ale Bill oznajmia, że dzisiejszy dzień należy do Liama i Steffy. Spencer stara się uspokoić stremowanego syna, zapewniając, że nie zapomni on dzisiejszego dnia. Bill i Liam udają się na miejsce ceremonii, niedaleko Sydney Opera House. Liam wciąż przejmuje się nadchodzącym wydarzeniem. Bill napomina syna, by nie zachowywał się jak kobieta. Zjawia się wielebny Harris, którego Liam i Steffy poznali zeszłej nocy w hotelu. Liam upewnia się, że ksiądz również nie zna szczegółów niespodzianki Steffy.

7547.3.jpg

Wzruszony Ridge zamienia kilka słów z córką przed ceremonią

Brooke nie może uwierzyć, że Steffy uczestniczy w sesji zdjęciowej w dniu swojego ślubu. Ridge podkreśla, że taka jest jego córka. Po wyjściu Forrestera, Brooke ponownie prosi Katie, by nie wracały do tematu Ridge'a i Quinn. Niedługo potem, Ridge zjawia się w pokoju Steffy, aby podkreślić, że jest z niej dumny. Oboje nie mogą powstrzymać łez ze wzruszenia. Ridge cieszy się na myśl współpracy z córką w firmie i przytula ją. Niebawem, Liam dzwoni do Steffy, która wciąż nie zdradza mu na czym będzie polegać jej niespodzianka.

7547.4.jpg

Shirley i Saul nie zgadzają się w kwestii wyjazdu Sally

Sally rozmawia z Shirley przez telefon. Spectra przyznaje, że przygotowuje się na ślub Steffy, a Thomas pozwolił jej skorzystać ze swojego pokoju hotelowego. Shirley namawia wnuczkę, aby wykorzystała okazję do kolejnej próby zyskania rozgłosu. "Przyszłość Spectry leży w twoich rękach", dodaje Shirley. Nakłania wnuczkę do umieszczenia w Internecie zdjęć ze ślubu Steffy. Sally rozłącza się. Saulowi nie podoba się, że Shirley zachęca wnuczkę do wproszenia się na kolejny ślub Forresterów. Podczas gdy Darlita próbuje zrozumieć na czym polega różnica czasu w różnych strefach czasowych, Shirley przekonuje Saula, że Sally musi wykorzystać okazję do uzyskania rozgłosu przed Spectra Fashions. Darlita próbuje pociesyć Saula, że Sally naprawdę lubi Thomasa.

7547.6.jpg

Thomas ma prośbę do Sally

Thomas wraca do swojego pokoju hotelowego. Sally czuje się nieco niezręcznie, kiedy mężczyzna ściąga koszulkę. Dziewczyna martwi się, że Steffy nie będzie zachwycona jej obecnością na swoim ślubie. Thomas upomina Sally, że nie będzie ona mogła robić zdjęć ani niczego nagrywać, gdyż ślub Steffy będzie miał charakter prywatny. Forrester tłumaczy, że rodzina nie chce, aby jakieś zdjęcia wyciekły do Internetu i jest przekonany, że gdyby tak się stało, Steffy byłaby rozjuszona.

7547.5.jpg

Steffy zaskakuje wszystkich swoim przybyciem przed ołtarz

Na miejscu ceremonii, Ivy przedstawia Liamowi Noah, który pomaga jej przy organizacji ślubu. Liamowi nie udaje się wydobyć z Ivy informacji na temat sposobu, w jaki Steffy zjawi się na ceremonii. Ridge podchodzi do przyszłego zięcia i podkreśla, że Steffy zawsze będzie jego silną córką. Prosi Liama, by kochał Steffy tak samo jak ona jego. Tymczasem Thomas pojawia się razem z Sally, co wywołuje u Liama mieszane uczucia. Sally chce sobie pójść, ale Thomas ją powstrzymuje i zapewnia Liama, że nie dojdzie do żadnych awantur. Ivy przypomina zebranym, że na życzenie narzeczonych, nie można robić zdjęć i niczego nagrywać. Thomas zauważa Steffy, która wprawia wszystkich w osłupienie, zjeżdżając na linie, przymocowanej do Sydney Opera House. Dziewczyna bezpiecznie ląduje na ziemi, gdzie Ridge prowadzi ją do ołtarza. Sally udaje się zrobić selfie ze Steffy za sobą. Steffy zauważa Sally, ale postanawia nie reagować. Rozpoczyna się ceremonia, której przewodniczy wielebny Harris.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki