FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7558.3

Zende i Nicole obserwują Coco

Za kulisami w FC, Zende obserwuje RJ'a, który dostarcza Coco pewne dokumenty. Coco wyznaje Nicole, że uwielbia swoją pracę. Tymczasem RJ jest podekscytowany powrotem rodziców do kraju i zamierza złożyć im gratulację z okazji ślubu. Kiedy Nicole wspomina o Zende i dorożce, RJ żartuje, że nikt tak nie uwodzi jak mężczyźni z rodziny Forresterów. Chłopak postanawia poszukać rodziców i wychodzi, a Zende obserwuje Coco. Dziewczyna przyznaje mu, że polubiła RJ'a i cieszy się z jego szczęścia, jeśli chodzi o ponowne małżeństwo jego rodziców. Po wyjściu Zende, Coco stwierdza, że mężczyzna jej nie lubi. Nicole uważa, że jej mąż po prostu troszczy się o rodzinę. "Konkretnie o RJ'a?", pyta Coco. Dziewczyna zapewnia, że ona i RJ są jedynie przyjaciółmi i nie myśli o niczym więcej.

7558.2

RJ odkrywa, że jego rodzice się nie pobrali

W gabinecie CEO, Ridge zapewnia Brooke, że nigdy nie chciał jej skrzywdzić. "Wyjdź za mnie", prosi Ridge. Brooke każe mu wstać, kiedy do gabinetu wchodzi uradowany RJ i gratuluje rodzicom. Brooke jednak wyjaśnia rozczarowanemu synowi, że ona i Ridge nie pobrali się w Sydney. "Nie jestem gotowa na małżeństwo", oznajmia Brooke. RJ jest przekonany, że Bill ma coś z tym wspólnego, ale Ridge zaprzecza. Chłopak chce znać prawdę i pyta, co będzie dalej. Brooke utrzymuje, że na razie myślą z Ridge'em jedynie o nim. RJ przyznaje, że jest rozczarowany, gdyż nie chce stracić rodziny. Ridge zapewnia syna, że zawsze będą rodziną, przeprasza go i przytula.

7558.1

Katie i Quinn kłócą się

W rezydencji Forresterów, Quinn przynosi Katie herbatę i zaznacza, że zrobiła to jedyny raz. Katie narzeka na temperaturę napoju i przypomina kobiecie, by była dla niej milsza, gdyż zna ona prawdę o niej i Ridge'u. Quinn próbuje jej uświadomić, że prawda zniszczyłaby całą rodzinę Forresterów. "Jeśli będę tonąć, ty pójdziesz na dno razem ze mną", oświadcza Quinn. "Dobrze pływam", ripostuje Katie. W rezydencji zjawia się Eric, który wyczuwa napięcie między kobietami, ale one zapewniają, że wszystko w porządku. Forrester wciąż nie może uwierzyć, że Ridge i Brooke się nie pobrali. Quinn dziękuje Katie za wizytę, ale ona nie chce spieszyć się z wyjściem. Eric jest zadowolony, sądząc iż kobiety doszły do porozumienia. Kiedy mężczyzna wychodzi popracować nad projektami, Quinn raz jeszcze przekonuje Katie, że nie przekroczyła granicy z Ridge'em, a prawda jedynie załamałaby Erica. Quinn oświadcza rywalce, że nie pozwoli się kontrolować. Katie namawia ją więc, by wyznała mężowi prawdę. Quinn postanawia przeprosi Loganównę za swój wybuch gniewu i proponuje jej rozejm, a nawet sugeruje pracę w FC. Quinn źle czuje się z faktem, że nic nieznaczący pocałunek z Ridge'em doprowadził do jego rozstania z Brooke, ale prosi Katie, by myślała o tym co najlepsze dla rodziny. Chce uświadomić Loganównie, że ona także ma wiele do stracenia, kiedy ujawni prawdę. Kiedy Katie wychodzi, pojawia się Eric i chce wiedzieć, czy wspominała ona coś więcej o Ridge'u i Brooke. Quinn nie chce jednak o tym rozmawiać i skupia uwagę męża na sobie. Eric zapewnia ją, że nie musi się ona martwić o ich związek. Wyznaje jej miłość i komplementuje, zapewniając, że ich miłość jest wieczna. Quinn cieszy się ze słów męża, jednak wydaje się być zmartwiona, kiedy wspomina pocałunki z Ridge'em.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki