FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber

Streszczenie Edytuj

7586.3

Bill i Brooke rozmawiają o ślubie

W rezydencji Brooke, Bill przyznaje się narzeczonej do napisania niepochlebnej recenzji o pokazie Sally. Oznajmia również, że starania Thomasa nie przeszkodzą mu w wybudowaniu wymarzonego wieżowca i żartuje, że nazwie go Brooke Tower. Następnie informuje Brooke, że o całym zajściu z Thomasem poinformował wściekłego Ridge'a. Brooke stwierdza, że Thomas zachował się romantycznie, ale według Billa postąpił idiotycznie. Bill jest przekonany, że "Pozer Senior" się z nim zgadza i wyciągnie konsekwencje względem syna. Bill zastanawia się, jak RJ znosi ich zaręczyny. Brooke zakłada, że syn pragnie jej szczęścia. Bill zapewnia narzeczoną, że nie chce dłużej czekać ze ślubem. Proponuje, by po ceremonii zamieszkali w jego rezydencji. Nie chce jednak zdradzać narzeczonej miejsca ich ślubu. "Czekaliśmy wystarczająco długo", oznajmia Bill i całuje Brooke.

7586.1

Thomas zostaje zwolniony

W lofcie Thomasa, Ridge żąda od Sally, by wyszła. Thomas prosi ją, by została, lecz Spectra oznajmia, że nie zamierza poróżnić Forrestera z ojcem i opuszcza mieszkanie. Ridge przypomina synowi, że kobieta ich okradła, ale Thomas zapewnia, że Sally została do tego zmuszona. "Niektórzy się zmieniają, niektórzy nie", rzuca Thomas i wypomina ojcu, że awansował Steffy, choć nie jest ona projektantką. "Wiesz jak się z tym czuje?", pyta Thomas. Ridge nie wierzy, że syn nadal czuje się pominięty w firmie. Thomas zwraca jednak uwagę, że firmę prowadzili Eric i Ridge, projektanci, natomiast Steffy ma jedynie status gwiazdy w mediach społecznościowych. Ridge zapewnia syna, że kiedyś nadejdzie jego kolej i wspomina, że sam przez wiele lat żył w cieniu Erica, ale zawsze szanował firmę i rodzinę. Thomas chce, aby ojciec uszanował jego uczucia do Sally. Wściekły Ridge oznajmia, że Spectra będzie wyłudzać od niego pieniądze, gdyż ta rodzina robi to od wielu lat. Forrester nie może uwierzyć, że syn odwraca się od firmy, którą zbudowali jego dziadkowie. "Nie szanujesz tej rodziny, prawda? Jesteś rozpuszczonym dzieciakiem, a twój związek z Sally jest tego dowodem". Thomas nadal utrzymuje, że został pominięty, podobnie jak Thorne, Felicia czy Kristen. Jedyne co zrobił, to pomógł Sally spróbować swoich sił w branży. Ridge przyznaje, że popełnił w życiu wiele błędów, ale nigdy nie wspomógł finansowo firmy, która ich okradła. Mężczyzna nie wierzy w zapewnienia syna, że Sally spłaci swój dług. Kiedy słyszy, że Thomas kocha Sally, nie chce rozmawiać z synem i sugeruje, by wziął sobie chwilowo urlop. Thomas pyta, co to ma znaczyć. "Jesteś zwolniony", oświadcza Ridge, zaznaczając, że nie pozwoli kwestionować swojego autorytetu i Steffy. Thomas wróci do firmy, jeśli odzyska pieniądze i pozbędzie się Spectry. Ridge wychodzi, zostawiając Thomasa w szoku.

7586.2

Sally próbuje dojść do porozumienia ze Steffy

W gabinecie CEO, Steffy rozmawia z Charliem o Sally. Ochroniarz zwraca uwagę, że Spectra skradła nie tylko ich kolekcję, ale również serce Thomasa. Steffy martwi się o brata i ma nadzieję, że ktoś przemówi mu do rozsądku. Wkrótce, Steffy rozmawia z Maxem przez telefon, kiedy zjawia się Charlie i oznajmia, że nie mógł zatrzymać Sally, która wchodzi do gabinetu, chcąc porozmawiać ze Steffy. Sally opowiada jej, że wściekły Ridge pojawił się w lofcie Thomasa. Dziewczyna prosi Steffy, by porozmawiała z ojcem, jednocześnie zapewnia, że nie będzie sprawiała już im kłopotu. Steffy uważa, że Spectra dostała to, czego chciała. Sally broni się jednak, że będzie legalnie prowadzić firmę, oparta na swoim talencie. Chce wiedzieć, czy razem ze Steffy mogłyby zacząć się szanować i przyjaźnić. Steffy zgadza się, lecz Sally powinna zniszczyć czek od Thomasa, porzucić branżę mody i dać spokój Thomasowi. Kobieta wie jednak, że Spectra tego nie zrobi i oskarża ją o kolejną próbę wykorzystania jej. Sally zapewnia, że szczerze kocha Thomasa. Steffy uważa, że recenzja Billa nie usprawiedliwia występku Sally i oznajmia, że Stephanie nie myliła się co do rodziny Spectra. Nazywając Sally złodziejką, Steffy zapewnia, że nie pozwoli jej wykorzystywać Thomasa. Sally jest świadoma, że nigdy nie dorówna Forresterom i Steffy, lecz nie pozwoli jej stanąć między nią a Thomasem, z którym łączy ją szczególne uczucie. "Nie wypowiadaj mi wojny, Steffy. Nie chciałabyś tego zrobić", oświadcza Sally.

Fakty Edytuj

  • Ridge oznajmia Thomasowi, że nigdy nie wspomógł finansowo firmy Spectry, która zawsze ich okradła. Jednakże w 2002 roku, po odejściu z Forrester Creations, Ridge nawiązał współpracę z Sally, której firma była wówczas częścią Marone Industires. Ridge nie tylko pracował dla Spectry, ale także namówił Lauren Fenmore do zerwania współpracy z Forresterami i nawiązania jej wyłącznie z nim i Sally.