FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Mick Cain CJ Garrison
Andrew Collins Jarrett Maxwell
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

W holu Spectra Fashions, Shirley pośpiesza Darlitę i Saula z pakowaniem. Coco zwraca uwagę, że firma była kiedyś miejscem pełnym życia, a Shirley odpowiada, że teraz pora "wyłączyć światła".

7584.3

Thomas ratuje firmę Sally

W gabinecie Sally, zniecierpliwiony Bill żąda, by CJ podpisał dokumenty i przekazał mu budynek Spectry, podczas gdy Thomas oskarża Spencera o sabotaż. Bill uważa, że Thomas zachowuje się jak typowy Forrester, ale jest już za późno. Sally nieoczekiwanie zgadza się z Billem, ale Thomas przekonuje ją, że to nie koniec. W gabinecie, Thomas chce wiedzieć, jaką kwotę musi zapłacić. CJ wyjawia, że 100 tys. dolarów, a Bill ucina, iż kobieta nie posiada takich pieniędzy. Thomas wyciąga książeczkę czekową i wypisując czek oznajmia, że inwestuje w Spectra Fashions. Sally protestuje, a Bill kpi, iż pieniądze na dzierżawę nie pomogą Spectrze utrzymać się na długo i wątpi, by ktokolwiek chciał kupować jej kreacje. Bill chce wyświadczyć CJ'owi przysługę i pomóc mu uwolnić się od problemu. Thomas uważa jednak, że firma jest dla dziedzictwem CJ'a i Sally oraz czymś więcej niż interes, a Sally wykorzystałaby swój talent, gdyby nie ingerencje Billa. Spencer kpi i przypomina, że Spectra okradła Thomasa, który teraz jej pomaga. Forrester prosi CJ'a, by dał szansę kuzynce. CJ zgadza się, a wściekły Bill opuszcza gabinet. Zjawiają się Shirley, Coco, Darlita i Saul, którzy są uradowani na wieść, że firma nie zostaje zamknięta. Sally i Thomas przytulają się.

7584.1

Sally jest wdzięczna Thomasowi

Wszyscy świętują, a Sally wyjawia, w jaki sposób Thomas im pomógł. Forrester nie obawia się konkurencji, jednak zaznacza, że tym razem mają postępować uczciwie. Thomas i Sally wyjaśniają również, że to Bill napisał niepochlebną recenzję, a nie Jarrett. Saul dziękuje Thomasowi. Uradowani Shirley, Saul, Coco i Darlita wychodzą z gabinetu. Coco wciąż nie może uwierzyć, jak bardzo Thomas pomógł Sally. Shirley wznosi za niego toast. Coco zastanawia się, czy Thomas i Sally wrócą do siebie. W gabinecie, Sally dziękuje Thomasowi za pomoc. Obserwuje również przez szybę świętujących bliskich. Sally jest zaskoczona, kiedy dowiaduje się, że to Steffy wyznała bratu prawdę o recenzji.

7584.4

Liam chwali Steffy

W gabinecie FC, Liam chwali Steffy za wyznanie Thomasowi prawdy o Billu i recenzji. W gabinecie zjawiają się Nicole i Zende, który szuka Ridge'a lub Thomasa, aby pokazać im swój nowy szkic. Steffy wyjaśnia im, że Thomas jest w firmie Sally, próbując jej pomóc. Nicole domyśla się, że Forrester wciąż coś do niej czuje. Steffy martwi się o firmę i o Thomasa, gdyż informacja o recenzji zmieniła jego punkt widzenia. Zende wciąż uważa, że nie można ufać rodzinie Spectra. Steffy przyznaje Liamowi, że Bill przyczynił się do upadku Sally i prawda musiała ujrzeć światło dzienne. Po wyjściu Nicole i Zende, Steffy nadal jest poirytowana zachowaniem Thomasa, który zgrywa bohatera. Liam ponownie jednak chwali żonę za dokonanie słusznej decyzji i wyjawienie bratu prawdy. Thomas zapewnia, że wierzy w Sally, podobnie jak Jarrett. Spectra jest wdzięczna za szansę, jaką dał jej Thomas.

7584.2

Wyatt krytykuje Jarretta

W Spencer Publications, Wyatt wzywa do gabinetu Jarretta i chce wiedzieć, dlaczego dziennikarz wyjawił Liamowi prawdę na temat recenzji, mimo zakazu Billa. Jarrett tłumaczy, że nie mógł dłużej kłamać, kiedy Liam zaczął go wypytywać. Wyatt krytykuje dziennikarza za wyjawienie tajemnicy, która dotarła także do Steffy i Thomasa. Jarrett oświadcza jednak, że odczuwa ulgę, gdyż jako dziennikarz nie akceptował postępowania Billa. Jest świadomy, że grozi mu zwolnienie, ale prawda o Sallu musiała wyjść na jaw. Po wyjściu Jarretta, zjawia się Bill, spogląda na model swoje drapacza chmur i lamentuje, że ludzie nie potrafią docenić dobrej architektury. Spencer krytykuje zachowanie Thomasa, porównując go do Ridge'a. Jest zły na Jarretta za wyjawienie prawdy i dowiaduje się, że dziennikarz wyznał ją "skautowi" Liamowi. Wyatt nie może uwierzyć, że Thomas spłacił dług Spectry, a Bill zapowiada, że nie zrezygnuje ze swoich planów względem wieżowca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki