FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Lauren Smolka Marta
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
modelka

Streszczenie Edytuj

7562.1

Jarrett informuje Billa i Wyatta o pokazie Spectry

W Spencer Publications, Bill wyjaśnia Wyattowi, że postanowił dać Brooke trochę czasu, ale i tak wierzy, że znowu będą razem. W gabinecie zjawia się Jarrett, chociaż Bill jest niezadowolony i sugeruje, by dziennikarz umówił z nim termin spotkania. Jednak Jarrett uważa, że sprawa jest pilna i informuje szefa, że dostał zaproszenie na pokaz Spectry. Jednocześnie zaznacza, że zamierza wziąć w nim udział, ale nie na tych warunkach co wcześniej. Zaskoczony Wyatt odkrywa, że Bill stoi za napisaniem niepochlebnej recenzji poprzedniego pokazu Spectry. Jarrett podkreśla, że napisze rzetelną i obiektywną recenzję. Bill zaznacza, że budynek Spectry nie pozwala mu na zbudowanie własnego wieżowca i grozi dziennikarzowi zwolnieniem. Spencer jest zaskoczony schludnym zaproszeniem Jarretta na pokaz, ale wątpi w to, by ktokolwiek na nim się zjawił. Jarrett zauważa, że ostatnia niepochlebna recenzja wzbudziła zainteresowanie ludzi, którzy pojawią się na nadchodzącym pokazie. Zirytowany Bill każe Jarrettowi opuścić gabinet. Wyatt ogląda w Internecie zdjęcia Sally i komplementuje ją. Bill cieszy się, że jego syn zapomina o Steffy i "wraca do gry". Spencer zwraca również uwagę, że Thomas spotyka się z Sally, gdyż zabrał ją do Sydney. Wyatt i Bill zastanawiają się, czy Sally pójdzie w ślady swojej imienniczki i będzie podrabiać kreacje Forresterów, choć Bill ocenia Sally jako "miękką i naiwną".

7562.3

Thomas wciąż myśli o Sally

W gabinecie CEO, Steffy nie rozumie, dlaczego Thomas zabiega o Sally, choć mógłby mieć każdą dziewczynę. Thomas wyjawia zaskoczonej siostrze, że Sally z nim zerwała, kiedy dowiedziała się o Douglasie. Zjawia się Ridge z projektami, którego Steffy informuje o rozstaniu Sally i Thomasa. Ridge'owi współczuje synowi, lecz jednocześnie jest zachwycony wspólnymi projektami, przygotowywanymi do pokazu. Ridge uważa, że to będzie ich najlepsza kolekcja. Wkrótce, Thomas szkicuje w biurze FC, jednocześnie wspominając wspólne chwile spędzone z Sally w Sydney i ich rozstanie.

7562.2

Ekipa Spectry przygotowuje się do pokazu

Sally zjawia się w Spectra Fashions, gdzie Saul trzyma mikrofon i wspomina opowiadania dziadka o tym jak Sally Spectra wzywała przez to urządzenie swoich pracowników. Sally zwraca uwagę, że mikrofon się zepsuł, ale Saul informuje, że naprawił urządzenie. Zjawiają się Darlita i Coco, która nie może doczekać się kolejnego pokazu siostry. Dziewczyna chce zobaczyć projekty, ale Saul nie pozwala jej. Zjawia się Shirley, która wysyłała zaproszenia na pokaz. Coco wychodzi do pracy, a Shirley przypomina jej, by odzyskała broszkę - "ważną biżuterię rodzinną". Wkrótce, Sally, Shirley i Saul pracują nad jedną z kreacji. Sally bierze do ręki oryginalny szkic i zauważa, że kreacja jest dziełem Thomasa. "Okradam mężczyznę, w którym się zakochuje", załamana Sally oznajmia babce, dodając, iż Coco nigdy się już do nich nie odezwie. Shirley przypomina wnuczce o sławie i pieniądzach, które wkrótce zdobędą. "Ale za jaką cenę?", pyta Sally. "Jesteś Sally Spectra!", krzyczy zdenerwowana Shirley i oznajmia, że nie ma już odwrotu. Sally proponuje, by zaczekali aż Forresterowie pierwsi zaprezentowali swój pokaz, ale Shirley nie chce o tym słyszeć i raz jeszcze próbuje uświadomić wnuczce, że nie może ona konkurować o serce Thomasa z Caroline, z którą ma on dziecko. Shirley każe wnuczce zapomnieć o Forresterze. Wkrótce, Sally wzywa przez mikrofon do biura swoich pracowników. Dziewczyna wygłasza płomienną przemowę, w której zapewnia, że niebawem przywrócą świetność firmy. Shirley jest zachwycona, a Sally każe wszystkim wracać do pracy. Kiedy Sally zostaje sama, traci swój entuzjazm.

Fakty Edytuj

  • Na początku odcinka, kiedy Saul trzyma mikrofon, widzowie słyszą głos Sally Spectry, wzywającej swoich pracowników do gabinetu.