FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Darin Brooks Wyatt Spencer

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Aaron D. Spears Justin Barber

Streszczenie Edytuj

7588.1

Ridge jest przekonany, że odzyska Brooke

W gabinecie CEO, Brooke odbiera telefon od Billa, który informuje ją o trwających przygotowaniach do ślubu w rezydencji. Jest zaskoczony na wieść, że narzeczona wciąż jest w pracy i każe jej przyjechać. Tymczasem Ridge oznajmia Brooke, że będzie na nią czekać w jej ogrodzie, aby mogli sobie złożyć przysięgę małżeńską. Brooke uśmiecha się do niego i wychodzi. Wkrótce, Ridge telefonicznie informuje Pam, że nie będzie go w pracy z powodów osobistych. Zjawia się Quinn, której Forrester wyjaśnia, że jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, weźmie dzisiaj ślub z Brooke. Zaskoczona Quinn opowiada mu o swojej rozmowie z Brooke. Ridge nadal wierzy, że odzyska byłą żonę i zacznie z nią nowe życie.

7588.4

Wyatt, Liam i Justin są jedynymi gośćmi na ślubie

W rezydencji Spencerów zjawiają się Liam, Wyatt i Justin. Liam i Wyatt droczą się z ojcem, że po raz trzeci próbuje wziąć z Brooke ślub. Bill żartobliwie każe Justinowi skreślenie jego synów z testamentu. Liam, Wyatt i Justin zastanawiają się, czy Ridge znów spróbuje zakłócić ceremonię. Niebawem, Bill wyjawia synom, że to Justin udzieli ślubu jemu i Brooke. Dodaje również, że nie napisał swojej przysięgi, gdyż będzie mówił prosto z serca, a Brooke wie, iż jest on jej oddany i zamierza chronić ich małżeństwo, w przeciwieństwie do Forrestera. Według Billa, historia Ridge'a i Brooke nie może równać się do historii Brooke i jego.

7588.3

Katie zastanawia się, kogo poślubi jej siostra

Spóźniona Brooke zjawia się w domu Katie, aby przygotować się do ceremonii. Kobieta wyjawia, że rozmawiała wcześniej z Ridge'em. Katie zaczyna zastanawiać się, czy siostra zaczyna mieć wątpliwości co do ślubu. Niebawem, Brooke żartuje, zastanawiając się, czy potrzebne jej jest coś niebieskiego, nowego, starego i pożyczonego. Katie nadal dopytuje siostrę, czy rozmowa z Ridge'em coś zmieniła, dodając: "Poślubisz Ridge'a czy Billa?". Wkrótce, Brooke kończy rozmowę telefoniczną z Donną, która przebywa u Stephena w Dallas. Katie przypomina siostrze zamieszanie z Ridge'em podczas ostatniej ceremonii. Kobieta oznajmia również, że pracując z Quinn, może zaświadczyć, że jest ona oddana Ericowi i nie ma nic między nią a Ridge'em. Katie pyta siostrę, co zamierza zrobić,a Brooke ściąga z palca pierścionek zaręczynowy Billa.

7588.2

Bill dostaje ostrzeżenie

W biurze FC, Ivy tłumaczy roztargnionej Quinn swoje pomysły związane z biżuterią. Quinn jednak sięga po telefon i dzwoni do zaskoczonego Billa, którzy oświadcza, że nie zaprosi jej na ślub. Quinn stwierdza, że mężczyzna naprawdę kocha Brooke, a Bill wypytuje ją, czy zna powód rozstania Loganówny z Ridge'em, lecz Quinn zaprzecza. Kobieta proponuje mu, by skupił się na ślubie, gdyż Ridge rozmawiał z Brooke i zamierza o nią walczyć. Bill stwierdza jednak, że Brooke doskonale wie, kogo chce i Ridge nic nie może na to poradzić. Po zakończeniu rozmowy, Ivy wypytuje Quinn o jej zachowanie. Quinn woli jednak skupić się na pracy, więc Ivy wychodzi. Quinn wspomina wspólne chwile z Ridge'em.

Wyatt, Liam i Justin zastanawiają się, dlaczego Quinn zadzwoniła do Billa z ostrzeżeniem. Spencer nie przejmuje się jednak Ridge'em, gdyż jest przekonany, że to on jest przeznaczeniem Brooke. Ktoś wchodzi do rezydencji. "Brooke?", pyta Bill.

Ridge pojawia się w rezydencji Brooke i wspomina ich pierwsze spotkanie po jego powrocie z Paryża. Niedługo później, drzwi rezydencji się otwierają. "Logan?", pyta Ridge.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki