FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Mick Cain CJ Garrison
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Richard Karn Jon Oplinger
Sarah Pribis Lauren
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Andrew Thacher Polinski
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Reid Barraza Max

Streszczenie Edytuj

7581.1

Sally czeka na wynik przesłuchania

W gabinecie sędziego, Sally wyznaje prawnikowi, Shirley i Saulowi, jak bardzo jest wdzięczna Thomasowi za jego zeznanie. Do gabinetu wracają Carter, a także sędzia. Jak informuje Walton, po telefonicznej rozmowie z Erikiem, który dowiedział się o zeznaniach Thomasa, Forresterowie postanawiają zrezygnować z postępowania prawnego przeciwko Sally. Kobieta zgadza się na umowę, zgodnie z którą jej firma zostaje zamknięta, a dobra skonfiskowane. Sędzia oznajmia, że chce widzieć już Sally w swoim gabinecie. "Jest pani wolna", dodaje. Spectra dziękuje jemu i Carterowi, ale on uważa, że powinna ona być wdzięczna Thomasowi.

7581.4

Liam poznaje prawdę

W Spencer Publications, Liam dziwi się, dlaczego Bill i Brooke nie są jeszcze małżeństwem. Wyatt zwraca uwagę, że ojciec chce najpierw nabyć pewien teren pod realizację swojego projektu. Zjawia się CJ, który poznaje Liama i informuje Wyatta o swojej wcześniejszej rozmowie z Billem. Liam domyśla się, że ojciec chce kupić dom mody Spectry, a CJ potwierdza i wyjawia szczegóły. Po wyjściu Garrisona, Liam domyśla się, dlaczego ojciec pragnie upadku Spectry. Wyatt zwraca uwagę, że Spectra szkodzi FC, gdzie Bill jest udziałowcem. Liam nie daje jednak wiary słowom brata, ale Wyatt oznajmia, że zajmie się tą sprawą razem z ojcem. Po wyjściu Wyatta, Liam wzywa do gabinetu Jarretta i wypytuje go o sprawę ze Spectrą. Męczony wyrzutami sumienia dziennikarz wspomina pierwszy pokaz Sally i pokazuje Liamowi recenzję, którą wówczas napisał. Wściekły Liam domyśla się, że ojciec sam napisał niepochlebną recenzję, która doprowadziła Sally do kradzieży kolekcji. Nie może uwierzyć, że Bill posunął się do tego, aby móc wybudować swój wieżowiec.

7581.5

Bill informuje Brooke o swoich planach

W Il Giardino, Ridge pyta Brooke, czy w jej sercu nie ma już dla niego miejsca. Ona oznajmia, że jest oddana Billowi. Spencer triumfuje i każe Ridge'owi opuścić restaurację. "Nigdy się nie poddam", rzuca Ridge w stronę Brooke i wychodzi. Bill oznajmia narzeczonej, że zbyt długo cierpiała i teraz nadszedł ich czas. Brooke jest zdania, że dla dobra RJ'a, Bill i Ridge powinni znaleźć wspólny język, jednak Spencer niczego nie obiecuje. Uważa jednak, że jako ojczym, będzie miał dobry wpływ na RJ'a. Bill chce omówić szczegóły ślubu, jednak najpierw musi załatwić pewną sprawę biznesową. Wyatt dzwoni do ojca i informuje o rozmowie z CJ'em i przewiduje, że wkrótce zakończą transakcję. Wspomina jednak, że Liam był przy rozmowie i zaczął zadawać pytania. Jest zdania, że powinni trzymać go z dala o informacji na temat recenzji pokazu Spectry. Niedługo potem, Bill jest zachwycony, że wszystko mu się udaje. Zdradza Brooke swoje plany odnośnie do kupna terenu pod swój wieżowiec. Brooke uważa za przykre, iż jest to koniec Spectry. Bill zwraca uwagę, że dla nich to początek, gdyż wezmą ślub po wszystkim.

7581.2

Thomas broni Sally w rozmowie ze Steffy

W gabinecie CEO, Steffy podpisuje dokumenty dostarczone przez Maxa. Kiedy zjawia się Thomas, kobieta domyśla się, że brat zmienił zdanie i pojawił się na przesłuchaniu Sally. Thomas oznajmia zirytowanej Steffy, że Sally powinna zapłacić za kradzież, ale nie zasługuje na więzienie. "Wciąż ją kochasz, prawda?", pyta Steffy. Zjawia się Carter, który informuje o decyzji Erica względem Sally, a w konsekwencji, o upadku firmy Spectry. Carter wychodzi, a Steffy uważa, że Thomas powinien zapomnieć o Sally, z którą ten nie może się związać, gdyż jej nie ufa. Thomas broni Spectry i przypomina, że przyjechała ona do miasta, aby spełnić swoje marzenia.

7581.3

Sally prosi Thomasa o spotkanie

W Spectra Fashions, Darlita radośnie wita Sally. Shirley chce wysłać sekretarkę po wino, aby uczcić wolność wnuczki, ale Sally przypomina, że nie posiadają żadnych środków. "Może nie mamy firmy, ale mamy siebie", stwierdza Saul. Sally uważa, że zawiodła, chcą wskrzesić firmę. Saul proponuje, że rozpoczną wszystko od nowa, ale Sally oświadcza, że opuszcza Los Angeles. "Spectra Fashions jest już tylko wspomnieniem", dodaje. Kiedy Sally zostaje sama, dzwoni do Thomasa, aby raz jeszcze podziękować mu za zeznania. Sally oznajmia, że opuszcza Kalifornię i wycofuje się z branży. Zanim jednak wyjedzie, chce się z nim zobaczyć, a Thomas zgadza się na spotkanie. Sally dziękuje za uratowanie jej życia.