FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Alley Mills Pamela Douglas

Streszczenie Edytuj

7571.1.jpg

Bill i Brooke świętują zaręczyny

W rezydencji Spencerów, Bill i Brooke budzą się w łóżku po wspólnie spędzonej nocy. Bill proponuje zachwyconej narzeczonej ślub na jachcie w Monte Carlo. Tuż po seksie, Brooke uświadamia sobie, że jest już późno i oboje decydują się wziąć prysznic.

7571.3.jpg

Liam i Wyatt dowiadują się o zaręczynach ojca

W Spencer Publications, Wyatt i Liam dyskutują o wieżowcu Billa, który nie może zostać zbudowany przez sukces pokazu Spectry. Bracia zastanawiają się, gdzie podziewa się ich ojciec, który najwyraźniej zapomniał o spotkaniu. Godzinę po skończonym zebraniu, Bill zjawia się w swoim gabinecie, pogwizdując. Zachwycony, informuje synów o zaręczynach z Brooke. Nie przejmuje się również swoim wieżowcem, mając nadzieję, że kiedyś go wybuduje. Bill zamierza się także dowiedzieć, dlaczego Brooke nie poślubiła Ridge'a. Liam i Wyatt zwracają ojcu uwagę, że Forrester może wciąż chcieć walczyć o Brooke, ale Bill się tym nie przejmuje.

Przed gabinetem CEO, zapracowana Pamela odbiera telefony. Zjawia się Katie, która podchodzi do stojącej obok Quinn. Żona Erica sugeruje, że Katie mogłaby rozpocząć pracę w FC od dzielenia obowiązków z Pam, ale Loganówna przypomina, że była niegdyś CEO firmy. Zastanawia się, czy Eric miałby dla niej lepszą ofertę i wprasza się do gabinetu CEO.

7571.2.jpg

Quinn nie jest zachwycona współpracą z Katie

W gabinecie CEO, Eric i Ridge pracują nad nowymi szkicami. Ridge kończy rozmowę telefoniczną z Thomasem na temat jednego z projektów. Przyznaje także ojcu, że praca pomaga odciągnąć mu myśli od innych spraw. Eric ponownie pyta syna, dlaczego nie pobrał się z Brooke, ale ich rozmowa zostaje przerwana przez Quinn i Katie. Katie zapewnia o chęci pomocy w firmie. Zjawia się Brooke, która zakrywa torebką swój pierścionek zaręczynowy. Katie wyjawia zaskoczonej siostrze, że Quinn zaoferowała jej pracę. Kiedy Brooke wychodzi, Ridge podąża za nią. Eric dostaje telefon, iż Spectra skradła także linię biżuterii. Quinn jest w szoku, że będzie musiała stworzyć swoją kolekcję od nowa i zwraca uwagę, że Ivy jest nadal w Australii. Eric sugeruje więc, by żona skorzystała z pomocy Katie. Quinn protestuje, choć Katie uważa, że współpraca z nią leży w interesie kobiety. Eric popiera ten pomysł i wychodzi z gabinetu. Quinn oświadcza, iż nie będzie mogła współpracować z Katie, będąc jednocześnie pod jej ciągłą obserwacją. Katie oznajmia, że teraz to ona kontroluje sytuację i wszystko będzie w porządku, jeśli Quinn pozostanie wierna mężowi. Jeśli natomiast kobieta nie zostanie mentorką Katie i nie stworzy jej miłej atmosfery w pracy, Eric dowie się całej prawdy. Przyparta do muru Quinn, zgadza się. Zachwycona Katie podchodzi do biurka i rozwodzi się o różnych stylach Erica, Ridge'a i Thomasa. Quinn sięga po leżący na biurku nóż do listów i trzyma go w dłoni, spoglądając na stojącą do niej tyłem Katie. Kobieta chowa nóż za plecy, kiedy Loganówna odwraca się. "Zajmę się tobą", Quinn oznajmia Katie i odkłada nóż na biurko.

7571.4.jpg

Ridge zostaje odrzucony przez Brooke

W biurze FC, Ridge prosi Brooke, by go wysłuchała, lecz zauważa na jej palcu pierścionek zaręczynowy Billa. Forrester zauważa, że Brooke dosyć szybko zaręczyła się tuż po ich rozstaniu. Prosi ją, by pomyślała o RJ'u, ale ona odpowiada, iż jej syn wreszcie zauważy, że matka jest przez kogoś kochana. "Nie poślubiaj Billa z powodu mojego błędu. Zdejmij pierścionek i daj mi kolejną szansę", prosi Ridge. Brooke oznajmia, że nic nie tłumaczy jego pocałunku z żoną ojca w przeddzień ich ślubu. Dodaje, że dorosła i nie chce życia pełnego zdrad i cierpienia. Brooke przewiduje, że Ridge odbierze ojcu Quinn, ale to już nie jest jej zmartwienie, gdyż planuje przyszłość z Billem. "Skrzywdziłeś mnie po raz ostatni", deklaruje Brooke i dodaje, że w jej sercu zawsze będzie dla niego miejsce. Wspomina ich marzenia o wspólnej przyszłości, które teraz nie są już możliwe. Ridge próbuje zatrzymać Brooke, ale ona opuszcza gabinet.

Fakty Edytuj

  • Po raz pierwszy zostaje zastosowana krótsza wersja nowej czołówki. Trwa ona 11 sekund i nie występują w niej zdjęcia żadnych postaci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki