FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7574.3

RJ zapewnia Coco o swoim wsparciu

W biurze FC, Coco zapewnia RJ'a, że chce wszystko naprawić, ale nie posyłając siostrę do więzienia. RJ uważa, że nie ma innego wyjścia, gdyż Sally popełniła przestępstwo i on na jej miejscu złożyłby zeznania, gdyż w grę wchodzi ich przyszłość. Chłopak przekonuje, że nie wiadomo jaki wyrok orzeknie sąd i może skończyć się jedynie na grzywnie. RJ zamierza poprzeć każdą decyzję Coco, ale zdecyduje się ona na złożenie zeznań, wróci do pracy w FC. Zdaniem chłopaka, nie powinna ona cierpieć za błędy rodziny, która ją wykorzystała. Coco nie uważa, że Sally jest złą osobą i wspomina, że siostra zawsze się nią opiekowała. Dziewczyna jest załamana, gdyż nie wie co ma robić. RJ zapewnia, że nie chce, aby Coco się zmieniała i oznajmia, że przez wszystko przejdą razem.

7574.2

Wyatt dyskutuje z Billem o Ridge'u

W Spencer Publications, w rozmowie z Wyattem, Bill wciąż zastanawia się, z jakiej przyczyny Brooke odwołała swój ślub z Ridge'em i zamierza poznać prawdę. Bill sugeruje zmianę swojego przydomku z Dollar Bill Spencer na Wielki Spencerini, gdyż słusznie przewidział popełnienie błędu przez Ridge'a. Wyatt zwraca ojcu uwagę, że być może Brooke chce chronić RJ'a, nie zdradzając szczegółów rozstania, ale Bill stwierdza, że potrafi dochować tajemnicy, ale cokolwiek zrobił Ridge, może być dla niego użyteczne. Wyatt zastanawia się, czy sprawa dotyczy Caroline, ale Bill wyjawia, że rozmawiała z siostrzenicą, która od miesięcy nie kontaktowała się z Forresterem. Spencer jest przekonany, że w grę wchodzi inna kobieta. Zastanawia się chwilę nad Quinn, ale stwierdza, że ona i Forrester się nienawidzą. Wyatt przekonuje ojca, by dał sobie spokój, ale Bill nie zamierza rezygnować z poznania sekretu Ridge'a.

7574.1

Ridge prosi Brooke o kolejną szansę

W rezydencji Brooke, Ridge rozmawia w kuchni z byłą narzeczoną na temat swojego planu względem Coco. Brooke współczuje dziewczynie, podczas gdy Ridge zwraca uwagę, że kobieta wciąż nosi pierścionek Billa. "Zasługuję na lepsze traktowanie", oznajmia Brooke i dodaje, że potrzebuje lojalnego mężczyzny. Ridge wątpi, czy jest nim właśnie Bill, ale Brooke nie chce z nim o tym rozmawiać i zmienia temat, dopytując o pracę Katie w FC. Brooke ponownie wyraża nadzieję, że do niczego nie dojdzie między Ridge'em a Quinn. Forrester pyta, dlaczego Brooke nie chce mu wybaczyć i dać kolejnej szansy, a następnie przypomina jej wspólne chwile i zapewnia o miłości. Ich rozmowę przerywa Bill i krytykuje Ridge'a za błaganie Brooke o zerwanie zaręczyn i powrót do niego. Ridge uważa pierścionek zaręczynowy Brooke za najbrzydszy jaki kiedykolwiek widział, lecz Bill nie ma mu tego za złe, gdyż widział kreacje Forrestera. Bill przypomina, że trafnie przewidywał rozstanie Brooke i Ridge'a z powodu błędu Forrestera. Spencer oświadcza, że zamierza poznać prawdę i ją ujawnić. Brooke każe mu przestać, a następnie wychodzi wykonać służbowy telefon. Bill ponownie zapowiada Ridge'owi, że odkryje jego sekret i go ujawni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki