FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan (#1)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
James O'Halloran Julian

Streszczenie Edytuj

7550.1.jpg

Brooke przyznaje Ericowi, że myliła się co do Quinn

Na plaży, Brooke oznajmia Ericowi, że 30 lat wcześniej nie uwierzyłaby, że będzie wychodzić za Ridge'a. Eric wierzy, że oboje są szczęściarzami, gdyż znaleźli odpowiednich partnerów. Brooke przyznaje, że sądziła, iż Quinn zrani Erica, ale teraz wszyscy rozumieją, że kobieta naprawdę go kocha. Eric wspomina Ridge'a, mającego wątpliwości co do Quinn i sytuację obecną, kiedy oboje się o siebie troszczą. Poruszona jego słowami Brooke zaczyna myśleć o wcześniejszej rozmowie z Katie. Eric zapewnia Brooke, że jej siostra także zmieni zdanie o Quinn. Brooke przyznaje, że wszyscy mylili się co do Quinn, a uśmiech Erica jest tego dowodem. Oboje są zgodni, że ślub Brooke z Ridge'em będzie ich ostatnim.

7550.4.jpg

Bill wyznaje Brooke, że zawsze będzie o niej myślał

Liam zauważa ojca przy barze i pyta, jak ten się trzyma. Niebawem, Thomas pyta Ivy, czy Liam wciąż jest na niego zły. Ivy przyznaje, że zaproszenie Sally nie było mądrym pomysłem. Wkrótce, barman zauważa rozkojarzenie Billa, ale on odmawia zwierzania się. Katie wraca ze spaceru po plaży i zauważa Billa, zastanawiając się, gdzie są Quinn i Ridge. Niedługo potem, w barze zjawia się Brooke, pytając Billa czy widział Ridge'a. "Nigdy o nim nie słyszałem", odpowiada Spencer. Chwilę później dodaje, że "pozer" udał się w stronę wyjścia. Bill zatrzymuje Brooke i przyznaje, że naprawdę wierzył, iż Ridge ją skrzywdzi. Spencer zapewnia, że zawsze będzie o niej myślał, nawet jeśli nie będą razem.

7550.3.jpg

Thomas pomaga Sally

Na molo w Manly Surf Pavilion, Sally przyznaje Steffy, że popełniała błędy w przeszłości, ale zapewnia, że przyjechała do Sydney z czystymi intencjami, na zaproszenie Thomasa. Steffy uważa jednak, że Spectra będzie chciała wykorzystać jej ślub do ponownego zyskania rozgłosu. Sally zapewnia, że tak nie jest i proponuje rozejm. Steffy daje jej jasno do zrozumienia, że nie szuka w niej przyjaciółki. Kiedy zjawia się Thomas, Steffy oznajmia Sally, że to jej pierwsza i ostatnia randka z jej bratem. Oskarża rywalkę o wykorzystywanie Forresterów. "Wyjeżdżasz", oświadcza Steffy. Między kobietami dochodzi do szarpaniny, w wyniku której, Sally wpada do wody. Steffy śmieje się, mówiąc "Bon Voyage". Thomas pomaga Sally wydostać się z wody. Dziewczyna wyznaje, że naprawdę miała nadzieję na rozejm ze Steffy. Sally i Thomas żartują z obecnej sytuacji i całują się. "Dziękuje za uratowanie mnie", dodaje Sally. Steffy i Liam spacerują po plaży i są szczęśliwi z bycia małżeństwem. "Na zawsze", kwituje Liam. Małżonkowie rzucają się do wody.

Katie znajduje Erica przy barze, zauważając nieobecność Brooke, Ridge'a oraz Quinn. Eric zakłada, że poszli oni zwiedzać okolicę.

7550.2.jpg

Quinn i Ridge dzielą kolejną intymną chwilę

Na plaży Manly Beach, Ridge dziękuje Quinn za miłe słowa podczas toastu za Steffy i Liama. Mężczyzna wyjaśnia, że chciał zwiedzić okolicę. Quinn domyśla się, że znajdują się w miejscu, gdzie on i Brooke się pobiorą. "To będzie piękny dzień. Początek waszego wspólnego życia", komentuje Quinn. Ridge dodaje, że będzie to także koniec ich niemądrych zachowań. Quinn życzy mu tyle szczęścia, ile ona znalazła z Erikiem. Ridge przyznaje, że jego ojciec jest szczęściarzem. Quinn życzy jemu i Brooke szczęścia. Chce wracać do Erica, ale zatrzymuje się i oznajmia, że wydarzenia między nimi pozostaną w ich pamięci. Quinn obiecuje, że będzie pamiętać o ich "dziwnym, lecz wyjątkowym sekrecie". Chwilę później, kobieta przeprasza za swoje słowa, ale Ridge jej przerywa i przyznaje, że było między nimi coś dziwnego, ale wyjątkowego i równocześnie "zakończonego w 100%". Quinn wyznaje, że z Erikiem po raz pierwszy stworzyła normalny związek, dzięki któremu zmieniła sposób postrzegania siebie samej. Kobieta oznajmia, że odnalazła miłość. "Nie raz, lecz dwa razy", dodaje.
7550.5.jpg

Brooke konfrontuje się z Quinn.

Ridge dotyka jej twarzy. Quinn wyznaje, że nie chce, aby zostawiał on Brooke. Uważa, że to Ericowi zawdzięcza możliwość otworzenia serca na innych ludzi, w tym na Ridge'a. Zaznacza, że nikt nie dowie się o tym co razem dzielili, a następnie kładzie dłoń na jego piersi. Brooke pojawia się na plaży i obserwuje ich z ukrycia. Quinn żegna się z Ridge'em, całując go w policzek i życząc jemu oraz Brooke wszystkiego najlepszego. Ridge całuje Quinn, a obserwująca ich Brooke doznaje szoku. Ridge odchodzi od Quinn, a kiedy ona odwraca się, ma przed sobą wściekłą Brooke.

Fakty Edytuj

  • W poprzednim odcinku, Brooke i Eric siedzieli na plaży podczas zachodu słońca. W tym odcinku, mimo iż kontynuują oni rozmowę, jest południe.
  • Słowa Steffy, "Bon Voyage", zostały wcześniej wypowiedziane w 1997 roku przez Stephanie, kiedy wrzuciła ona Sally do wody we Włoszech.
  • Po raz pierwszy zostają zaprezentowane długie napisy końcowe z nowym motywem muzycznym.
  • W napisach końcowych, nie zostają wymienione aktorki Patrika Darbo (Shirley), Courtney Grosbeck (Coco) oraz Courtney Hope (Sally).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki