FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Alley Mills Pamela Douglas
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber

Streszczenie Edytuj

7557.1.jpg

Eric chce odkryć prawdę

W gabinecie CEO, Eric domaga się od Brooke, by wyjaśniła mu, dlaczego odwołała ślub z Ridge'em. Wspomina, że pojawiła się ona roztrzęsiona w jego pokoju hotelowym w Sydney i domaga się odpowiedzi. "Czy jest jakaś inna kobieta?", Eric pyta Ridge'a i uświadamia im, że będą musieli jak najszybciej powiadomić o tym RJ'a. Eric postanawia dać wreszcie za wygraną i pozwolić samym Ridge'owi i Brooke na rozwiązanie konfliktu. Mężczyzna zostaje wezwany na spotkanie i wychodzi. Quinn dziękuje Brooke za zachowanie milczenia. "Dopóki do niczego między wami nie dojdzie", przypomina Brooke. Zapewnia również Ridge'a, że Katie także będzie milczeć. Po wyjściu Quinn, Ridge chce porozmawiać z Brooke, ale ona nie może pojąć jego zachowania. Ridge zapewnia ją o swojej miłości, ale Brooke stwierdza, że skrzywdził ją i swojego ojca. Kobieta przypomina mu, że Eric go wychowywał i zaakceptował fakt, iż jest on synem Massimo Marone.
7557.3.jpg

Ridge oświadcza się Brooke

Brooke oświadcza, że Ridge stracił ją w chwili, kiedy zdradził ją z Quinn. Ridge nazywa siebie idiotą i przypomina Brooke, że zawsze do siebie wracają. Tłumaczy, że nie chciał skrzywdzić ani jej ani Erica. "Jesteśmy sobie przeznaczeni", stwierdza Ridge i prosi Brooke, by go poślubiła. Mężczyzna klęka i wyciąga pierścionek zaręczynowy kobiety, oznajmiając "Wyjdź za mnie".

7557.2.jpg

Charlie i Pamela dowiadują się o odwołanym ślubie

Za kulisami, Rick i Maya wciąż spekulują na temat odwołanego ślubu Brooke i Ridge'a. Ich rozmowę przerywają flirtujący Pamela i Charlie. Rick informuje ich o odwołanym ślubie i o Ericu, który próbuje dowiedzieć się, co się wydarzyło. Rick spekuluje również, że coś stało się w Sydney. Maya proponuje Rickowi, by udali się znaleźć Brooke. Pam zapewnia, że musiało dojść do nieporozumienia. Po wyjściu Mai i Ricka, Charlie natychmiast przekonuje Pamelę, że miał rację co do Quinn i Ridge'a.

7557.4.jpg

Katie grozi Quinn

Quinn wraca do rezydencji Forresterów i jest zaskoczona widokiem Katie, siedzącej na sofie i jedzącej ciastka. Każe jej się wynosić z jej domu, ale Katie zaczyna krytykować ją za jej relację z Ridge'em. Katie wspomina, że miała przeczucia co do niej i Ridge'a. "Masz najlepszego mężczyznę na świecie", zaczyna krzyczeć Katie, nazywając Quinn niewdzięczną w stosunku do Erica i tego, ile dla niej zrobił i jak ją zmienił. Quinn usprawiedliwia się, że między nią i Ridge'em doszło jedynie do kilku pocałunków. "Z synem twojego męża", kwituje Katie. Kobieta grozi Quinn, że wystarczy jedno jej słowo i zarówno Quinn jak i jej portret zostaną wyrzuceni z rezydencji. Katie bierze do ręki ciastko i rozkazuje Quinn, by zrobiła jej herbatę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki