FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Streszczenie Edytuj

7556.2.jpg

Eric opowiada Mai i Rickowi o wydarzeniach w Australii

Za kulisami, Eric ogląda suknię, którą Rick wdrożył do produkcji podczas jego nieobecności i chwali go. Rick i Maya chcą, aby Eric opowiedział im o ślubach w Australii. Forrester pokazuje im zdjęcia i opowiada o ceremonii Steffy i Liama, zaznaczając, że nie chcieli oni zdjęć ze swojego ślubu. Rick i Maya przyznają, że mylili się co do Quinn. Eric wciąż nie może uwierzyć, że na tym etapie swojego życia znalazł kobietę, którą tak kocha i której tak ufa. Rick ma nadzieję, że Ridge czuje to samo do Brooke. Eric informuje syna, że Brooke i Ridge się nie pobrali. Rick jest przekonany, że stało się tak z winy Ridge'a. Eric postanawia spotkać się z synem i Brooke, aby wszystko wyjaśnić. Po wyjściu Erica, Rick i Maya nadal zastanawiają się, dlaczego ślub został odwołany.

7556.1.jpg

Katie nakłania Brooke, by powiedziała o wszystkim Ericowi

W biurze FC, Katie wita Brooke, która wróciła z Australii, i wyraża swoje współczucie. "Miałaś rację", kwituje Brooke. Katie zakłada, że siostra zamierza o wszystkim poinformować Erica. Brooke informuje, że zrobi to, jeśli Quinn i Ridge znowu przekroczą niedozwoloną granicę. "Jeśli mu nie powiesz, ja to zrobię", oświadcza Katie. Uważa, że Brooke jest naiwna, sądząc, że Quinn i Ridge dotrzymają danego słowa. Brooke przypomina siostrze o niedawnych problemach zdrowotnych Erica i oznajmia, że jeśli będzie trzeba, to ona powiadomi o wszystkim Forrestera. Katie uważa, że Quinn i Ridge nie będą się trzymać z dala od siebie, zwłaszcza iż razem pracują. Katie zastanawia się, czy Brooke zamierza wybaczyć Ridge'owi, ale ona zaprzecza. "Quinn? Żona jego ojca?", lamentuje Brooke. Kobieta dostaje wiadomość od Erica z prośbą o spotkanie. Katie ponownie nakładanie Brooke, by powiedziała mu prawdę, ale ona zabrania siostrze mieszania się do tego.

7556.3.jpg

Eric domaga się wyjaśnień

W gabinecie CEO, Ridge informuje zaskoczoną Quinn, że Brooke się z nim nie kontaktowała. Jednocześnie zapewnia ją, że kobieta obiecała milczeć w sprawie ich pocałunku. Quinn nie mogłaby żyć ze świadomością jak bardzo cierpiałby Eric, poznając prawdę. Ridge stwierdza, że to Katie stanowi problem, gdyż wie ona o wszystkim. Mężczyzna przyznaje, że sam przyznał się do pocałunków, aby Katie nie zakładała, że doszło między nimi do czegoś więcej. Quinn jest przekonana, że Katie chce zniszczyć jej małżeństwo, gdyż pragnie Erica. Quinn i Ridge dostają wiadomość od Erica z prośbą o spotkanie. W gabinecie zjawia się Brooke, a niedługo potem także Eric. Mężczyzna chce wiedzieć, dlaczego Brooke i Ridge nie chcą się pobrać. Zwraca się również do Quinn z pytaniem, czy ona zauważyła jakiś problem między narzeczonymi. Ridge utrzymuje, że to sprawa wyłącznie między nim a Brooke. Eric zaznacza, że ich decyzja wpłynie na RJ'a i zapewnia, że on i Quinn pragną im pomóc w rozwiązaniu sporu. Eric zwraca się bezpośrednio do Brooke i przypomina jej, że zawsze była z nim szczera. "Nie wyjdziemy stąd, dopóki nie powiesz mi, dlaczego nie bierzesz ślubu z moim synem", oświadcza Eric.

Fakty Edytuj

  • Brooke nie może uwierzyć, że Ridge całował żonę ojca. Jednak w 1991 roku, kiedy to Brooke była żoną Erica, kilkakrotnie kochała się z Ridge'em.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki