FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Alley Mills Pamela Douglas
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7573.4.jpg

Zende i Nicole dyskutują o Coco

W studiu fotograficznym FC, Nicole wyjawia Zende, że spotkała się z Coco. Zende uważa, że ich przyjaźń nie zmieni faktu, że Spectra ich okradła. Nicole broni dziewczyny i tłumaczy, że jest ona dobrą osobą, która została skrzywdzona.

7573.1.jpg

Steffy i Ridge mówią RJ'owi, jak słusznie postąpić

W gabinecie CEO, Steffy i Ridge przekonują RJ'a, by namówił Coco do złożenia zeznań przeciwko siostrze. "Chcesz, żeby Coco wysłała swoją siostrę do więzienia na 15 lat?", pyta RJ ojca. Ridge uważa jednak, że Coco udowodni w ten sposób, że jest niewinna i lojalna wobec Forresterów. RJ chce wiedzieć, czy po wszystkim Coco zostanie ponownie zatrudniona, ale Ridge każe synowi postąpić słusznie i zadzwonić do niej. RJ dzwoni do Coco i prosi ją o spotkanie w FC. Wciąż nie dowierza, że będzie nakłaniał ją, aby posłała swoją siostrę do więzienia. Po wyjściu chłopaka, Steffy i Ridge przekazują Nicole i Zende swoje plany względem użycia Coco w walce z Sally. Nicole nie podoba się wykorzystanie Coco, ale Steffy uważa, że postępują właściwie.

7573.2.jpg

Coco rozmawia z siostrą

W Spectra Fashions, Coco zastaje pracującą nad projektem Sally, która wyjaśnia, że szkic jest częścią ich nowej, prawdziwej kolekcji. "Tej, której nie ukradłaś?", pyta ironicznie Coco. Sally cieszy się, że widzi siostrę i pyta, co u niej. Coco wyjawia, że stara się o pracę w restauracjach, gdzie robi wszystko co jej zlecą, "Oprócz kradzieży", dodaje. Sally uważa, że siostra powinna pracować w Spectrze, ale Coco nie zamierza kłamać i kraść. Sally zapewnia, że firma będzie przedstawiać własne kolekcje. Ich rozmowę przerywa telefon RJ'a do Coco. Sally przekonuje siostrę, by odebrała, gdyż chłopak się o nią troszczy. RJ prosi Coco o spotkanie w FC. Ona zgadza się, lecz wyznaje Sally, że nie ma przyszłości dla niej i RJ'a. Coco wciąż nie rozumie, jak siostra mogła ją tak zdradzić. Sally zapewnia, że myślała zarówno o niej jak i o swoich pracownikach i dziedzictwie Spectry, a do wszystkiego namawiała ją Shirley. Spectra przysięga jednak, że nigdy nie dopuści się już do podobnej kradzieży, a dodatkowo wynagrodzi wszystko siostrze. Po wyjściu Coco, Shirley jest przekonana, że Coco pogodzi się z Forresterami. Sally zastanawia się, czy będą musieli zapłacić za swój występek i wciąż przeżyfa fakt, że skrzywdziła siostrę. Shirley przekonuje Sally, że Coco potrzebuje więcej czasu. Sally stwierdza, że nic nie może rozerwać jej więzi z siostrą.

7573.3.jpg

RJ składa Coco propozycję

Coco zjawia się w przed gabinetem CEO i wspomina wspólne chwile z RJ'em. Pamela informuje dziewczynę, że chłopak czeka na nią w biurze. RJ cieszy się, kiedy widzi Coco. Ona wyjaśnia, że nie odpowiadała na jego wiadomości, przez wzgląd na jego rodzinę. Coco przeprasza za zamieszanie, które wywołała jej rodzina. RJ oznajmia, że jest sposób, aby dziewczyna przekonała jego rodzinę o swojej niewinności - złożenie zeznań w sądzie. Przyznaje także, że będzie się to wiązać z karą pieniężną. Coco zgadza się na złożenie zeznać, gdyż siostra czerpie zyski z kradzionych rzeczy. RJ dodaje, że Sally grozi również kara do 15 lat pozbawienia wolności. "Chcesz, żebym posłała swoją siostrę do więzienia?", zaskoczona Coco pyta RJ'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki