FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Aaron D. Spears Justin Barber

Streszczenie Edytuj

7587.2

Bill informuje synów i Justina o ślubie

W Spencer Publications, Bill wypomina Liamowi, że powiedział Steffy prawdę na tema recenzji. Liam nie zamierzał ukrywać niczego przed żoną, a Bill stwierdza, że ma teraz na głowie ważniejsze rzeczy. Obecni również Wyatt i Justin zastanawiają się, co może być ważniejsze od jego wieżowca. Bill oświadcza, że jeszcze tego samego dnia, bierze ślub z Brooke. Zaprasza synów i Justina na ceremonię. "Dzisiaj poślubię kobietę moich marzeń", oznajmia szczęśliwy Bill. Mężczyźni droczą się ze Spencerem na temat jego uczuć i nieustannej walki o Brooke. Bill przyznaje, że po części odzyskał ukochaną, gdyż Ridge ją skrzywdził. Niebawem, Bill rozmawia przez telefon o szczegółach ślubu i zwraca uwagę, by podwojono ochronę, gdyż nie chce żadnych niezapowiedzianych gości. Wyatt i Liam żartują z ojca, który czyni przygotowania niczym do królewskiej ceremonii. "Brooke jest moją królową, a to czyni mnie królem", stwierdza Bill i dodaje, że na ślubie nie pojawi się wielu gości.

7587.3

Ridge zapewnia Ivy i Katie, że się nie podda

W biurze FC, Quinn i Ivy dyskutują o biżuterii. Katie jest ciekawa, czy Quinn zdążyła obejrzeć jej projekty, mając nadzieję, że po kilku poprawkach, zostaną one pokazane Ericowi. Katie informuje również kobiety, że dziś Brooke poślubia Billa. Quinn zapewnia Katie, że nie robi jej różnicy, iż kobieta nie wychodzi za Ridge'a. Kobieta wychodzi porozmawiać z Brooke na temat projektów. Po jej wyjściu, zjawia się Ridge i oświadcza, że jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, Brooke poślubi jego, nie Spencera. Forrester przyznaje, że popełnił błąd, ale zna Brooke lepiej niż ktokolwiek inny i wierzy, że wrócą do siebie. Katie zapewnia go, że Brooke nie zapomni o jego występku z Quinn. "Popełniłem błąd!", powtarza Ridge i nie chcąc już o tym rozmawiać, opuszcza biuro.

7587.4

Quinn kwestionuje uczucia Brooke

W gabinecie CEO, Brooke informuje niezadowolonego RJ'a, że dzisiaj wychodzi za mąż za Billa. RJ dopytuje, co wydarzyło się między nią a Ridge'em. Brooke unika odpowiedzi, a chłopak przekonuje ją, że tak naprawdę kocha ona Ridge'a. Ich rozmowa zostaje przerwana przez Quinn. RJ prosi matkę, by przemyślała jego słowa i wychodzi. Quinn zapewnia Brooke, że nie utrzymuje kontaktu z Ridge'em. Brooke ciężko w to uwierzyć, zwłaszcza, że Ridge zamieszkał w domku dla gości Forresterów. Quinn utrzymuje, że to był pomysł Erica i jednocześnie zastanawia się, czy wypytując ją o Ridge'a, Brooke postanowiła zmienić zdanie co do ślubu z Billem. Brooke czuje się urażona pytaniem i oznajmia, że zawsze będzie kochała Ridge'a, ale nigdy nie zrozumie jego flirtu z Quinn. "Ja również", stwierdza Quinn. Brooke uważa, że Quinn i Ridge mają ze sobą wiele wspólnego, a Quinn ponownie pyta, czy kobieta ma wątpliwości względem ślubu. "A co powinnam zrobić według ciebie?", pyta Brooke. Zmieszana Quinn przypomina kobiecie, że ona i Ridge mają syna i łączy ich historia. Quinn prosi, by Brooke uwierzyła, że między nią a Ridge'em nic nie ma. Kiedy ich rozmowę przerywa Ridge, Quinn postanawia wrócić do pracy i wychodzi. "Nie wychodź za Billa. Będziesz tego żałować", oświadcza Ridge.

W studiu fotograficznym, Coco wypytuje RJ'a o jego przyszłego ojczyma. RJ wątpi, że jego matka poślubi Billa, ale zależy mu na jej szczęściu. Wierzy jednak, że Ridge ją odzyska.

Quinn wraca do biura, gdzie Ivy prosi ją o szczerość na temat uczuć do Ridge'a. Quinn zaprzecza, że nie posiada takich uczuć i ma pretensje, że wszyscy zastanawiają się, czy nie miałaby nic przeciwko, gdyby Brooke poślubiła jednak Ridge'a. Ivy pyta, czy Quinn naprawdę zapomniała o łączącej ją relacji z Ridge'em.

7587.1

Ridge próbuje odzyskać Brooke

Brooke informuje Ridge'a, że rozmawiała z RJ'em na temat swojego ślubu. Brooke przypomina byłej żonie, że oboje popełniali błędy na przestrzeni lat, ale zawsze do siebie wracali. "To ze mną powinnaś brać dzisiaj ślub", dodaje. Ridge oznajmia, że będzie czekał przy fontannie w ogrodzie Brooke, gdzie spotkali się, kiedy wrócił z Paryża. Prosi, by wróciła z nim do domu, gdzie mają wiele wspomnień i gdzie chce on złożyć jej przysięgę. "Chcę spędzić z tobą resztę życia", deklaruje Ridge, wyznaje Brooke miłość i prosi, by za niego wyszła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki