FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7555.1.jpg

Coco i RJ zbliżają się do siebie

W biurze FC, Coco dostarcza RJ'owi faktury. Chłopak zwraca jej uwagę, że niewiele wie o jej rodzinie, słysząc jedynie historie o siostrze jej babki, Sally. Coco wspomina, że została wychowywana przez babkę i cieszy się szczęściem RJ'a, którego rodzice się pobierają. RJ wyznaje, że jego ojciec nie był typowym tatą, lecz kobieciarzem. Jednak teraz jest oddany jedynie Brooke. Coco jest ciekawa, czy RJ również jest typem kobieciarza. RJ cieszy się, że jego ojciec nie jest już jak dawniej i ma za sobą dramaty i skandale. Coco wspomina wspólny pocałunek z RJ'em i stwierdza, że chłopak dobrze całuje. Aby udowodnić jej, że ona również, RJ całuje ją.

7555.3.jpg

Shirley i Saul dyskutują o Thomasie i Sally

W Spectra Fashions, Sally, Shirley i Saul obserwują Coco, dostarczającą RJ'owi faktury. Sally nadal ma wątpliwości co do planu kradzieży projektów, ale Saul przypomina jej, że są zdesperowani. "Kto jest zdesperowany?", pyta Thomas, który zjawia się w gabinecie Spectry. Shirley szybko wyjaśnia, że Saul szuka miłości przez Internet. Thomas proponuje Sally, Saulowi i jego partnerce podwójną randkę. Sally namawia Thomasa na wspólny obiad, na jego rachunek. Po ich wyjściu, Saul upiera się, że Thomas nie jest odpowiedni dla Sally. Ku jego zaskoczeniu, Shirley przyznaje mu rację. Tłumaczy "Sauliemu", że im bardziej dziewczyna zbliży się do Thomasa, tym bardziej będzie chciała zrezygnować z kradzieży projektów.

7555.4.jpg

Thomas liczy na coś więcej ze strony Sally

W Il Giardino, Sally przypomina Thomasowi, że w tym miejscu się poznali. "Jesteś jedyna w swoim rodzaju", komplementuje ją Thomas i ma nadzieję, że Sydney było dla nich jedynie początkiem. Mimo, że nie wie o niej wszystkiego, zamierza dobrze ją poznać. Thomas przyznaje także, że liczył na coś więcej w Sydney. Kiedy mężczyzna pyta Sally, co ją powstrzymywało, dziewczyna całuje go.

7555.2.jpg

Katie krytykuje Ridge'a za skrzywdzenie Brooke

Za kulisami wybiegu FC, Ridge pisze do Brooke wiadomość z informacją o przybyciu do L.A. i zapewnieniem, że wszystko sobie wyjaśnią. Zjawia się Katie, która oznajmia, że domyśla się, iż nie pobrał się z Brooke przez Quinn. Zastanawia się, czy Brooke przyłapała jego i Quinn na seksie, ale Forrester stanowczo zaprzecza i przyznaje wreszcie, że całował się ze swoją macochą. Katie wspomina, że Brooke nie chciała wierzyć w jej podejrzenia, które okazały się słuszne. Ridge nadal uważa jednak, że jest w stanie pogodzić się z Brooke, dla ich syna. Kate przypomina Ridge'owi o jego i tak już skomplikowanej relacji z ojcem. Kobieta nie rozumie jego fascynacji Quinn. Oświadcza, by nie liczył na wybaczenie Brooke. Ridge prosi Katie, by wstawiła się za nim u siostry, ale kobieta nie wierzy, że naprawdę żałuje on swoich czynów i krytykuje go za zdradę kochającego ojca. Następnie kpi z jego ego i zaspokojenia ciekawości, że wciąż może podrywać kobiety. Katie uważa, że Brooke zasługuje na coś więcej. Przypomina mu, że Bill wciąż chce związać się z Brooke. Katie zastanawia się, czy tak kończy się historia jej siostry z Ridge'em. Mężczyzna przyznaje, że popełnił błąd z kobietą, której nawet nie lubi. Katie uważa, że brzmi to śmiesznie. Ridge ma nadzieję, że Bill będzie trzymał się z dala od Brooke. Katie uważa, że Forrester nie może już nic zrobić.

7555.5.jpg

Brooke i Bill spotykają się przed Sydney Opera House

W swoim pokoju hotelowym, zapłakana Brooke wspomina ostrzeżenia Katie w związku z Quinn i Ridge'em oraz ich pocałunek na plaży. Brooke wybiega z pokoju i spaceruje samotnie w pobliżu Sydney Opera House, odrzucając połączenie od Ridge'a. Tymczasem Bill siedzi na schodach przed słynną operą i telefonicznie informuje Justina, że nie wie kiedy wróci do Stanów. Spencer wspomina wspólne chwile z Brooke. Niebawem, mężczyzna dostrzega samotną Brooke i podchodzi do niej. Brooke jest zaskoczona jego widokiem, ale po chwili padają sobie w ramiona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki