FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Mick Cain CJ Garrison (#2)
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Lena Coco Hunter Carla
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Ty Chen kurier

Streszczenie Edytuj

7564.1

Bill przewiduje upadek Spectry

W Spencer Publications, Bill triumfuje, przewidując upadek Spectry. Wyatt sugeruje, że kolekcja Sally może odnieść sukces, ale Bill się nie zgadza. CJ zauważa, że Spencer zwiększył swoją ofertę w zamian za teren pod budynkiem Spectry. Zgodnie z wolą matki, CJ pozostawi firmę w rodzinnych rękach, jeśli odniesie ona sukces. W przeciwnym razie, budynek trafi w ręce Billa. Po wyjściu CJ'a, Bill daje Jarrettowi do zrozumienia, że nigdy nie zrezygnuje z zakupu ziemi pod budynkiem Spectry. Wręcza dziennikarzowi dokumenty sprzedaży terenu i prosi go, by wręczył je CJ'owi tuż po nieudanym pokazie. Spencer nie chce słyszeć o możliwości sukcesu Spectry. Wyatt przegląda w Internecie informacje o Sally. Bill zachwyca się projektem swojego wieżowca i ma nadzieję, że Jarrett go nie zawiedzie.

7564.3

Thomas zwierza się RJ'owi

W gabinecie CEO, Thomas opowiada RJ'owi o wczorajszym spotkaniu z Sally. RJ postanawia zadzwonić do Coco, gdyż chce pojawić się dla niej na pokazie Spectry, ale bliscy Coco uważają to za zły pomysł. Thomas i RJ zastanawiają się, dlaczego chłopak nie jest tam mile widziany. Niebawem, RJ wyjawia bratu, że wysłał Coco kwiaty. Jednocześnie jest mu przykro z powodu rozstania Thomasa z Sally. Chłopak uważa, że Spectra także cierpi, ale ma wsparcie Coco. RJ sądzi, że nic nie byłoby w stanie poróżnić sióstr.

7564.2

Shirley poucza Coco

W Spectra Fashions, Shirley, Saul i Darlita oraz reszta pracowników pracują nad przygotowaniami do pokazu. Sally wygłasza przemówienie, kiedy zaniepokojeni Shirley i Saul zauważają Coco. Dziewczyna oznajmia siostrze, że nie mogłaby przegapić jej pokazu. Coco chce pomóc w przygotowaniach za kulisami, ale Shirley i Saul proszą ją, by zajęła się witaniem gości. Kiedy RJ dzwoni do Coco i chce pojawić się dla niej na pokazie, wszyscy protestują. Sally zapewnia siostrę, że wkrótce zrozumie ona wszystko. Za kulisami SF, Shirley przypomina sobie triumfy swojej siostry. Saul panikuje, gdyż boi się, iż Coco wejdzie za kulisy i zobaczy podrobione kreacje. W sali pokazowej, Shirley próbuje uświadomić Coco, że jej staż w FC kiedyś się skończy, a także przypomina, że rodzina Spectra znacznie różni się od Forresterów. Coco oznajmia babce, że nie weźmie udziału w czymś, czego nie będzie akceptować. Shirley stanowczo oświadcza Coco, że należy ona do rodziny Spectra i poucza wnuczkę, by to zaakceptowała i nigdy za to nie przepraszała.

7564.4

Shirley konfrontuje się z Sally

W biurze Sally, CJ niepokoi się ekstrawaganckim wystrojem sali pokazowej, zważywszy na fakt, że Spectra tonie w długach. CJ ostrzega Sally, że jeśli jej pokaz zakończy się fiaskiem, firma zakończy swoją działalność. Po wyjściu CJ'a, Sally wspomina wspólne chwile z Thomasem w Sydney. Shirley informuje wnuczkę, że sala pokazowa się zapełnia. Sally przypomina, że skradli kolekcję Forresterów, ale Shirley porównuje sytuację do działań Robin Hooda. Shirley przypomina, że jej siostra ciężko pracowała na swoją emeryturę. Sally nie może jednak pogodzić się z faktem, że Coco również będzie cierpieć. Uważa również Forresterów za dobrych ludzi. Zirytowana Shirley żąda od Sally, aby po zakończonym pokazie wyszła na scenę i triumfowała. Sally prosi babkę o minutę dla siebie, a następnie przegląda wspólne zdjęcia z Thomasem. Wychodząc ze swojego biura, Sally spogląda na obraz Sally Spectry.

7564.5

Coco życzy Sally powodzenia

W sali pokazowej SF, Shirley wita Jarretta, pozytywnie zaskoczonego wystrojem sali. Kobieta gwarantuje, że będzie ona zachwycony kolekcją. Tymczasem Coco zagląda za kulisy, a Sally udaje się zakryć przed siostrą kreacje. Coco życzy jej powodzenia i zapewnia, że jest z niej dumna. Coco dziękuje Sally za wszystko, co siostra dla niej poświęciła i za opiekę. Sally sądzi, że nie jest taką siostrą i projektantką za jaką ma ją jej siostra. Kurier dostarcza Coco kwiatki od RJ'a. Dziewczyna wyznaje, że zależy jej na RJ'u i wierzy, że między Sally i Thomasem również się ułoży. Zjawia się Shirley, która prosi, by Coco wróciła na salę. Sally nie może powstrzymać łez i spogląda na salę pełną dziennikarzy.