FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Alley Mills Pamela Douglas

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Oliver Bell Ginge
Ashleigh Brewer Ivy Forrester

Streszczenie Edytuj

7577.2

Quinn informuje Ivy o swojej obecnej sytuacji

W biurze FC, Pamela informuje Quinn, Katie i Ivy o aresztowaniu Sally, której Ivy współczuje. Po wyjściu Pam, Quinn wyjaśnia Ivy, że nie wiedzieli o jej powrocie, kiedy zaoferowali pracę Katie. Po wyjściu Lganówny, Ivy domyśla się, że kobieta wie o Quinn i Ridge'u. Quinn wyjaśnia więc, co wydarzyło się w Australii i opowiada o szantażu Katie. Jednocześnie zapewnia, że kocha męża i nigdy go nie zdradzi.

7577.1

Eric daje Ridge'owi rady

W rezydencji Forresterów, Eric i Ridge pracują nad projektami. Ridge opowiada ojcu o aresztowaniu Sally. Eric wypytuje syna o jego związek z Brooke i jest zaskoczony na wieść o jej zaręczynach z Billem. Forrester ponownie pyta o wydarzenia w Australii, ale Ridge musi wracać do firmy. Zapewnia ojca, że będzie walczył o Brooke. Eric stawia synowi za przykład swój związek z Quinn, z którą wiele przeszli, ale obecnie wiodą szczęśliwe życie, a mężczyzna z nią u boku może znieść wszystko. Eric komplementuje żonę, że nigdy go nie zawiodła. Po wyjściu Ridge'a, zjawia się Pamela, która dziwi się, że Eric zachowuje spokój, mimo afery z kradzieżą kolekcji. Eric uważa, że to zasługa Quinn, dzięki której łatwiej mu jest poradzić sobie z problemami. Forrester wspomina, że dzięki niej nie odszedł na emeryturę, jak planował. Jest także zachwycony sposobem, w jaki rodzina zjednoczyła się w obliczu kryzysu. Eric cieszy się, że Ridge zmienił zdanie o Quinn. Uważa, że łączy go z synem wyjątkowa więź i nikt tak jak on nie wspiera jego małżeństwa.

7577.3

Ridge nie chce wracać do tematu pocałunków z Quinn

W gabinecie CEO, nastoletni Ginge z programu młodzieżowego FC dostarcza Brooke dokumenty. Zjawia się Katie, która wypytuje siostrę o sytuację z Sally. Następnie zauważa na palcu Brooke pierścionek zaręczynowy i domyśla się, że siostra ponownie zaręczyła się z Billem. Brooke wyjaśnia, że nie może być z Ridge'em, któremu nie ufa. Kobieta zaczyna zastanawiać się, czy Katie szantażuje Ridge'a i Quinn i w ten sposób zdobyła tę pracę. Katie przypomina siostrze, że niegdyś prowadziła FC, a kiedy Quinn zaoferowała jej pracę, postanowiła ją przyjąć. Brooke uważa, że siostrze sprawia przyjemność posiadanie niepochlebnych informacji na temat Quinn, ale Katie zaprzecza. "Eric nie może dowiedzieć się o Ridge'u i Quinn", oznajmia Brooke i każe siostrze milczeć. Sugeruje również, że Katie może znaleźć inne miejsce do pracy w firmie, niekoniecznie z Quinn. W gabinecie zjawiają się Ivy i Quinn, a Katie informuje siostrę, że to Eric zaproponował jej współpracę z jego żoną. Ivy uważa, że Quinn nie może stworzyć nowej linii, będąc ciągle pod presją, tym samym Brooke i Katie odkrywają, że Ivy również zna prawdę. Quinn oznajmia, że popełniła błąd, ale jest wierna Ericowi i sugeruje, by Brooke wybaczyła Ridge'owi. Zauważa jednak pierścionek Billa na jej placu, ale Brooke chce, by wszyscy skupili się na pracy. Zakazuje siostrze szantażowania Quinn, a Katie nie może uwierzyć, że Brooke chce puścić jej wszystko płazem.

7577.4

Ridge oznajmia Brooke, że będzie o nią walczył

Zjawia się Ridge, który oświadcza, że jego ojciec jest szczęśliwy z Quinn i Katie nie może wyjawić mu prawdy. Forretster raz na zawsze chce zakończyć ten temat, ale Katie tłumaczy, że jedynie chce chronić Erica. Quinn uważa, że prawda zniszczy całą rodzinę, a Brooke przypomina, że do niczego nie może dojść między Quinn a Ridge'em. Forrester nie zamierza pozwolić Katie zniszczyć jego relację z ojcem. "Rozumiemy się?", pyta, na co przytakują Ivy, Quinn i Brooke, a po chwili również Katie. Quinn chce wracać do pracy i wychodzi razem z Ivy i Katie. Ridge zatrzymuje Brooke i oznajmia, że potrzebuje jej w swoim życiu i nie pozwoli na jej ślub. Brooke oświadcza, że jest oddana Billowi i za niego wyjdzie. "Będę o ciebie walczył. Zawsze będziesz moją Logan", Ridge szepcze Brooke do ucha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki