FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7559.3

Steffy niepokoi się relacją Thomasa i Sally

W gabinecie CEO, szczęśliwa Steffy opowiada Nicole, Zende i RJ'owi o swoim ślubie, dziękując Ivy za pomoc. Thomas, podobnie jak RJ, nie może uwierzyć, że Brooke i Ridge się nie pobrali. Steffy pokazuje zebranym najnowszy projekt Ridge'a. Wszyscy zachwycają się szkicem, który ma być finałową kreacją pokazu. RJ zamierza zająć się projektem, a Zende ostrzega go, by był ostrożny. Po wyjściu Zende, Nicole i RJ'a, Steffy ponownie porusza temat obecności Sally w Sydney. Thomas przypomina siostrze, że Spectra nie wykorzystała jej ślubu do własnych korzyści. Dodaje, że naprawdę lubi dziewczynę. Steffy prosi brata, by był ostrożny, gdyż nie chciałaby, aby historia się powtórzyła. Mimo wszystko, kobieta cieszy się, że brat pojawił się na jej ślubie.

7559.1

Sally i Shirley sprzeczają się odnośnie do kradzieży projektów

W Spectra Fashions, Shirley, Coco i Saul przekonują Sally, by odpoczęła od projektowania, ale ona stwierdza, że kolekcja sama się nie naszkicuje. Coco przypomina sobie, że musi iść do pracy, lecz Shirley powstrzymuje ją i prosi wnuczkę, by założyła podaną przez nią broszkę. Coco przyznaje, że dużo uczy się na stażu u Forresterów i wychodzi. Sally domyśla się, że jej siostra zadurzyła się w RJ'u. Saul zauważa, że obie siostry myślą za dużo o Forresterach. Shirley zgadza się z nim i tłumaczy wnuczce, że Spectra i Forresterowie nigdy nie dojdą do porozumienia. Tymczasem Saul zjawia się w gabinecie z odwzorowanymi szkicami Forresterów. Shirley dodaje, że projekty Sally nie mogą się z nimi równać. Sally domyśla się, że w broszce Coco również została zainstalowana ukryta kamera. Cała trójka obserwuje moment, w którym RJ pokazuje Coco najnowszy projekt Ridge'a. Shirley wykonuje zrzut ekranu i wysyła Saula, aby odtworzył ze zdjęcia kreację. Kiedy między Coco i RJ'em dochodzi do pocałunku, Sally oznajmia babce, że nie zamierza zniszczyć ich relacji i ukraść projekty Forresterów. Shirley jest przekonana, że Sally rozmyśliła się przez zauroczenie Thomasem. Sally oznajmia jednak, że powodem jest widmo więzienia za kradzież. Shirley przypomina, że jej siostra nigdy nie trafiła do więzienia za kradzież projektów. Kobieta upiera się, że dzięki nim, wiele osób będzie stać na eleganckie i stylowe kreacje, które Forresterowie tworzą jedynie dla niewielkiej części. Sally uważa, że rodzina Thomasa nie wywyższa się nad innymi i przypomina historię Brooke, która na początku pracowała w cateringu dla Forresterów. Shirley żałuje wysłania wnuczki do Australii i nie zamierza rezygnować ze swojego planu. W gabinecie zjawia się Saul z najnowszym, nieco zmodyfikowanym projektem Ridge'a. Shirley przekonuje wnuczkę, że to jedyne wyjście, aby ratować upadającą firmę.

7559.2

Zende martwi się o bezpieczeństwo rodziny

W studiu fotograficznym, Zende przyznaje Nicole, że wciąż myśli o relacji RJ'a i Coco. Dodatkowo uważa, że Sally również stanowi spore zagrożenie. Zende przypomina, że Forresterowie byli wykorzystywani przez rodzinę Spectra i mężczyzna nie chce, aby RJ'a spotkał zawód. Nicole uważa, że Coco wydaje się być miłą dziewczyną. Jednocześnie podziwia Zende, który niepokoi się o swoją rodzinę.

7559.4

RJ zapewnia Coco, że jej ufa

W biurze FC, Coco i RJ wpadają na siebie. Chłopak informuje ją, że jego rodzice się nie pobrali. Coco współczuje mu i zauważa w jego ręku najnowszy projekt Ridge'a, mający być kreacją finałową pokazu. RJ decyduje się pokazać dziewczynie szkic, mimo jej zawahania. "Ufam ci", zapewnia chłopak. Oboje są zachwyceni projektem. Niebawem, Coco zajmuje się sortowaniem poczty. Dziewczynie raz jeszcze jest przykro, że rodzice RJ'a się nie pobrali. Tymczasem RJ oznajmia, że choć nie znają się zbyt długo, cieszy się, iż Coco jest w jego życiu. Dochodzi między nimi do pocałunku.