FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7554.1.jpg

Thomas broni Sally

Podczas zebrania w gabinecie CEO, Maya pyta RJ czy ma jakieś wiadomości od rodziców na temat ich ślubu, lecz chłopak zaprzecza. Zende, Rick, Maya oraz Nicole ponownie wyrażają swoje zaniepokojenie faktem, iż członek rodziny Spectra pracuje w ich firmie. RJ broni Coco, ale Zende sugeruje, by trzymać dziewczynę z dala od ich projektów. "Dajcie jej szansę. Można jej zaufać", prosi RJ. Po wyjściu chłopaka, w gabinecie zjawia się Thomas. Rick nie może uwierzyć, że mężczyzna zaprosił Sally Spectrę do Australii. Thomas tłumaczy, że nie spodziewał się, iż kobieta naprawdę się tam zjawi. Mężczyzna uważa, że czas zapomnieć o przeszłości i przestać być wrogami. Zende zwraca jednak uwagę, że trzeba uważać na Coco. Po wyjściu Zende, Thomas nadal broni Sally i przekonuje, że dziewczyna nie zamierza ukraść ich projektów.

7554.2.jpg

Sally dzieli się swoimi wątpliwościami

W Spectra Fashions, Shirley nie odbiera kolejnego telefonu od Shifty'ego. Zaniepokojony Saul informuje Shirley, że Coco nie nosi naszyjnika z ukrytą kamerą. Do gabinetu wchodzi Coco, która wybiera się do FC. Shirley proponuje wnuczce, by założyła naszyjnik od siostry. Coco tłumaczy, że chciała zachować go na specjalną okazję, ale zgadza się go włożyć, ku uciesze Shirley i Saula. Po wyjściu dziewczyny, w gabinecie zjawia się Sally, witana przez babkę i Saula. Shirley natychmiast pyta wnuczkę, czy posiada zdjęcia ze ślubu Steffy. Sally przyznaje, że nie upubliczniła ich przez wzgląd na Thomasa. Dodaje również, że ma wątpliwości co do ich planu kradzieży projektów Forresterów. Shirley informuje ją jednak, że już wcielili plan w życie i kpi z nowej relacji wnuczki z Forresterami. Sally nie chce jednak wykorzystywać siostry. Shirley upiera się, że oni i Forresterowie to dwa różne światy, ale Sally oznajmia, że nie jest kryminalistką. Shirley przypomina, że jej siostra nigdy nie trafiła do więzienia, podobnie jak oni. Kobieta przekonuje, że to ich jedyna nadzieja. Sally prosi o jeden dzień dłużej na wymyślenie innego planu. Tymczasem Saul podłącza się do kamerki ukrytej w naszyjniku Coco. Do Sally dzwoni Thomas, aby sprawdzić, jak czuje się ona po locie. Sally dziękuje mu za zaproszenie jej, a on dziękuje jej za zrobienie mu niespodzianki, nazywając dziewczynę najlepszą częścią całej podróży.

7554.3.jpg

RJ pokazuje Coco projekty ojca

Za kulisami wybiegu w FC, Coco dostarcza RJ'owi poufne dokumenty. Chłopak zwraca uwagę na naszyjnik dziewczyny. Coco wyjaśnia, że to prezent od Sally. RJ chce pokazać Coco najnowsze projekty swojego ojca, zawarte w dokumentach, które dziewczyna dostarczyła. Coco uważa to za zły pomysł, ale RJ oświadcza, że jej ufa i jest ona pracownikiem FC. Zedne podsłuchuje ich rozmowę i jest zaniepokojony.

7554.4.jpg

Zende zamierza obserwować Sally i Coco

W biurze FC, Zende opowiada Nicole o Coco i RJ'u za kulisami. Mężczyzna ma nadzieję, że Coco nie wykorzystuje RJ'a do własnych celów. Wydaje mu się dziwne, że w tym samym czasie Thomas spotyka się z Sally, podobnie jak RJ z Coco. Zende zastanawia się również, dlaczego Sally nadal przebywa w budynku swojej firmy, skoro stoi na skraju bankructwa. Nicole zgadza się, że ekipa Spectry musi być zdesperowana. Zende zamierza bacznie obserwować Coco i Sally.

7554.6.jpg

Shirley przekonuje Sally, by pozbyła się wyrzutów sumienia

RJ pokazuje zachwyconej Coco jeden z projektów Ridge'a. Shirley nie posiada się ze szczęścia, kiedy szkic zostaje zarejestrowany przez kamerkę w naszyjniku Coco. Kobieta nazywa Saula geniuszem i całuje go w policzek. "W ten sposób przetrwamy. To jest nasza przyszłość", deklaruje Shirley. Nakazuje również wnuczce, by przestała czuć wyrzuty sumienia z powodu Forresterów. Tymczasem RJ pokazuje Coco kolejne projekty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki