FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7560.3.jpg

Shirley opowiada Sally o dziecku Thomasa

W Spectra Fashions, Shirley przekonuje Sally, by zapomniała o Thomasie, który chce jedynie zaciągnąć ją do łóżka. Sally uważa jednak, że nie jest on tego typu mężczyzną. Shirley i Saul wyjawiają, iż Thomas ma dziecko z Caroline. Shirley przekonuje wnuczkę, że jest dla Thomasa jedynie chwilową miłostką. Sally nie wierzy, że Thomas ma dziecko. Po wyjściu Saula, Shirley pokazuje wnuczce w Internecie wiadomości o Thomasie, Caroline i Douglasie. Shirley uważa, że jej wnuczka nie może konkurować z piękną i bogatą Caroline, która zawsze będzie obecna w życiu Thomasa. Shirley przekonuje Sally, że nie zaprzepaściła szansy na ratowanie firmy dla Thomasa. "Po tym wszystkim co dla ciebie zrobiłam, jesteś mi coś winna", oświadcza Shirley i nakazuje wnuczce jak najszybciej zakończyć związek z Forresterem.

W studiu fotograficznym, Thomas przerywa rozmowę Coco i RJ'a. Po wyjściu Coco, Thomas zauważa, że zarówno on jak i RJ są zauroczeni kobietami z rodziny Spectra. Thomas ostrzega brata, by był przygotowany na negatywne komentarze pod adresem swoim i Coco.

7560.4.jpg

Rick, Nicole i Maya dyskutują o Coco

W biurze FC, Nicole wyjawia Mai i Rickowi, że Zende zbyt zamartwia się o relacje RJ'a i Coco. Rick uważa jednak, że powinni mieć się na baczności, kiedy mają do czynienia z osobą noszącą nazwisko "Spectra". Nicole zamierza być jednak mentorką i przyjaciółką Coco. Kiedy Rick wychodzi, zjawia się Coco z dokumentami dla Nicole, która jest zadowolona z pracy Spectry. Tymczasem Coco zauważa, że Rick na nią nie patrzy i domyśla się, że nie pała on do niej sympatią. Maya przyznaje, że Coco musi się wykazać bardziej niż inni stażyści, z powodu swojej rodziny. Jednocześnie zapewnia, że wszyscy chcą, aby dziewczyna odniosła sukces. Kiedy Maya komplementuje broszkę Coco, dziewczyna pozwala jej ją założyć, a następnie wychodzi spotkać się z RJ'em. Maya czuje się jak głowa rodziny Forresterów, gdyż niegdyś Stephanie była znana z noszenia broszek. Po wyjściu Nicole, zjawia się Rick. Małżonkowie postanawiają wykorzystać okazję bycia sam na sam i zaczynają się całować.

7560.1.jpg

Darlita błędnie wnioskuje, że Coco ma romans z Rickiem

Po wyjściu z gabinetu Sally, Saul informuje Darlitę, że Sally będzie miała złamane serce z powodu Thomasa. Saul nakazuje sekretarce obserwowanie obrazu z ukrytej kamery w biżuterii Coco. Darlita uważa, że Coco ma szczęście, pracując z mężczyznami z rodziny Forresterów. Wkrótce, zszokowana Darlita zauważa rozbierającego się Ricka i zakłada, że całuje się on z Coco. Dziewczyna dzwoni do przebywającej w studiu fotograficznym Coco i każe jej przestać. Coco sądzi, że sekretarka wybrała zły numer, a po chwili oznajmia, że musi wracać do pracy i rozłącza się. RJ zjawia się w studiu i całuje Coco. Tymczasem w gabinecie Sally, Saul informuje Shirley, że Darlita obserwuje nagrania z ukrytej kamery. Shirely zapewnia krawca, by się nie martwił, gdyż Sally zamierza zakończyć swoją relację z Thomasem. Shirley i Saul zachwycają się podrobionym projektem.

7560.2.jpg

Thomas wyznaje Sally miłość

Thomas zjawia się w Il Giardino, na prośbę Sally. Kobieta ma pretensje do Forrestera, że nie poinformował jej wcześniej o swoim dziecku. Thomas stwierdza, że czekał na właściwy moment, ale Sally doskonale wie, że Caroline jest typem kobiety, z którą Thomas mógłby się związać. "Cokolwiek jest między nami, musi się skończyć", oświadcza Sally. Thomas obiecuje, że kiedyś opowie jej o Caroline i Douglasie, ale nie chce słyszeć o zakończeniu ich relacji i zastanawia się, czy to przez jego syna. Thomas zapewnia Sally, że pragnie jej w życiu swoim i Douglasa i nie pozwoli jej odejść. Sally chce wyjść z restauracji, ale Thomas zatrzymuje ją i oświadcza "Kocham cię", a następnie całuje ją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki