FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Alley Mills Pamela Douglas
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dan Martin por. Brad Baker
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7576.1

Thomas chce porozmawiać z Sally

W gabinecie CEO, porucznik Baker zamierza aresztować Sally za szpiegostwo gospodarcze. Thomas prosi o chwilę rozmowy z Sally, a kiedy zostają sami, kobieta przeprasza go. Sally przyznaje, iż sądziła, że wskrzeszenie firmy jest dla niej najważniejsze, ale okazuje się, że znalazła coś cenniejszego. Kobieta ponownie stara się tłumaczyć Thomasowi i zapewnia, że chciała odbudować firmę opartą na jej wizji i talencie, ale po recenzji Jarretta uległa namowom Shirley, mimo swoich wątpliwości. "Cholera Sally, kochałem cię. Pomógłbym ci, gdybyś mnie poprosiła, gdybyś mi ufała tak jak ja tobie", wyznaje Thomas i zapewnia, że wierzył w nią i jej talent. Nie potrafi zrozumieć, jak mogła okraść jego i jego rodzinę. Steffy wchodzi do gabinetu, ale Thomas prosi ją o jeszcze kilka minut. Sally wini siebie za posłuchanie babki i skrzywdzenie dwóch osób, na których jej zależy. Thomas rozumie, co kierowało kobietą, ale nigdy nie pojmie, dlaczego nie poprosiła go ona o pomoc. Sally przypomina, że pochodzi z rodziny oszustów i złodziei i może powinna przestać temu zaprzeczać. "Jestem żartem, a teraz jeszcze kryminalistką", stwierdza i dodaje również, że postara się wycofać kreacje z produkcji, na ile to będzie możliwe, mimo widma bankructwa. Spectra ze łzami w oczach zapewnia, że zawsze będzie pamiętać o ich wspólnych chwilach w Australii. "Wyświadcz sobie przysługę i uciekaj", oznajmia Sally, zapewniając, że poradzi sobie w więzieniu. Wyznaje, że jest jej przykro i czuje się zawstydzona.

7576.2

Steffy i Carter słuchają Coco

Steffy, Carter, Coco, RJ oraz Baker czekają w holu przed gabinetem CEO. Informują Pamelę o przyznaniu się Sally do winy. Steffy oznajmia Coco, że jest jej przykro, ale Sally sama jest sobie winna. W biurze FC, Coco opowiada RJ'owi o swojej rozmowie z Sally tuż przed tym, jak postanowiła oddać się w ręce policji. Coco postanawia zadzwonić do Shirley i poinformować ją o wszystkim. W holu, Baker się niecierpliwi, więc Pamela wysyła wiadomość do jednej ze stażystek z prośbą o przyniesienie porucznikowi hot doga z dodatkiem musztardy, która mu wcześniej smakowała. Steffy wciąż utrzymuje, że Sally przekroczyła granicę i musi ponieść konsekwencje. Podczas gdy Baker rozkoszuje się dostarczonym hot dogiem, Carter zwraca Steffy uwagę, że nie łatwo jest być szefową. Coco podchodzi do niej, aby powiedzieć, iż Sally jest dobrą osobą, która zajmowała się nią całe życie. Zwraca uwagę na fakt, że siostra zdecydowała się przyznać do winy, by Coco nie musiała przeciwko niej zeznawać. Choć to nie wymazuje jej błędów, Sally nie jest intrygantką i wie, że popełniła błąd. "Nie wysyłaj mojej siostry do więzienia", Coco prosi ze łzami w oczach. Steffy stanowczo odpowiada jednak, że Sally złamała prawo i musi ponieść karę. Thomas prosi jeszcze o kilka minut z Sally. Steffy przyznaje Carterowi, że zaczynała dostrzegać inną stronę Sally, ale kobieta wszystko zaprzepaściła. RJ mówi Coco, ze jest mu przykro. Dziewczyna ponownie zwraca się do Steffy i prosi, by zażądała od Sally jedynie odszkodowania, ale nie wysyłała jej za kratki.

7576.4

Saul i Shirley dowiadują się o Sally

W Spectra Fashions, Saul i Shirley cieszą się kolejnymi zleceniami na ich kreacje. Po telefonie od Coco, Shirley informuje Saula, że Sally oddała się w ręce policji. Saul jest w szoku, a Shirley rozpacza nad wszystkimi niezrealizowanymi jeszcze zamówieniami. "Zapomnij o tym! Co stanie się z Sal?", pyta Saul.

7576.3

Sally zostaje aresztowana

Na prośbę Sally, Thomas wzywa wszystkich z powrotem do gabinetu CEO. Thomas przytula płaczącą Sally, a Steffy nakazuje Bakerowi, aby ją aresztował. Zrozpaczona Coco przytula siostrę i obie wyznają sobie miłość. Baker aresztuje Sally, która wymienia ostatnie spojrzenie z Thomasem, zanim zostaje wyprowadzona przez porucznika z gabinetu.