FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Lena Coco Hunter Carla
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Dinara Chetyrova modelki Spectry
Rebecca Quinn
Anna Bilic
Nyamam Monica Adeng
Caroline Barcomb
Eline Syrdalen
Casey James dziennikarze
Nardeep Khurmi
Sharon Gardner kupcy
Nick Marcucci
Katina Forté

Streszczenie Edytuj

7566.2

Saul nie chce rozmawiać z Jarrettem

W sali pokazowej Spectra Fashions, Sally otrzymuje owacje na stojąco po zakończonym pokazie mody. Jarrett zaczyna podejrzewać, że kreacje w rzeczywistości należą do Forresterów. Rozczarowany Thomas opuszcza salę, a zaraz za nim wybiega Sally. Shirley i Saul wychodzą na wybieg, aby podziękować i pożegnać zebranych. "Te projekty są kradzione" oświadcza Coco swojej babce. Shirley wychodzi z wnuczką za kulisy, a Saul jeszcze raz dziękuje wszystkim za przybycie i zaczyna zbierać zamówienia. Goście dopytują, kiedy będą mogli porozmawiać z Sally. Jarrett oznajmia Saulowi, że ma kilka pytań odnośnie do najnowszej kolekcji. "Czy te projekty są dziełem Sally Spectry?", pyta dziennikarz. Saul przypomina Jarrettowi, że jego recenzja omal ich nie zniszczyła. Dziennikarz nadal nie rozumie ich postępowania i zapewnia, że potrafi rozpoznać oryginalną kreację Forresterów. Jarrett zwraca się do kupców i oświadcza, że projekty nie są autentyczne, lecz wszyscy chcą jedynie wiedzieć, jak mogą złożyć zamówienia.

7566.1

Shirley tłumaczy się Coco

Za kulisami, Shirley prosi Darlitę, aby zajęła się rozlewaniem szampana. Modelki komplementują projekty Sally. "One nie są nasze" oznajmia Coco. Dziewczyna chce dowiedzieć się, czy kreacje należą do Forresterów i jak je zdobyli. "Ty to zrobiłaś!", oświadcza Shirley. Coco przypomina, że nie zgodziła się na bycie szpiegiem. Grozi również, że powie dziennikarzom prawdę, jeśli babka nie wyjawi, w jaki sposób zdobyli projekty Forresterów. Shirley przyznaje wreszcie, że w broszce i naszyjniku wnuczki zainstalowali ukryte kamery. Jest przekonana, że wnuczka powinna być dumna. "Jesteś Spectra. Jesteś i zawsze będziesz jedną z nas", dodaje. Coco jest zrozpaczona, kiedy babka potwierdza, że Sally wiedziała o wszystkim. Niebawem, Shirley opowiada o wszystkim Saulowi, obawiając się, że wnuczka poinformuje o wszystkim Forresterów.

7566.4

Brooke i RJ dowiadują się o kradzieży ich kolekcji

W biurze FC, RJ prosi Brooke, by była z nim szczera, ale ona nie chce wracać do tematu rozstania z Ridge'em i zapewnia, że czuje się dobrze. Brooke prosi syna, by skupił się na swoim życiu. RJ przyznaje, że spotyka się z Coco, która dzisiaj przebywa na pokazie siostry. RJ zastanawia się, dlaczego rodzina dziewczyny nie pozwoliła mu przyjść na pokaz. Chłopak postanawia poszukać w Internecie informacji na temat pokazu. Jest w szoku, kiedy odkrywa prawdę na temat skradzionych projektów. Brooke rzuca oskarżenie na Coco i wychodzi, aby poinformować o wszystkim Ridge'a. Po wyjściu Brooke, w drzwiach biura staje Coco.

7566.3

Thomas konfrontuje się z Sally

Sally próbuje zatrzymać Thomasa w holu. "Zdradziłaś moją rodzinę" oświadcza Forrester i oskarża dziewczynę o kradzież projektów jego dziadka, ojca i jego samego. Sally zabiera Thomasa do swojego gabinetu. Mężczyzna chce wiedzieć, czy Spectra wykorzystywała go, aby wbić mu nóż w plecy, chociaż on bronił jej przed swoim ojcem i siostrą. Teraz jest już dla niego jasne, dlaczego Sally z nim zerwała. "Wyznałem ci miłość. Jeśli to dla ciebie coś znaczy, powiedz mi jak zdobyłaś projekty". Sally zapewnia, że nie chciała go skrzywdzić. Thomas wspomina ich pierwsze spotkania i przypomina dziewczynie, że przyjechała do L.A., aby zostać wielką projektantką. Zakłada, że Spectra była zdesperowana, ale powinna była poprosić go o pomoc. Sally zapewnia Thomasa, że nie wykorzystywała go, będąc do Sydney, gdzie się w nim zakochała. Sally usprawiedliwia się, że nie jest dobrą projektantką i jest przekonana, że Thomas porzuciłby ją dla bardziej dystyngowanej kobiety. Thomas stanowczo zaprzecza i oznajmia, że nigdy nie spojrzy już na nią tak samo. "Wiesz kogo widzę teraz? Złodziejkę", dodaje. Zrozpaczona Sally oznajmia, że wskrzeszenie Spectry było jej marzeniem, ale jest gotowa nie zrealizować zamówień, a nawet zniszczyć kreacje, gdyż nie chce go stracić. Sally prosi go o jeszcze jedną szansę, ale on odmawia. Sally jest załamana, kiedy Thomas wychodzi z biura i wsiada do windy.