FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Andrew Collins Jarrett Maxwell

Streszczenie Edytuj

7568.1

Thomas, RJ, Brooke i Steffy dyskutują o zaistniałej sytuacji

W gabinecie CEO, RJ wciąż usiłuje przekonać Brooke, Steffy i Thomasa, że Coco jest niewinna. Brooke wspomina o spotkaniu Ridge'a i Erica z Carterem na temat postawienia Spectrze zarzutów. Steffy nie widzi innego wyjścia poza przygotowaniem nowej kolekcji. Kobieta ma również nadzieję, że Thomas i RJ zaprzestaną kontaktu z Sally i Coco. "Nikt nie będzie zadzierał z moją rodziną", oświadcza Steffy i wychodzi. Po wyjściu Brooke, Thomas nadal uświadamia RJ'owi, że Coco nie może wrócić na staż do ich firmy, bez względu na swoją niewinność w sprawie kradzieży. Thomas radzi bratu, by przestał widywać się z Coco. "To koniec również dla ciebie i Sally?", pyta RJ. Thomas uważa, że oboje powinni zapomnieć o Sally i Coco.

7568.2

Brooke i Bill wracają do siebie

W Spencer Publications, Bill wspomina dzień, w którym oddał Brooke swój rodzinny wisiorek. W gabinecie zjawiają się Wyatt i Jarrett, którzy informują Spencera o kradzieży projektów Forresterów przez Sally. Jarrett zwraca uwagę, że ludzi nie interesuje prawda, a jedynie niskie ceny kreacji. "Mój drapacz chmur!", krzyczy rozczarowany Bill. Mężczyzna wnioskuje, że Sally oszukała Thomasa. Każe Jarrettowi jak najszybciej napisać kolejną recenzję, nie zostawiając suchej nitki na Spectrze. Wyatt domyśla się, że frustracja ojca jest związana również z Brooke. Po wyjściu Wyatta, w gabinecie Billa zjawia się Brooke. Zachwycony, domyśla się, że Ridge skrzywdził ją i ona mu nie wybaczyła, ale Brooke nie chce o tym rozmawiać. Kobieta zwraca Billowi jego rodzinny wisiorek, który uważa za symbol miłości i szczerości. "Mój ogierze", Brooke zwraca się do Billa, który udaje rżenie konia. Brooke wyznaje Billowi miłość i dochodzi między nimi do pocałunku.

7568.4

Coco konfrontuje się z Sally

W Spectra Fashions, Coco konfrontuje się z Sally na temat wykorzystania jej w swoim planie kradzieży. Dziewczyna jest załamana występkiem siostry i oskarża ją o egoizm. Coco rozumie teraz, dlaczego siostra zerwała z Thomasem, ale pyta, czy Sally pomyślała o niej. Coco wyjawia siostrze, że została wyrzucona z firmy Forresterów. Sally przekonuje dziewczynę, że Thomas i RJ to Forresterowie i w końcu zostałyby one przez nich porzucone. Wreszcie przyznaje, że była zdesperowana, a Shirley nie chciała rezygnować z planu. Jedyną rzeczą, której Sally żałuje najbardziej jest skrzywdzenie siostry. "Zniszczyłaś nasze marzenia", oznajmia Coco i wychodzi. Dziewczyna siada samotnie w sali pokazowej i płacząc, przegląda zdjęcia z RJ'em.

7568.3

Steffy również konfrontuje się z Sally

W gabinecie Sally zjawia się Steffy, która cieszy się, że jej brat wreszcie zobaczył kim naprawdę jest Spectra. Sally próbuje wstawić się za Coco, ale Steffy oznajmia, że staż dziewczyny w FC się skończył. Steffy krytykuje rywalkę za wykorzystywanie Thomasa i nie rozumie, dlaczego zmarnowała ona szansę na związek z nim. Sally nie jest dumna z dorobienia się na podrobach, ale akceptuje to, gdyż może wyżywić wtedy rodziny pracowników. Spectra nie oczekuje zrozumienia ze strony Steffy, której wszystko w życiu przychodziło łatwo. Sally wciąż ma nadzieję na przebaczenie Thomasa i akceptację Forresterów pewnego dnia, a także na pojednanie ze Steffy, jak kiedyś miało to miejsce w przypadku ich imienniczek. Jednak Steffy w gorzkich słowach oznajmia Spectrze, że to koniec jakichkolwiek ich wspólnych powiązań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki