FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
James O'Halloran Julian

Streszczenie Edytuj

7551.2.jpg

Maya i Rick dyskutują o wydarzeniach w Australii

W FC, Maya zastaje Ricka za biurkiem Steffy i stwierdza, że miło jest znów zobaczyć męża na tym miejscu. Rick informuje żonę, że nie miał żadnych wiadomości od nowożeńców. Niebawem, Eric przekazuje synowi w jaki sposób Steffy pojawiła się na swoim ślubie. Rick oznajmia Mai, że jego matka zasługuje na spokój i szczęście. Wie, że Brooke kocha Ridge'a, ale wciąż się martwi, biorąc pod uwagę historię matki z Forresterem i Billem. Rick przyznaje również przed Mayą, że być może źle ocenił Quinn i naprawdę kocha ona Erica.

7551.1.jpg

Quinn zapewnia Brooke, że nie ma romansu z Ridge'em

Na plaży Manly Beach, Quinn zapewnia wściekłą Brooke, że nie ma romansu z Ridge'em. Brooke nazywa Quinn chorą i złą. "Twój czas się skończył", grozi. Quinn upiera się, że życzyli sobie z Ridge'em szczęścia i nie ma między nimi nic więcej. Brooke lamentuje, że Quinn zniszczyła dwa małżeństwa i wypomina jej zdradę męża z jego własnym synem. Quinn bezskutecznie zapewnia, że nie było żadnej zdrady. "Eric o tym zdecyduje", odpowiada Brooke. Quinn prosi kobietę, by o niczym nie mówiła Ericowi, ale Brooke sądzi, że mężczyzna zasługuje, by poznać prawdę. Uważa również, że Quinn wcale się nie zmieniła. Quinn opowiada Loganównie o planie Ridge'a w San Francisco, gdzie chciał ją uwieść na pozór i oczernić w oczach Erica. Wspomina, że zwierzyła się wówczas Forresterowi z osobistych spraw i to wtedy przestał on czuć do niej nienawiść, co w konsekwencji doprowadziło do akceptacji jej przez rodzinę męża. Quinn przekonuje Brooke, by nie odwoływała swojego ślubu. "Po tym co zobaczyłam, nie będę miała jutro męża. Podobnie jak ty", kwituje Brooke. Kobieta przyznaje, że zauważała pewne oznaki, ale nie chciała wierzyć w winę narzeczonego. Nadal nie rozumie, jak Quinn mogła zdradzić Erica z jego własnym synem. Quinn przekonuje Brooke, iż pocałunek z Ridge'em był głupim impulsem. "Nie całowaliście się po raz pierwszy, prawda?", domyśla się Brooke. Quinn przyznaje jej rację, a Brooke nie może uwierzyć, że Ridge kochał się z nią, myśląc o Quinn. Ona prosi Brooke, by nie marnowała swojej szansy na przyszłość z Forresterem. Brooke oświadcza jej, że zamierza o wszystkim poinformować Erica.

7551.4.jpg

Ridge i Eric czekają na Brooke i Quinn

Ridge zjawia się w barze i jest zaskoczony, że są w nim jedynie jego ojciec i Katie. Eric wspomina chwile, kiedy myślał, iż po śmierci Stephanie było mu ciężko mieszkać w rezydencji, ale to zmieniło się dzięki Quinn. Mężczyzna chce wrócić do hotelu, kiedy zjawia się Bill i pyta Ridge'a, kiedy zjawi się transport do ich hotelu. Forrester złośliwie proponuje mu, by dostał się do niego wpław. Kiedy pojawia się transport, Bill wychodzi z Katie, a Ridge postanawia zostać z Erikiem, który chce poczekać na żonę. Ridge przyznaje ojcu, że spotkał zamyśloną Quinn na plaży. Eric nie może skontaktować się z żoną. Postanawia opuścić bar i udaje się na plażę. Ridge dogania ojca i przekonuje go, by wrócił do hotelu, a on sam poszuka Quinn i Brooke.

7551.3.jpg

Katie nakłania Billa do zwierzeń

W pokoju hotelowym, Katie zaprasza Billa do środka, oferując mu pełen barek. Spencer nie chce rozmawiać o swoim problemie z Katie, ale ona zwraca uwagę, że nie musi on jej wszystkiego tłumaczyć. Bill jest sfrustrowany, gdyż myślał, że Brooke i Ridge już dawno się rozstaną. Katie zaznacza, że oni zawsze do siebie wracają i proponuje mu, by wziął się w garść, podobnie jak ona. Bill przyznaje, że czasami Katie może być silniejsza od niego. Spencer nalewa sobie drinka i ponownie cieszy się ze szczęścia syna. Katie wydaje się dziwne, że Brooke i Quinn zniknęły z baru w tym samym czasie.

7551.5.jpg

Ridge i Quinn ruszają za Brooke

Brooke nie udaje się dogonić busa, do którego wsiadł Eric. Widząc Ridge'a, kobieta krzyczy "Dlaczego pozwoliłeś mi ponownie się w tobie zakochać?". Brooke wsiada do taksówki i odjeżdża. Zjawia się Quinn, która wyjaśnia Ridge'owi, że Brooke ich widziała. Quinn i Ridge wsiadają do taksówki i ruszają do hotelu. Ridge wątpi w to, czy będzie mógł wytłumaczyć się narzeczonej. Quinn zapewnia go, że Brooke mu wybaczy. Kobieta martwi się, że prawda zniszczy Erica.

7551.6.jpg

Brooke chce porozmawiać z Erikiem

Eric wraca do swojego pokoju hotelowego i zostawia wiadomość Quinn, żeby się o niego nie martwiła. Brooke dobija się do drzwi, a kiedy Eric jej otwiera, kobieta oświadcza, że dzieje się coś strasznego i musi się on o tym dowiedzieć.

Fakty Edytuj

  • Brooke oskarża Quinn o zdradzenie Erica z jego synem, Ridge'em, mimo iż doszło między nimi jedynie do kilku pocałunków. Jednakże, w 1991 roku, to Brooke dopuściła się takiej zdrady, kiedy kilkakrotnie spędziła z Ridge'em noc, będąc żoną Erica.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki