FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Lawrence Saint-Victor Carter Walton

Streszczenie Edytuj

7569.1.jpg

Bill nie może doczekać się "odpowiedniego pojednania" z Brooke

W Spencer Publications, Bill i Brooke całują się. Para rozmawia o chaosie w FC, związanym z kradzieżą kolekcji. Brooke nie chce wyjawić Billowi powodu rozstania z Ridge'em, ale zapewnia go, że tym razem, definitywnie zakończyła swój związek z Forresterem. Brooke i Bill zachwycają się tym, że przypadkiem spotkali się nad oceanem ostatniego dnia pobytu w Sydney. Brooke obiecuje Spencerowi, że nigdy się od niego nie odwróci. Bill zrzuca rzeczy ze swojego biurka i chce kochać się z Brooke, ale ona pragnie "odpowiedniego pojednania" wieczorem. Bill przysłania Brooke oczy i zwraca uwagę, że słońce już zachodzi, ale Brooke prosi go o klucze do domu. Kiedy wszystko przygotuje, Bill ma wówczas przyjechać.

7569.2.jpg

Katie niespodziewanie odwiedza Quinn

W kuchni Forresterów, Quinn jest przestraszona, kiedy zauważa Katie w pomieszczeniu. Katie zwraca uwagę, że nie wiedziała wcześniej o bocznym wejściu do rezydencji, przeznaczonym dla służby. Kobieta wspomina o ofercie pracy w FC, którą Quinn proponowała jej jakiś czas temu. Quinn zaznacza, że Eric jest teraz zajęty, ale Katie postanawia poczekać. Katie wspomina, że ma w domu Earl Grey, ulubioną herbatę Erica, ale Quinn stwierdza, że jej mąż preferuje obecnie herbatę ulung. Katie pyta Quinn o jej stosunki z Ridge'em, ale kobieta odpowiada, że nie ma powodów, aby go widywać. Katie nabiera ochoty na hummus i prosi o niego Quinn. Żona Erica oświadcza, że nie pozwoli, aby ktoś nią rządził. Katie uważa jednak, że Quinn nie przyzna się mężowi do pocałunku z Ridge'em, zwłaszcza, że to powód rozstania Forrestera z Brooke. Katie ostrzega Quinn, że będzie ją obserwować zarówno w domu jak i firmie. Quinn zabiera tacę z herbatą i wychodzi, a Katie podąża za nią.

7569.3.jpg

Eric wraca do tematu rozstania Ridge'a i Brooke

W rezydencji Forresterów, wściekły Eric rozmawia z Carterem na temat kradzieży projektów przez Sally. Carter zwraca uwagę na lekkie modyfikacje w podrobionych kreacjach, które z góry skazują Forresterów na przegraną w sądzie. Zjawia się Ridge, któremu Eric przekazuje, że jedynym rozsądnym wyjściem będzie stworzenie nowej kolekcji. Carter postanawia wyjść, kiedy Eric i Ridge zaczynają się sprzeczać odnośnie do przyczyn kradzieży. Eric przypomina, że ustąpił ze stanowiska, gdyż był pewien, iż Steffy i Ridge sobie poradzą. Myślał nawet o emeryturze i podróży z Quinn, ale teraz wydaje mu się to niemożliwe. Eric uważa, że on, Ridge i Thomas muszą jak najszybciej stworzyć nową kolekcję. "Co się stało w Sydney?", Eric zmienia temat i chce wiedzieć, dlaczego syn nie wziął ślubu z Brooke. Z kuchni przychodzą Quinn i Katie. Eric pyta Katie, czy zna ona powód rozstania jej siostry z Ridge'em. Katie oznajmia, że zna prawdę i dodaje, że Ridge zawiódł Brooke, ale Eric domyśla się, że kobieta również nie wyjawi mu prawdy. Kiedy Eric krytykuje syna za problemy z byciem oddanym, Quinn proponuje Katie, by przyszła innym razem. Eric zaprasza jednak ją na herbatę. Katie zwraca uwagę, że Quinn zapomniała przynieść miód, więc kobieta wraca do kuchni. Eric przypomina synowi, że kiedyś mu się zwierzał, ale Forrester uważa, że niektóre rzeczy powinny pozostać sprawą prywatną. Eric wysyła Ridge'a do kuchni, aby pomógł Quinn w znalezieniu miodu dla Katie.

7569.4.jpg

Quinn oznajmia Ridge'owi, że ich pocałunki nie mogą się powtórzyć

Ridge zjawia się w kuchni i informuje poirytowaną Quinn, że Katie jeszcze nie wyszła. Forrester pomaga macosze ściągnąć miód z półki. Quinn zastanawia się, dlaczego Eric posiada szafkę pełną butelek miodu, ale Ridge informuje, że to pomysł Donny. Forrester wspomina Quinn o jej słowach w Sydney, iż znalazła ona miłość dwukrotnie. Quinn stwierdza, że była zmęczona po podróży i wypiła za dużo alkoholu na przyjęciu weselnym. Zapewnia, że nie żywi do niego uczuć. Quinn chwyta butelkę z miodem i niechcący wyciska go na koszulę Ridge'a. Zaczyna go wycierać, ale kiedy zbliżają się do siebie, Quinn stwierdza, że ich pocałunki nic nie znaczą i nie mogą się one powtórzyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki