FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7561.2.jpg

Shirley, Saul i Darlita zdobywają kolejne projekty

W Spectra Fashions, zszokowana Darlita nadal ogląda obraz z ukrytej kamery w broszce Coco, zakładając, że dziewczyna romansuje z Rickiem. Sekretarka jest jeszcze bardziej zaskoczona, kiedy Coco pojawia się w budynku Spectry. Darlita wypytuje Coco jak jej się pracuje z Rickiem. Coco wspomina, że pożyczyła Mai swoją broszkę. Ucieszona Darlita zaczyna wszystko rozumieć i przytula dziewczynę. Coco zastanawia się nad dziwnym zachowaniem sekretarki. W biurze, Saul pyta zaskoczoną Shirley czy Sally naprawdę musi rozstawać się z Thomasem. Feinberg nie chce, aby dziewczyna miała złamane serce. Niechętnie przyznaje również, że Sally i Thomasa łączy więź. Shirley uważa jednak, że mężczyźni nie są stali w uczuciach, lecz Saul protestuje. Shirley jest zdania, że nie można ufać mężczyznom, lecz pieniądzom. Zjawia się Darlita, która z pewnymi trudnościami wyjaśnia, że Coco pożyczyła swoją broszkę Mai. Kiedy sekretarka włącza laptop, okazuje się, że Rick pokazuje żonie kolejne projekty. Saul wykonuje zrzuty ekranu i wkrótce dostarcza Shirley wydrukowane odbitki. Krawiec zaczyna mieć wątpliwości, czy Sally nie wycofa się z ich planu. Shirley wierzy, że uda im się przywrócić firmę na sam szczyt.

W biurze FC, Maya i Rick całują się. Forrester komplementuje broszkę żony, a ona wyjaśnia, iż biżuteria należy do Coco. Wkrótce, Rick pokazuje Mai nowe projekty Erica i Ridge'a.

7561.1.jpg

Sally zrywa z Thomasem

W Il Giardino, Thomas przyznaje Sally, że powinien był powiedzieć jej o swoim synu i jednocześnie zapewnia, że chce, aby była ona częścią ich życia. Oznajmia, że nie pozwoli jej odejść. Sally uważa jednak, że mężczyzna powinien być ze swoim synem i jego matką. Thomas nie wierzy, że Sally chce zakończyć ich związek z powodu Douglasa i domaga się prawdy. Sally sugeruje mu, by dla dobra syna zaprzestał podrywać inne kobiety i postarał się ułożyć życie z Caroline. Thomas wspomina, że próbował związać się z Caroline w Nowym Jorku, ale spotkało go jedynie rozczarowanie, które zmieniło się w uśmiech, kiedy poznał on Sally. Ona jednak uważa, że nie pasuje do niego. Thomas przyznaje, że jego życia bywa przytłaczające nawet dla niego samego i sam zastanawia się, czy pasuje do swojej rodziny i firmy. Thomas prosi dziewczynę, by się nie zmieniała i nie uważała Douglasa za przeszkodę na drodze do ich szczęścia. Zapewnia, że nie dba o to, jakie Sally nosi nazwisko. Dziewczyna wspomina, że przyjechała do L.A., aby odbudować firmę, a zamiast tego ugania się za Thomasem. Sally uważa, że nie pasuje do bogatego stylu życia Forresterów i nie chce być od nikogo zależna, chcąc samemu dojść do sukcesu. Thomas zapewnia, że może jednocześnie z nim być i odnieść sukces w Spectrze. "Nie ma dla nas przyszłości", oznajmia Sally i prosi Thomasa, by sobie poszedł. "Nie wierzę ci", oświadcza Thomas, ale dziewczyna jest nieugięta. Thomas wychodzi z restauracji, a Sally nie może powstrzymać łez.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki