FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan (#1)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
David Robinson wielebny Harris
Hank Northrop barman

Streszczenie Edytuj

7548.2.jpg

Nicole i Zende pocieszają Wyatta

W Il Giardino, Wyatt zamierza upić się w samotności. Zwierza się kelnerowi, że jego brat bierze teraz ślub w Australii. Nicole i Zende opuszczają restaurację, kiedy zauważają Wyatta i oferują mu swoje towarzystwo. Spencer przyznaje, że myślał o wyjeździe na ślub brata, ale zrezygnował z tego pomysłu. Nicole zapewnia, że jego bliscy na pewno to rozumieją. Wyatt zastanawia się, czy powinien podarować Steffy i Liamowi prezent, żartując, że zgoda na rozwód powinna wystarczyć. Spencer ma nadzieję, że nowożeńców czeka wspaniałe życie. Nicole i Zende zamawiają wodę, a Wyatt prosi kelnera, by dopisał to do jego rachunku. "Jesteśmy tu da ciebie", zapewnia Nicole. Kiedy dziewczyna dostaje wiadomość, Wyatt zastanawia się, czy to Steffy się z nią kontaktuje. Nicole wątpi, czy Spencer naprawdę chce wiedzieć jak przebiega ślub. Wyatt jest wdzięczny za każdą minutę spędzoną ze Steffy, ale czuje się zraniony. Mężczyzna wspomina wspólną pracę ze Steffy w FC. Zende prosi go, by przestał się zadręczać. Wyatt przyznaje, że Liam jest dobrym człowiekiem. Niebawem, Wyatt informuje Nicole i Zende, że jego szofer, Phil, zaraz po niego przyjedzie. Spencer zapewnia małżonków, że sobie poradzi. Jest mu ciężko tego dnia, gdyż jest to dzień ślubu Steffy i Liama. Wyatt komplementuje byłą żonę i uważa, że zasługuje ona na życie jakie sobie wymarzyła i z mężczyzną, którego kocha. Mężczyzna wznosi toast za "szczęśliwą parę".

7548.1.jpg

Steffy i Liam po raz trzeci stają przed ołtarzem

Niedaleko Sydney Opera House, wielebny Harris rozpoczyna ceremonię ślubną Steffy i Liama. Sally udaje się zrobić zdjęcie pary z ukrycia. Ksiądz wspomina, że poznał nowożeńców poprzedniego dnia i od razu zauważył jak bardzo się kochają. Bill przemawia jako pierwszy, zachwycając się otoczeniem, w jakim narzeczeni biorą ślub, czyniąc metafory odnoszące się do siły, mądrości i dobroci Liama. Szczęśliwy Bill gratuluje synowi i Steffy. Następnie Ridge utrzymuje, że najważniejszą rzeczą w małżeństwie jest fakt, iż jest się w nim razem. Wspomina jak Steffy i Liam walczyli o to, by być razem. Ridge przyznaje Billowi, że Liam jest dobrym człowiekiem. Podziwia go za odwagę, którą się wykazuje, poślubiając nieprzewidywalną Steffy. Ridge nazywa córkę radością i szczęściem. Wzruszony Forrester składa im życzenia. Sally robi kolejne zdjęcia z ukrycia.
7548.3.jpg

Steffy i Liam zostają małżeństwem

Wielebny Harris przypomina parze młodej czym jest małżeństwo - dobrowolnym i całkowitym oddaniem. Steffy i Liam składają przysięgę małżeńską. Steffy wyznaje, że podziwia Liama za trzymanie się swoich zasad, walkę o prawość i za to, że nigdy nie przestał o nią walczyć. Liam wyznaje Steffy, że wywróciła jego życie do góry nogami i ciągle zaskakuje go ona nowymi przygodami. Chce z nią spędzić każdą kolejną, niesamowitą chwilę. Para wymienia się obrączkami, a chwilę później, wielebny Harris ogłasza ich małżeństwem. Szczęśliwi Steffy i Liam całują się.

7548.4.jpg

Steffy i Liam zabierają swoich gości na przejażdżkę motorówką

Tuż po ceremonii, wszyscy zachwycają się nietypowym pojawieniem się Steffy przed ołtarzem. "Poczekajcie na nasze odnowienie przysięgi", oznajmia dziewczyna. Steffy informuje bliskich, by zabrali na przyjęcie swoje kostiumy kąpielowe. Nowożeńcy i ich goście udają się na przejażdżkę motorówką po Zatoce Sydney.

Fakty Edytuj

  • Steffy i Liam po raz trzeci zostają małżeństwem.
  • W trakcie przejażdżki motorówką, w tle słychać piosenkę Julii Michaels, Next To You, używanej wcześniej jako motyw Steffy i Liama.
  • Ślub Steffy i Liama to 89. ceremonia ślubna w Modzie na sukces.
  • Jest to ostatni odcinek, w którym zostaje użyta dotychczasowa czołówka i motyw muzyczny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki