FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Mick Cain CJ Garrison
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Dinara Chetyrova modelki Spectry
Rebecca Quinn
Anna Bilic
Nyamam Monica Adeng
Caroline Barcomb
Lena Coco Hunter
Eline Syrdalen
Casey James dziennikarze
Nardeep Khurmi

Streszczenie Edytuj

7565.1

Bill triumfuje

W Spencer Publications, Bill podziwia projekt swojego wieżowca, mającego stanąć w miejscu firmy Spectry. Wyatt przypomina ojcu, że w przeszłości dom mody podnosił się po odniesionych porażkach, ale Bill oznajmia, że wówczas Spectra nie miała z nim do czynienia. Mężczyzna jest pewny, że już jest właścicielem terenu pod budynkiem Spectry. Niebawem, Wyatt potwierdza ojcu, że ekipa pracowników ma nazajutrz zająć się wyburzaniem domu mody. Bill uważa, że Sally nie może konkurować z Forresterami.

7565.2

RJ zachęca Thomasa, by wsparł Sally

W gabinecie CEO, Thomas pokazuje RJ'owi swój najnowszy projekt, do którego inspiracją była Sally. RJ zastanawia się, jak przebiega pokaz Spectry. Niebawem, otrzymuje wykonane przez Coco selfie w sali pokazowej Spectry, z dopiskiem "żałuję, że cię tu nie ma". Thomas ma nadzieję, że ciężka praca Sally nie pójdzie na marne. RJ namawia brata, aby pojechał do firmy Sally i wsparł ją podczas jej wielkiego przedsięwzięcia. Thomas przyznaje mu rację i wychodzi. RJ prosi brata, by przekazał Coco pozdrowienia. "Mam ją też od ciebie pocałować?", pyta żartobliwie Thomas. Po wyjściu brata, RJ myśli o Coco.

7565.3

Ekipa Spectry przygotowuje się do pokazu

Za kulisami sali pokazowej Spectra Fashions, Shirley, Sally i Saul nadzorują ostatnie przygotowania do pokazu. Sally spogląda na sale i widzi uśmiechającą się do niej Coco. Wkrótce, Sally zapewnia CJ'a, że jego matka będzie z nich dumna. CJ ponownie przypomina, że jeśli pokaz zakończy się fiaskiem, firma zostanie sprzedana. Sally motywuje swoich pracowników i modelki za kulisami, a chwilę później wychodzi na wybieg, aby powitać gości. Rozpoczyna się pokaz. Sally nadal martwi się reakcją siostry, kiedy pozna ona prawdę o kradzieży kolekcji. Tymczasem Coco uważa, że każda suknia jest piękna, o czym mówi Darlicie. Dziewczyna przyznaje, że suknie przypominają jakością kreacje Forresterów. Za kulisami, Shirley jest zachwycona pozytywnym odbiorem ze strony gości. Kiedy widzowie klaszczą, Shirley i Sally triumfują.

7565.4

CJ i Jarrett są pozytywnie zaskoczeni

Na widowni, Jarrett przyznaje CJ'owi, że kreacje Sally robią wrażenie i dopytuje, czy to na pewno ona je zaprojektowała. Tymczasem Bill dzwoni do Jarretta, aby potwierdzić fiasko pokazu. Dziennikarz oznajmia jednak, że kreacje są zjawiskowe i obiecuje oddzwonić do szefa. CJ sądzi, że firma jednak przetrwa i wyraża współczucie w stosunku do Billa. Garrison opuszcza salę uśmiechnięty. Jarrett nagrywa dyktafonem swoją recenzję, w której zaznacza, że kreacje Spectry znacznie różnią się od poprzednich, które były oznaką początkującego talentu, podczas gdy te przypominają styl Forresterów.

7565.5

Thomas dokonuje szokującego odkrycia

Tymczasem Coco uświadamia sobie, że kreacje na wybiegu przypominają szkice, które widziała w domu mody Forresterów. "One są kradzione", oznajmia po zakończeniu pokazu. Za kulisami, wzruszona Shirley zapowiada Sally i wspólnie z Saulem namawiają dziewczynę do wyjścia na wybieg. Kiedy Sally pojawia się na wybiegu, otrzymuje oklaski na stojącą. Coco zauważa Thomasa, który pojawia się w sali pokazowej. Mężczyzna cieszy się, widząc zachwyconą publiczność, ale kiedy widzi kolejno pojawiające się na wybiegu modelki, dociera do niego, że Sally dokonała kradzieży projektów Forresterów. Sally spogląda na Thomasa, z wyraźnym poczuciem winy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki